|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die keeper zag hem gewoon niet, snoeihard in de hoek. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nee dat was het penalty moment |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
eindelijk weer eens punten uit. was niet best , maar winst is winst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Armoe om zo te denken. Winst is nu minder relevant. Je moet progressie zien. Voor naar de beker finale |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Twee wedstrijden achter elkaar gewonnen. Ondanks dat er geprobeerd wordt niet te winnen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Armoe om zo te denken. Winst is nu minder relevant. Je moet progressie zien. Voor naar de beker finale Is toch weer een wedstrijd apart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We stijgen op de ranglijst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar als je elke week zo voetbalt manmanman |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Belangrijk voor als je de beker niet wint. De nummer 4 hoeft geen playoffs voor Europees voetbal te spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Voor een plaats tweede voorronde . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oh wacht even , wij krijgen dan het ticket van AZ @T |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De 4de plaats doet er dus inderdaad wel toe. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Waar is de kritiek op de arbitrage met die belachelijke penalty? Lees er in de media niks over. Tegen nak sloeg nergens op en dit was ook bullshit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Was uiteindelijk geen beslissende goal, maar het duel kantelde wel daardoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb hem nog ff 10 keer terug gezien, maar als het je niet lukt om door Boetius heen te lopen krijg je maar een penalty. Ik zag geen andere optie gezien de loop van beide en de richting van de bal, maar ja risico van het strafschopgebied laat maar zeggen. Daar ga je Boetius nu toch niet op afrekenen lijkt me, heeft deze wedstrijd gewoon een leuke partij gespeeld en een assist op zijn naam. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2018 - 10:24 schreef VVout het volgende:Heb hem nog ff 10 keer terug gezien, maar als het je niet lukt om door Boetius heen te lopen krijg je maar een penalty. Ik zag geen andere optie gezien de loop van beide en de richting van de bal, maar ja risico van het strafschopgebied laat maar zeggen. Daar ga je Boetius nu toch niet op afrekenen lijkt me, heeft deze wedstrijd gewoon een leuke partij gespeeld en een assist op zijn naam. Assist ja. Leuke wedstrijd...nee. Ongeschikt voor Feyenoord, lekker bij Excelsior gaan ballen ofzo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2018 - 10:27 schreef MightyAce het volgende:[..] Assist ja. Leuke wedstrijd...nee. Ongeschikt voor Feyenoord, lekker bij Excelsior gaan ballen ofzo. Als je zo redeneert kan heel Feyenoord beter naar Woudenstein verhuizen, ze hebben als collectief verzaakt dit seizoen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 maart 2018 - 10:52 schreef VVout het volgende:[..] Als je zo redeneert kan heel Feyenoord beter naar Woudenstein verhuizen, ze hebben als collectief verzaakt dit seizoen. Klopt. Maar een aantal kan nog veel beter. Bij JP is dit alles. En dat is veel te karig. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 18 maart 2018 - 18:49 schreef Stylzz het volgende:[..] Armoe om zo te denken. Winst is nu minder relevant. Je moet progressie zien. Voor naar de beker finale ach, ben blij voor mijn cluppie. Het kan beter, maar zitten ook slechtere seizoenen bij. zo gaat het de komende decenia niet anders. komen betere en mindere tijden aan. zie de geschiedenis van Feyenoord.
Liever denk ik zo, dan al die real madrid strevers die zelfs in het kampioens jaar heel VP nog bij elkaar kunnen zeiken over wat er allemaal mis gaat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, Real Madrid-strevers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft wel een punt ,hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik niet ,Real Madrid maar lig er niet wakker van dat ze net zover achter Barca staan als wij achter die lampies. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij heeft een punt. Oranje en Eredivisie zijn terug gevallen naar c-niveau. En Feyenoord niet anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 - 19:12 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik niet ,Real Madrid maar lig er niet wakker van dat ze net zover achter Barca staan als wij achter die lampies. Korneev |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben al voor Real toen was Ronaldo nog vloeibaar d:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ging in die tijd op vakantie naar Portugal ;) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind Ronaldo nog steeds vloeibaar |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
TONNY VILHENA KIJKT UIT NAAR OEFENDUELS ORANJE: "IK KEN CRISTIANO RONALDO VOORAL VAN DE PLAYSTATION" |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Misschien speelt Ronaldo wel Mailman Simulator 2018? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar even terug naar de wedstrijd wat een terugval, zou Gio dit nog er in kunnen krijgen? Ik hoop op het alsnog fit zijn van St Juste. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zat vandaag nog in een brace |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zag onderstaand artikel toevallig net voorbij komen:
Zondag 25 maart 2018 16:38
Jeremiah St. Juste verwacht dat hij in mei weer kan aansluiten bij Feyenoord. De 21-jarige St. Juste staat al enkele weken aan de kant door een schouderblessure. De schouder van St. Juste schoot regelmatig uit de kom, hier werd hij na de competitiewedstrijd tegen Vitesse aan geopereerd. "Het gaat steeds beter", zegt de verdediger over zijn revalidatie tegenover RTV Rijnmond. "Ik moet positief blijven. Het gaat goed en het is nu vooral wachten tot ik weer mag trainen. Ik kan misschien het einde van de competitie nog meemaken." St. Juste speelde de laatste wedstrijden voor zijn blessure vooral als rechtsback. |
|
|
|