|
|
pth
|
|
|
Druk nu eens gewoon door, ga doen waar je goed in bent en loop weg naar 1-4, 1-5. Zal wel weer een dagdroom van mij blijken te zijn .... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:25 schreef pth het volgende:Begrijp er weinig van ... sinds de aanstelling van ten Hag ... je weet wel die vent met de uitstraling van een grond champignon met hersenverlamming ... lijkt er enkel spel plezier meer in Ajax te zitten. Mag je wekelijks heerlijk voetballen, het leukste spelletje ter wereld, tegen een prima vergoeding en dan nul komma nul plezier??? Deze schorre kippenneuker moet heel snel oprotten... Of willen we wachten tot volgend seizoen als we het weer niet hebben gered.... |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Mwah, blijf er toch maar gewoon bij dat we de grootste boerenlul van de Eredivisie op de bank hebben zitten (zelfs Kutrecht speelt beter sinds die droplul afgetaaid is). |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als je toch weet dat je dit gevaar bij iedere vrije trap kunt brengen en het gewoon niet doet he... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:45 schreef pth het volgende:[..] Mwah, blijf er toch maar gewoon bij dat we de grootste boerenlul van de Eredivisie op de bank hebben zitten (zelfs Kutrecht speelt beter sinds die droplul afgetaaid is). Ik was niet al te serieus, pth, vandaar mijn knipoogje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit is nou een prima goal! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
1-3 een mooi moment om deze trainer te ontslaan ;-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De actie vooraf mocht er ook wezen, met de doelpunt daarna. 1-3. Nu doordrukken naar de 1-4. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
En het bizarre feit dat we opnieuw eerst weer moesten achterstaan... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hitler schijt gele kaarten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
En normaalgesproken is de wedstrijd nu gespeeld. Netjes. Prik er nu nog maar 2 of 3 bij. Cassiera er nu in gooien en Lang de laatste 20 minuten. Als je toch spelers wilt 'belonen' |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Achter staan is 1, 35 minuten niks in te brengen hebben tegen de nummer 16 is triester.
Maar deze keer zijn we wat effectiever. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Inderdaad bizar. Volgens mij heeft hij ze in de aanbieding |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Higlertje heeft zich gisteren zeker ook weer een hersenverlamming gezopen, ziet het allemaal niet zo helder meer ... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:48 schreef Loetje het volgende:[..] Achter staan is 1, 35 minuten niks in te brengen hebben tegen de nummer 16 is triester. Maar deze keer zijn we wat effectiever. Jep |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:45 schreef pth het volgende:[..] Mwah, blijf er toch maar gewoon bij dat we de grootste boerenlul van de Eredivisie op de bank hebben zitten (zelfs Kutrecht speelt beter sinds die droplul afgetaaid is). Zeker! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:48 schreef Jaccio het volgende:En normaalgesproken is de wedstrijd nu gespeeld. Netjes. Prik er nu nog maar 2 of 3 bij. Cassiera er nu in gooien en Lang de laatste 20 minuten. Als je toch spelers wilt 'belonen' Die komen wel, 89e minuut.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik denk in blessuretijd: 90+8 |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nog ff wachten tot de 1-5 :-) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Jezus man Hakim Zo onnodig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 maart 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Buiten de mooie goals in de 2e helft blijft het toch weer een zaadpartij op het palmares van boerenlulletje ten Hag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoe opzichtig Hakim, haha! Momentje van humor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat een goal van Ziyech ... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Nou, maakt ie het direct weer goed. Prachtig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Eindelijk zie ik een actie waar hij voor staat, dodelijk van afstand |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Als rijpe appeltjes nu... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hij heeft vast geluisterd ;-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Echt een geweldige goal. 1 - 4. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nog 1-tje, dan Marcje naar beneden om Ericje te vertellen dat het een paar prachtige weken zijn geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima aanval en minder van Huntelaar.
Niets bedoeld als kritiek, maar dit soort dingen waren 5 jaar geleden zekere goals bij hem hoor. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Cassiera! Jezus man Ten Hag, waar wacht je nou op, en waarom?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Haha ik dacht al dat ik hem 'sorry Jaccio' zag roepen |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ook gewoon lullig van Schone om te dreigen alle broodjes kroket na de wedstrijd op te gaan vreten -:) |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat the fuck is dit nu weer voor wissel? Het is een totale debiel die ten Hag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:58 schreef pth het volgende:[..] Ook gewoon lullig van Schone om te dreigen alle broodjes kroket na de wedstrijd op te gaan vreten -:) Whahahahaah held! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Kwestie van belonen ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 15:58 schreef pth het volgende:[..] Ook gewoon lullig van Schone om te dreigen alle broodjes kroket na de wedstrijd op te gaan vreten -:) Whahaha. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
En nog een achterlijke kut wissel |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is dit nou voor wissel? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Oooh Siem wordt ook beloond. Ik zou echt wegwezen volgend seizoen als ik Cassiera was |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 16:02 schreef Jaccio het volgende:Oooh Siem wordt ook beloond. Ik zou echt wegwezen volgend seizoen als ik Cassiera was Ik zou me zo misdragen dat die onslagen wordt en lekker een paar maanden naar familie in Colombia gaan en dat meen ik echt. |
|
|
|