|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 22:57 schreef R()b het volgende:Geen Elia, Karsdorp, Kuyt, Kongolo, daar lever je veel kwaliteit en mentaliteit mee in. Botteghin, van der Heijden langdurige blessures, dus die zijn dan ook uit hun goede spel. Met nu Larsson langdurig. Met wat er daarna achter zit is een Bilal, Diks, Boetius dat is het allemaal gewoon niet. En zo simpel is het. Kut , dat zeker, maar gewoon de realiteit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Genoeg kansen zegt Gio. Rot op man.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 22:57 schreef R()b het volgende:Geen Elia, Karsdorp, Kuyt, Kongolo, daar lever je veel kwaliteit en mentaliteit mee in. Botteghin, van der Heijden langdurige blessures, dus die zijn dan ook uit hun goede spel. Met nu Larsson langdurig. Met wat er daarna achter zit is een Bilal, Diks, Boetius dat is het allemaal gewoon niet. Eens |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 22:57 schreef R()b het volgende:Geen Elia, Karsdorp, Kuyt, Kongolo, daar lever je veel kwaliteit en mentaliteit mee in. Botteghin, van der Heijden langdurige blessures, dus die zijn dan ook uit hun goede spel. Met nu Larsson langdurig. Met wat er daarna achter zit is een Bilal, Diks, Boetius dat is het allemaal gewoon niet. Klopt, maar dat neemt niet weg dat (op papier) alles wat in de plaats van alle vertrokken en geblesseerde basisspelers is gekomen, nog steeds boven het niveau van alle clubs buiten de geijkte top 3 zou moeten vallen. En dan zou je nog steeds met gemak van clubjes zoals NAC moeten kunnen winnen. En dat is de trainer gewoon aan te rekenen, zo onderhand. Als we een toptrainer zouden hebben gehad, dan hadden we op dit moment niet met 26 punten achter hebben gestaan op de koploper. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 23:18 schreef windoweyes het volgende:[..] Klopt, maar dat neemt niet weg dat (op papier) alles wat in de plaats van alle vertrokken en geblesseerde basisspelers is gekomen, nog steeds boven het niveau van alle clubs buiten de geijkte top 3 zou moeten vallen. En dan zou je nog steeds met gemak van clubjes zoals NAC moeten kunnen winnen. En dat is de trainer gewoon aan te rekenen, zo onderhand. Als we een toptrainer zouden hebben gehad, dan hadden we op dit moment niet met 26 punten achter hebben gestaan op de koploper. Eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2 keer verliezen van NAC dat een waardeloos elftal heeft. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Het idee alleen al: Denken dat je selectie lager is dan de selectie van Nak. Peurt toch op man Had je op moeten rollen met 0-3, als er maar een plan op tafel lag. |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Opstappen Gio Technische staf en ook de scouting. Gio is als persoon een aardige kerel, maar het gaat om het belang van Feyenoord. De spelers worden niet beter en het spel is niet om aan te gluren.Heel jammer want Gio heeft met Ronald Koeman en Fred Rutte ervaring opgedaan hoe het vak als assistenttrainer te leren en in de praktijk te brengen. Doorselecterenvan de huidige selectie is pure noodzaak. Ik zei vorige week na de verloren wedstrijd tegen PSV gekscherend Jurgen Klinsmann , maar werd aangesproken van ja wat verdient een trainer bij ons wel niet en ik weet wel dat hij te duur zal zijn en niet zal willen komen, maar wat ik bedoel is dat Gio feyenoord niet beter laat voetballen en dat spelers wekelijks niet beter worden. Ook doorzettingsvermogen en ijzeren discipline bijbrengen wordt niet gewaardeerd door de feyenoordspelers want Gert Jan Verbeek moest juist o.a. om deze reden weg bij Feyenoord. Jammer want meer discipline heeft feyenoord juist wel nodig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwaliteit van selectie is echt wel 2e/3e plaats waardig. CL en blessures maakten eea lastiger.
Maar het voetbal: het is niks, er is geen vertrouwen, geen plan, geen idee. Spelers mogen steeds zelfde fouten maken of lekker aankloten.
Ik ben er wel klaar mee. Laat Gio zitten en verspeel krediet bij het legioen. Dat verdient Gio ook niet. Beste is dat hij zelf z'n conclusie trekt.
En okee...Van Geel's houdbaarheid is ook wel over. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was weer genieten al met al. Zzzzz |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tenslotte nog even Hugo Borst:
"Ze doen maar wat. Ik heb niet het idee dat de technische staf volledige grip heeft op de selectie. Dit is geen elftal. Vorig jaar was dit een elftal. Dit is geen collectief. PSV is een collectief. Die lopen harder voor elkaar. Deze jongens lopen niet harder voor elkaar",
Kernachtig.
Welterusten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:Tenslotte nog even Hugo Borst: "Ze doen maar wat. Ik heb niet het idee dat de technische staf volledige grip heeft op de selectie. Dit is geen elftal. Vorig jaar was dit een elftal. Dit is geen collectief. PSV is een collectief. Die lopen harder voor elkaar. Deze jongens lopen niet harder voor elkaar", Kernachtig. Welterusten. Het ging meer over Tapia. wel even alles vermelden.De man die jij op 6 wilde. http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=388166&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 maart 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wilde een goede comedy kijken op Netflix, maar ik zet even een compilatie van de interviews na wedstrijden aan van staf en spelers |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben er even klaar mee |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook over Tapia, de man die je ook eens op 6 een paar wedstrijden kans moet geven. Dat heeft ie gisteren niet goed gedaan.
Maar net als bij meerdere spelers....Hoe kan het toch dat ze al maandenlang dezelfde fouten mogen blijven maken? Heeft absoluut met aansturing, training en discipline te maken. In een selectie zonder leider trekt de trainer de teugels strakker aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Precies en als t dan toch niet loopt, geef dan maar de jeugd de kans. Waar is Toure gebleven? Geertruida, Burger, Kokcu en Wehrman, minder dan wat er nu staat kan t niet zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die staan een na laatste in een jeugdcompetitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is een ander elftal. Moet ik dit uitleggen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 maart 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hansson zat niet eens op de bank gisteren,ook vreemd. Terwijl er maar 8 op zaten..
Lieveling Bilal mocht weer invallen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 10:34 schreef MMM het volgende:Hansson zat niet eens op de bank gisteren,ook vreemd. Terwijl er maar 8 op zaten.. Lieveling Bilal mocht weer invallen Ja ik snap t soms ook niet. Kijk ik zie ook wel dat we veel blessures hebben en op cruciale posities daarom flink op kwaliteit inboeten, zeker tegenover vorig jaar.
Maar dan moet er wel een lijn in zitten, een systeem, een idee, een visie en dat mis ik allemaal. Ik hoor het ook niet terug in de interviews. Het gaat altijd om inzet, willen winnen, dat soort dingen en dat is gewoon armoedig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 10:22 schreef Stylzz het volgende:Precies en als t dan toch niet loopt, geef dan maar de jeugd de kans. Waar is Toure gebleven? Geertruida, Burger, Kokcu en Wehrman, minder dan wat er nu staat kan t niet zijn. En verandert niets, er wordt niet ingegrepen, het spel, de tactiek, wordt niet aangepast. En elke week zeggen dat het slordig was is zeggen dat je geen greep hebt.
Tis jammer, Gio is een fijne vent, maar kan problemen niet omkeren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik zie van de namen die jij noemt regelmatig mensen bij dat elftal die meedoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar t is ook niet erg. Twee succesjaren gehad. Dit jaar nog een prijs. De selectie is niet hongerig meer en de staf krijgt t er niet in. Dat betekent, wisseling van de wacht. Van mij hoeft t niet nu, tenzij er nu een adequate vervanger beschikbaar is.
Maar ik zou een voorstander zijn van een nog grotere schoonmaak. Van Geel, Wouters, Gio, van Gastel en die bolle. Ze mogen allemaal gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 10:38 schreef van geil het volgende:[..] Ik zie van de namen die jij noemt regelmatig mensen bij dat elftal die meedoen. Klopt, maar ze spelen in O19. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 10:36 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja ik snap t soms ook niet. Kijk ik zie ook wel dat we veel blessures hebben en op cruciale posities daarom flink op kwaliteit inboeten, zeker tegenover vorig jaar. Maar dan moet er wel een lijn in zitten, een systeem, een idee, een visie en dat mis ik allemaal. Ik hoor het ook niet terug in de interviews. Het gaat altijd om inzet, willen winnen, dat soort dingen en dat is gewoon armoedig. Eens. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik denk dat daar een grote kern van het probleem zit. De beste jeugd behoord in een elftal te zitten , met wissels en geschorsten op een zo hoog mogelijk niveau , nu loopt er overal een plukje, waarmee ook nog geschoven wordt , en zijn er lukraak spelers verhuurd , zonder te kijken naar spelsysteem etc. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was gewoon weer een schande |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die Botteghin kan ook echt niet meer..Berghuis was ook een drama en zo kan je wel doorgaan....Verleden jaar nog helden. Ik kan maar een oorzaak aanwijzen en dat is Gio. Krijgt er geen voetbal in (ook verleden jaar niet) en nu gaat de teamspirit er ook nog uit. Het doet gewoon pijn aan de ogen om naar te kijken. Niemand weet wat hij moet doen. Ik vind dat Gio nu maar op moet stappen zodat een andere trainer de tij krijgt zich voor te bereiden voor het volgend seizoen. laat Bosz het maar doen, die heeft altijd een aanloopje nodig om het spel erin te slijpen... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 12:05 schreef CobusIII het volgende:Die Botteghin kan ook echt niet meer..Berghuis was ook een drama en zo kan je wel doorgaan....Verleden jaar nog helden. Ik kan maar een oorzaak aanwijzen en dat is Gio. Krijgt er geen voetbal in (ook verleden jaar niet) en nu gaat de teamspirit er ook nog uit. Het doet gewoon pijn aan de ogen om naar te kijken. Niemand weet wat hij moet doen. Ik vind dat Gio nu maar op moet stappen zodat een andere trainer de tij krijgt zich voor te bereiden voor het volgend seizoen. laat Bosz het maar doen, die heeft altijd een aanloopje nodig om het spel erin te slijpen... Alweer een verstandige zienswijze. Laatste zin is dan weer jammert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 maart 2018 - 19:53 schreef MMM het volgende:Ben wel blij dat Amrabat niet speelt, hem in combinatie met die 2 centraal achterin is killing. 0 voetbal. Logische keuze voor Tapia nu. Hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Pffff haha, jij bent echt slecht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja mooi he,een uurtje later vervloekte MMM Tapia lol |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is een lamme of een blinde opstellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk als je ze ingraaft met de benen in de grond dat de kans dat een tegenstander er tegenaan loopt groter is dan dat ze de bal afpakken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nooit Gio's tactiek verklappen op de forum. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ze zijn zo timide aan het voetballen. Ze zien van Persie ook niet in de momenten als hij vrij staat. spelen in een roes lijkt wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 15:40 schreef igor korneev het volgende:ze zijn zo timide aan het voetballen. Ze zien van Persie ook niet in de momenten als hij vrij staat. spelen in een roes lijkt wel. Als Feyenoord er niet vanaf minuut 1 inknald word het niks. Zonder inzet ben je namelijk niks meer dan bv NAC. Zo simpel is het |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Keuze was begrijpelijk ipv Amrabat. Tapia echter weer heel zwak, verkopen. Genoeg kansen gehad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 15:50 schreef MMM het volgende:[..] Keuze was begrijpelijk ipv Amrabat. Tapia echter weer heel zwak, verkopen. Genoeg kansen gehad Ja is wel leuk geweest zo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 15:50 schreef MMM het volgende:[..] Keuze was begrijpelijk ipv Amrabat. Tapia echter weer heel zwak, verkopen. Genoeg kansen gehad Ja is wel leuk geweest zo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
En nog even alles wat mis is in het voetbal:
Ik wilde Jones onder druk zetten en toen voelde ik dat hij me in mijn rug sloeg en ging ik naar de grond", legde Sadiq na afloop van het duel uit aan FOX Sports. "Ik was niet verrast dat het een penalty was, het gebeurde recht voor de grensrechter. Hij raakte me aan. Als je in het strafschopgebied bent en je wordt aangeraakt, dan ga je naar de grond. Zo is voetbal, je moet karakter hebben." |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis een smerige matenaaier Dus. Met dat irritante doorrollen. Maakt eerste zelf de overtreding ook nog |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 16:50 schreef MightyAce het volgende:En nog even alles wat mis is in het voetbal: Ik wilde Jones onder druk zetten en toen voelde ik dat hij me in mijn rug sloeg en ging ik naar de grond", legde Sadiq na afloop van het duel uit aan FOX Sports. "Ik was niet verrast dat het een penalty was, het gebeurde recht voor de grensrechter. Hij raakte me aan. Als je in het strafschopgebied bent en je wordt aangeraakt, dan ga je naar de grond. Zo is voetbal, je moet karakter hebben." Fokking ziek. Je moet karakter hebben....zegt ie dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit is het spel van nu. Helemaal naar de tyfus door geld, want voor geld mag je alles. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Rete snel voor zo'n lange lerp. En vrij technisch. |
|
|
|