|
|
Leuv
|
|
|
Een stelling: Weg met de sentimenten. Ik zeg gewoon doen !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Misschien kun je het topic aanpassen, maak er een stelling van |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hiervoor heb je echt verstand van het leven nodig |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Wat voor (hoofd)prijzen heeft Peter Bosz nou gehaald als trainer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weteschappelijk bewezen dat kale trainers geen prijzen pakken. Bosz - Keizer - Ten Hag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Heb je niets aan, flop T.D en een flop trainer. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat mij betreft heel graag. Een trainer met een visie en een consequent aanvallende en dominerende speelstijl. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met Bosz krijg je voetbal in de ploeg. Zo simpel is het. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Ik heb eigenlijk liever 11 topspelers die voor elkaar door het vuur willen gaan, kan van Bronckhorst ook gewoon trainer blijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door Peter V. -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Even terug in de tijd. ============================================================================== Verbeek, Jansen en Bosz verlaten Feyenoord Gepubliceerd: 14 januari 2009 14:26 Laatste update: 14 januari 2009 20:52
ENGNEUSDAM - Feyenoord heeft woensdag trainer Gertjan Verbeek op non-actief gesteld. Technisch directeur Peter Bosz stapte op, net als assistent-trainer Wim Jansen, die zich solidair verklaarde met de ontslagen hoofdtrainer.
Leon Vlemmings neemt voorlopig de taken waar als trainer van Feyenoord. Vlemmings, eveneens assistent van Verbeek, kwam afgelopen zomer over van NAC Breda, dat een vergoedingssom voor de coach ontving.
Gertjan Verbeek wordt verantwoordelijk gehouden voor de slechte seizoenstart van de Rotterdammers. Tussen de spelersgroep en de trainer boterde het al maanden niet.
Woensdag gaf Verbeek bij de directie aan dat de sfeer tussen hem en de spelersgroep was gedaald tot het nulpunt. ''Het is vechten tegen windmolens'', zei de coach. De directie besloot daarop dat de wegen van beide partijen moesten scheiden. ============================================================================== Waren het niet met name van Bronckhorst en Makaay die muiterij tegen Verbeek voerden ? Een trainer die het topsport klimaat bij Feyenoord hekelde en dit wilde invoeren/ verbeteren.
Daarom begrijp ik ook heel goed het gebrek aan discipline in het elftal van vandaag. Hard trainen wilden ze toen al niet.
Bosz stelde zich solidair, heeft inderdaad ook foute keuzes gemaakt maar die hadden ook zomaar goed kunnen vallen als deze muiters niet de discipline misten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 maart 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Van mij mag 'ie vanaf morgen voor de groep! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zeg doen! Wat zijn de alternatieven? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij is er nog niet...of heb je het over Gio? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
van mij mag Bosz komen ,maar wie er ook komt alleen 1 jarig contract of in ieder geval jaarlijks evalueren of er nog animo is met elkaar. dat ging met Koeman indertijd ook zo en beviel aan weerszijden goed. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik zeg niet doen, we hebben z'n laatste bijdrage aan de club maar net overleefd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bosz nul prijzen. Gio drie prijzen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
van mij mag ie komen. Louis ook. Sentimenten tellen niet, als Feyenoord weer beter gaat voetballen en we wat vaker dan sporadisch kampioen kunnen worden, boeit het me geen tiefes wie er voor de groep staat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja daar ben ik 100% mee eens, DUS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nee, die glijd toch overal af met zijn praktijken. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Bosz is nu niks voor Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker bloembollen gaan kweken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Bosz geef je de club uit handen. Te groot ego. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik dacht meer aan Gio. Heeft de afgelopen 3 jaar 2 prijzen gepakt, misschien dit jaar nog een troostprijs. Zijn veelbelovende cijfers!
Gelijk even het salaris van de selectie halveren en dikke premies geven bij goed gespeelde wedstrijden |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik denk dat dat wel meevalt. Zal ongetwijfeld een toontje lager zingen, wetende dat dit misschien wel zijn laatste kans is om bij een behoorlijke club te laten zien dat hij weldegelijk trainerskwaliteiten heeft. En ik denk dat hij dat bij geen enkele club liever zou bewijzen dan bij 'zijn' Feyenoord (ondanks zijn onbegrijpelijke keuze om naar die snavels te gaan en het feit dat hij het als TD bij ons natuurlijk ook niet bepaald goed gedaan heeft)! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2018 - 16:13 schreef JanM het volgende:[..] Ik denk dat dat wel meevalt. Zal ongetwijfeld een toontje lager zingen, wetende dat dit misschien wel zijn laatste kans is om bij een behoorlijke club te laten zien dat hij weldegelijk trainerskwaliteiten heeft. En ik denk dat hij dat bij geen enkele club liever zou bewijzen dan bij 'zijn' Feyenoord (ondanks zijn onbegrijpelijke keuze om naar die snavels te gaan en het feit dat hij het als TD bij ons natuurlijk ook niet bepaald goed gedaan heeft)! Ja jammer dus, Jan, oneens, geef biertje maar weer terug. Ben diep, diep, diep verdrietig... Een karakter verandert niet zomaar even. Bosz ook niet. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2018 - 16:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ja jammer dus, Jan, oneens, geef biertje maar weer terug. Ben diep, diep, diep verdrietig... Een karakter verandert niet zomaar even. Bosz ook niet. Hij is volgens mij de enige die op dit moment zonder club zit en dus direct kan instappen. Ook in dat licht vind ik dat hij die kans zou moeten/mogen krijgen! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er zitten vast wel meer trainers zonder club denk ik. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Geschikt voor Feyenoord? Ik zou niet weten wie ... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hij heeft meer prijzen gepakt dan Bosz, dus geschikter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met het minst aantal punten en afbraakvoetbal. Puur omdat de concurrentie hopeloos faalde. Verder niks gepresteerd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En daarna werd ie elders twee keer weggetrapt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En maakt spelers niet beter.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 maart 2018 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo'n trainer moet nog geboren worden. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De toelatingseisen liggen nogal hoog blijkbaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tevergeefs . Van gastel Fraser |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dickie. Verbaas me nergens meer over. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geef gewoon Cor nou maar een kans, komt tenminste mondig over en gelouterd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 07 maart 2018 - 15:13 schreef igor korneev het volgende:Ik dacht meer aan Gio. Heeft de afgelopen 3 jaar 2 prijzen gepakt, misschien dit jaar nog een troostprijs. Zijn veelbelovende cijfers! Prijzenkast wordt ruim gevuld de laatste jaren, misschien koesteren en strijden voor meer. Gio mag van mij blijven, het is alleen wel zo dat zijn wisselbeleid warrig is. Daarnaast moeten we ook begrijpen dat het garnituur op de bank ook niet stevig is. En ten opzichte van vorige jaar, psst... eigenlijk mag je het niet vergelijken. Het team van vorig jaar in dit seizoen, zou de race om de titel veel spannender houden dan deze selectie. Ik zeg; alles op de beker, geeft ook een leuk affiche voor aankomend seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar