|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord - Excelsior (Zondag 1 april 2018, 16:45 uur)
Datum & tijdstip: Zondag 1 april 2018, 16:45 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Serdar Gözübüyük |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
5-0 Wordt 1 van de aangenamere wedstrijden van het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 maart 2018 door windoweyes -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
1-2....gun het excelsior wel, speelt leuk...Voor ons is de beker alleen nog wat telt... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2018 - 17:49 schreef CobusIII het volgende:1-2....gun het excelsior wel, speelt leuk...Voor ons is de beker alleen nog wat telt... Ik niet ik wil 4 e of derde worden leuk dat je het ze gunt..Maar voetbal gaat om winnen. En dat moeten wij doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sinds 1967 niet verloren van Excelsior in de Kuip? Nou 4 - 1 dan maar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Oranje verloor vanaf 1969 thuis niet van Eng land. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb wel eens 3 orgasmes gehad achterelkaar in 1994? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O, je bent vrouw geweest? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
1e paasdag wordt heel gezellig in de Kuip 3-0 |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dan doe je toch net alsof het de bekerfinale is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Geen van Persie en Jorgensen, waarschijnlijk. Ik stel mijn prognose bij naar 2-0. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 - 15:01 schreef windoweyes het volgende:[..] Geen van Persie en Jorgensen, waarschijnlijk. Ik stel mijn prognose bij naar 2-0. Inderdaad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Excelsior speelt op de counter ........ik weetniet waar het op slaat maar gewoon een overwinning voor de boerenzij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie mogelijkheden voor Excelsior |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De stemming daalt rap hier zo te lezen. Eer dat het zondag is zit heel het zaakje hier in zak en as ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 - 01:20 schreef tomson het volgende:De stemming daalt rap hier zo te lezen. Eer dat het zondag is zit heel het zaakje hier in zak en as ? Haha alsof Barça langskomt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben in betere samenstellingen van mindere teams verloren dit seizoen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 - 01:20 schreef tomson het volgende:De stemming daalt rap hier zo te lezen. Eer dat het zondag is zit heel het zaakje hier in zak en as ? Ik laat mij stemming niet afhangen van een evt verliespartijtje tegen Excelsior. Het seizoen was in oktober al voorbij wat mij betreft. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 - 13:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik laat mij stemming niet afhangen van een evt verliespartijtje tegen Excelsior. Het seizoen was in oktober al voorbij wat mij betreft. Precies, voor mij ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja toch. Daarbij ligt mijn concentratie even meer op belangrijkere zaken dan Feyenoord. Kon ik me tot 5 jaar terug nooit voorstellen dat zoiets zou gebeuren hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 31 maart 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga er heen maar weet dat je geen derde meer kan worden, aleen uitlopen op de FC. Potverdomme hoe heeft het zo mis kunnen gaan? En ben ingeloot voor een kaart voor de bekerfinale maar ook daar hou ik mijn hart voor vast. En dan dat gezeur over Feyenoord City. Gewoon lekker ballen en zorgen voor strijd en resultaat. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
fijne Pasen en we zijn om 16.45 uur in onze gezellige KUIP |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Toch niet. Buikgriep. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Beterschap dan maar he |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oh nee, daar gaat je denkbeeldige bekerfinale! Beterschap |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zonde man, overwinning gaat helpen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijtwedstrijdje thuis dus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die spelers worden veel te veel gepamperd tegenwoordig |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 maart 2018 - 15:01 schreef windoweyes het volgende:[..] Geen van Persie en Jorgensen, waarschijnlijk. Ik stel mijn prognose bij naar 2-0. Mooi zo dan zeg ik 5-0..
Iedereen een fijne wedstrijd gewenst
COME ON FEYENOORD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Beterschap maatje.. |
|