|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe dan ook kut. Tijdstip verschrikkelijk. En als bonus...HIGLER ALS SCHEIDSRECHTER
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 maart 2018 door MightyAce -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of AZ deze laten winnen voor plaats 2 , en de gouden beker innen ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 maart 2018 - 22:20 schreef MightyAce het volgende:Hoe dan ook kut. Tijdstip verschrikkelijk. En als bonus...HIGLER ALS SCHEIDSRECHTER Jawohl. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja die willen dolgraag twee jaar op rij de finale van de beker verliezen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Shit, ik heb niks, ik kan kijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Chloor, ogen, wees creatief |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wrijf 5 minuten voor de wedstrijd je vrouwtje over der poes en neem ruim de tijd voor wat volgt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt zin ook in deze wedstrijd |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tegenwoordig hebben we de jeugdopleiding van AZ hier in de streek. Sindsdien floreert de jeugd. Zaanse omgeving hè. Wordt iedereen beter van. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De competitie rukt me eigenlijk niets meer. Ik wil nu die beker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Goedkoop is het ook niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ja maar waarom zou je ook een los kaartje kopen?
Je moet een paar tientjes ervoor neer leggen en dan gaat het werkelijk helemaal nergens meer om, lijkt al maanden nergens op dus zondag ook niet, 16:45 uur, regen.
Nou niet ingrediënten voor mensen om te komen, die kunnen hun geld voor leukere dingen gebruiken.
SK is al een tijd geleden weer afgeschreven dus ik ga weer zondag.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2018 - 11:43 schreef MMM het volgende:[..] Ja maar waarom zou je ook een los kaartje kopen? Je moet een paar tientjes ervoor neer leggen en dan gaat het werkelijk helemaal nergens meer om, lijkt al maanden nergens op dus zondag ook niet, 16:45 uur, regen. Nou niet ingrediënten voor mensen om te komen, die kunnen hun geld voor leukere dingen gebruiken. SK is al een tijd geleden weer afgeschreven dus ik ga weer zondag.. Begrijpelijk, maar dit is voor het eerst in tijden volgens mij. Zegt veel! Hopelijk trekken Van Geel en/of Gio zich hier iets van aan ... |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Het AD: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 16.45 uur) AZ heeft zondag wat recht te zetten in de Kuip. De ploeg die dit seizoen veel lof oogst had in de heenwedstrijd helemaal niets te vertellen tegen de gevallen landskampioen, het werd 0-4. Ook in de eredivisieduels van het seizoen ervoor (thuis en uit) kregen de Alkmaarders steeds minimaal vier goals om de oren. Het duel is ook een opwarmertje voor de bekerfinale op 22 april tussen dezelfde teams in hetzelfde decor. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Jones; Diks, Van Beek, Van der Heijden, Haps; El Ahmadi, Van Persie, Vilhena; Berghuis, Jørgensen, Boetius. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Psv-scenario, van paar weken terug. 1-3. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of PSV-scenario van gisteren |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een wanprestatie was dat eej, haha. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelijk dat gejank ook, een naaimachine is er niets bij. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2018 - 19:33 schreef Leonidas1 het volgende:Het AD: Feyenoord - AZ Alkmaar (zondag 16.45 uur) AZ heeft zondag wat recht te zetten in de Kuip. De ploeg die dit seizoen veel lof oogst had in de heenwedstrijd helemaal niets te vertellen tegen de gevallen landskampioen, het werd 0-4. Ook in de eredivisieduels van het seizoen ervoor (thuis en uit) kregen de Alkmaarders steeds minimaal vier goals om de oren. Het duel is ook een opwarmertje voor de bekerfinale op 22 april tussen dezelfde teams in hetzelfde decor. Mag, we vernietigen ze in de beker klaar. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote: Eens,we zijn in deze competitieronde het 5e wiel aan de wagen,dus laat de finale nou maar komen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 maart 2018 - 12:39 schreef JanM het volgende:[..] Begrijpelijk, maar dit is voor het eerst in tijden volgens mij. Zegt veel! Hopelijk trekken Van Geel en/of Gio zich hier iets van aan ... Nu toch uitverkocht |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
RvP op de bank, dat wordt weer een uur warmlopen |
|
|
|