|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord heeft weer een paar flinke boetes gekregen laten die daders het bij hun thuis doen, maar niet bij onze mooie club, ik schaam me kapot als fan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee knvb wil geen sfeer, het voetbal is toch niet voor de toeschouwers. Dat is voor de knvb en zijn gasten.. Zolang het niet op het veld is en onder de wedstrijd. Man laat toch eens wat toe in dit landje |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 08:54 schreef piet de paler het volgende:Nee knvb wil geen sfeer, het voetbal is toch niet voor de toeschouwers. Dat is voor de knvb en zijn gasten.. Zolang het niet op het veld is en onder de wedstrijd. Man laat toch eens wat toe in dit landje Niet alleen van de KNVB maar ook weer van de UEFA zonder vuurwerk kan er ook wel sfeer zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:09 schreef de bluffer het volgende:[..] Niet alleen van de KNVB maar ook weer van de UEFA zonder vuurwerk kan er ook wel sfeer zijn Tja sfeeracties en Feyenoord hebben een stroeve geschiedenis. Blijkt moeilijk om iets op poten te zetten samen met de club. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is er nu mis met vuurwerk VOOR de wedstrijd? Rook voor aanvang? Het is anders als je onder de wedstrijd of dan op het veld gooit. En even die die eufa straft alleen de kleinere landen. Er zijn in Frankrijk zelfs doden gevallen maar geen straf omdat het net buiten het stadion was maar dit terzijde over diie maffia club |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het zo door gaat met die boetes, dan verwacht ik binnenkort dat Feyenoord thuis een wedstrijd zonder publiek moet spelen en dat zal voor de goeie supporters heel triest zijn. Lees maar over de Tukkers supporters. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:21 schreef de bluffer het volgende:Als het zo door gaat met die boetes, dan verwacht ik binnenkort dat Feyenoord thuis een wedstrijd zonder publiek moet spelen en dat zal voor de goeie supporters heel triest zijn. Lees maar over de Tukkers supporters. Helpt geen ruk. Gestraft worden hoort er gewoon bij voor de harde kern. Die schrikken daar echt niet van hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nogmaals de knvb is er niet voor de supporters! Even wat voorbeelden Late of zeer vroege begin van wedstrijden ( werkende man/ vrouw heeft hier moeite mee) Verbod op spreekkoren ( wij zijn de Joden en het meenemen van Israelische vlaggen mogen wel Palestijnse vlaggen niet) Het feyenoord bestuur is ook niet daadkrachtig, kijk eens naar het leeghoudrn van de trappen, als er ooit ontruimt moet worden heb je echt een probleem.( tussen S en T een scherm en het is klaar) Roken mag niet meer maar snuiven wel ( in de toiletten) Kortom om terug te komen op het vuurwerk ik zou meer vuurwerk bij de spelers zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gudde heeft zijn plek gevonden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dankzij het vuurwerk gewonnen van Napoli, wat extra sfeer bracht. Bracht ons 1 miljoen op, dus onderaan de streep winst qua financiƫn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 maart 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De boetes lijken meer een melkkoe langzamerhand. Feit is dat veel clubs moeite hebben hun stadion te vullen, dus de knvb heeft ons "lastige publiek" gewoon nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu ook geen spandoeken meer in de toekomst dacht ik.? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Het wordt lanzaam aan een soort EO Jongerendag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja daar begint het van weg te hebben indd. Maar dan mogen we wel over het veld lopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar pas op dan gaan de Islamieten, en Atheisten protesteren. Gewoon netjes in het rijtje lopen, het gaat lijken op the Wall van Pink Floyd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nu ben ik het wel met jou eens Piet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 09:54 schreef piet de paler het volgende:[..] Maar pas op dan gaan de Islamieten, en Atheisten protesteren. Gewoon netjes in het rijtje lopen, het gaat lijken op the Wall van Pink Floyd Ja het is bijzonder hoe weinig je mag in een vrij land |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Vrijwel niets meer, een tomatenplant mag tenminste nog zelf uitmaken wanneer de tomaten rijp zijn. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus jij vind dat de echte Feyenoorders die een dure jaarkaart hebben de dupe moeten worden als Feyenoord een wedstrijd zonder publiek moet spelen, of betaal jij dan de boetes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 maart 2018 - 12:36 schreef de bluffer het volgende:[..] Dus jij vind dat de echte Feyenoorders die een dure jaarkaart hebben de dupe moeten worden als Feyenoord een wedstrijd zonder publiek moet spelen, of betaal jij dan de boetes Was een opmerking over de algemene gang van zaken. Je mag geen spandoek maken, je mag niet naar de training, je mag betalen en verder wordt het steeds minder. |
|
|
|