|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moet toch een reden zijn dat er geen bal meer in valt |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Hoezo loopt Siem warm? Die gaat toch niet invallen hoop ik.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wissel die Huntelaar eens een keer ofzo |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech zal m wel weer nemen |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Doen ze in minuut 85 ofzo pas |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uberhaupt dat Ziyech die bal alweer mag nemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Man man man, Nico is degene die rustig kan binnen schieten |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Zie het al helemaal gebeuren dat ze verdedigend gaan wisselen en het tegenhouden wordt om in de laatste minuut alsnog die gelijkmaker tegen te krijgen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kwartiertje voetballen was weer genoeg |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dit is het moment om te wisselen. Aanvallend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Verdomme man, schenk ze gewoon de 2-2. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik vind KJH trouwens echt niet de zwakste vandaag. Ik snap alleen niet wat er met zijn scorend vermogen is gebeurt. Al 4 100% kansen vandaag. Dat was vroeger een hattrick. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
De scherpte is er gewoon vanaf bij Klaas Jan. Is ook al een dagje ouder natuurlijk Daarom ook verbaasd dat Cassiera niet gewoon de kans krijgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
3. Tegen. 1.
Schaam je kapot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is niet meer normaal. Hoe kan die er niet in. 3 tegen 1! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ziyech durft niet na alle kritiek terwijl hij die natuurlijk gewoon moet in schieten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 15:57 schreef Eide het volgende:[..] Ziyech durft niet na alle kritiek terwijl hij die natuurlijk gewoon moet in schieten. Leg dit ook niet bij hem. Speelt in ieder geval met passie na rust |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik hou me vast aan alle kansen van de 2e helft. Dat zij n er meer als de voorgaande 5 helften bij elkaar. Maar man oh man, wat is het zwak. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Lekker wachten met wisselen joh, natuurlijk. Kijk hoeveel ruimte er ontstaat.. Maar gewoon wachten tot minuut 85 uiteraard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 15:59 schreef Eide het volgende:Ik hou me vast aan alle kansen van de 2e helft. Dat zij n er meer als de voorgaande 5 helften bij elkaar. Maar man oh man, wat is het zwak. Tegen ADO en Zwolle regende het ook kansen, ADO alleen na rust. Maar wat een onzekerheden zitten in deze ploeg zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wat ik al dacht. Verdedigend wisselen. Eikels |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Lekker hoor, Veltman nu wisselen. Gvd aanvallen man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Daar zit dan toch ook geen logica achter om nu Veltman er alsnog in te gooien. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kristensen voor Veltman heeft totaal niet gebracht wat Ten Hag vooraf wilde. Als het probleem steeds op het middenveld ligt, waar Ziyech aanvallend op 6 speelt, is de oplossing toch niet op rechtsback...
Tering, de man is trainer. Kom dan met tactische ingrepen, niet flauwekul in de marge om maar wat te doen. Ten Hag is echt ideeenloos. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die Kristensen weet ook niet hoe je moet verdedigen en Ziyech doet weer wat ik steeds zeg, balverlies op 30 meter van de goal. Maar dat is natuurlijk weer niet zo. 2x in 30 seconde |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Younes, Cassiera, Mazroui, Lang. Frisse aanvallers. Maar je besluit Wober eruit te halen voor Veltman. Even serieus.. Waarom?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:04 schreef Hasjkoph het volgende:Daar zit dan toch ook geen logica achter om nu Veltman er alsnog in te gooien. Correct, net zoals het omgekeerde bij de aftrap ook kant noch wal raakte. Nou ja, voor Wöber.... schiet mij maar lek. Handig, Wöber eraf met die boomlange Veerman tussen de lijnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens zou Casseirra nu logisch zijn. Is een rappe handige jongen die veel kan in de ruimte. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:08 schreef Eide het volgende:Overigens zou Casseirra nu logisch zijn. Is een rappe handige jongen die veel kan in de ruimte. Ik geef hem drie minuten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een kutbal van Huntelaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een clown die Kamphuis |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hehe.... Prima assist ook van Hakim
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 maart 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prachtige pass van Ziyech |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 14:03 schreef Loetje het volgende:[..] Ik wel, dan zet je Veltman naast De Ligt. Het plekkie waar die ook thuishoort. Ik acht wober dan een betere optie op dit moment |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
'Ziyech rot op'.. Ik schaam me diep voor een deel van ons publiek. Ik zweer het je. Stelletje idioten.
Bedankt voor deze 3 punten Hakim |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Of wat dacht je van helemaal niks. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nonderju Huntelaar. Weer een prima pass van Hakim.
Maar Huntelaar kan er echt niks meer van. Die kansen die hij mist... |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:04 schreef Hasjkoph het volgende:Daar zit dan toch ook geen logica achter om nu Veltman er alsnog in te gooien. Tekent ten Hag. Hij wil graag sterk zijn en eigenzinnig, maar wil ook een beetje de vrede bewaren door hem alsnog in te laten vallen. Twijfel dus... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Das was te zien. Die heeft zowel vorige week als vandaag verreweg goed gespeeld. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote: Inderdaad, maar die pass had iedereen kunnen geven. Goede actie (wederom) van vd Beek |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ziyech vandaag de beste man. Zonder twijfel. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:18 schreef Jaccio het volgende:'Ziyech rot op'.. Ik schaam me diep voor een deel van ons publiek. Ik zweer het je. Stelletje idioten. Bedankt voor deze 3 punten Hakim Ik ben het met ze eens helaas. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:20 schreef JOOD het volgende:[..] Inderdaad, maar die pass had iedereen kunnen geven. Goede actie (wederom) van vd Beek Serieus? Jij denkt dat iedereen daar even zou kunnen inhouden en dan exact de juiste snelheid die bal op het juiste been geven?
Kom op zeg als Messi dat doet staat iedereen op de banken. Dat is namelijk echt een heerlijke assist. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Whahaahahahaha! Gaan we weer. 2 mooie breedtepasses, net een prachtassist en verder grossierde meneer in balverlies. 2 levensgevaarlijke situaties uit voortgekomen maar opnieuw benoem je die niet.
Maar je kan de discussie opnieuw krijgen.
Daarbij was De Ligt onze beste man. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:21 schreef remco k het volgende:[..] Serieus? Jij denkt dat iedereen daar even zou kunnen inhouden en dan exact de juiste snelheid die bal op het juiste been geven? Kom op zeg als Messi dat doet staat iedereen op de banken. Dat is namelijk echt een heerlijke assist. Maar toen de ruimte krap was gebeurde er niks. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zondag 11 maart 2018 - 16:22 schreef Loetje het volgende:[..] Whahaahahahaha! Gaan we weer. 2 mooie breedtepasses, net een prachtassist en verder grossierde meneer in balverlies. 2 levensgevaarlijke situaties uit voortgekomen maar opnieuw benoem je die niet. Maar je kan de discussie opnieuw krijgen. Daarbij was De Ligt onze beste man. 100% mee eens |
|
|
|