|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik geef jullie ook de kans dat je gegarandeerd 1000x je inzet krijgt bij winst van Feyenoord. IBAN via PM. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit in de kroeg waar ook kaasjes binnenkomen, het lijkt wel of wij de underdog zijn .ik vind ze erg hoogmoedig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 14:30 schreef piet de paler het volgende:Ik zit in de kroeg waar ook kaasjes binnenkomen, het lijkt wel of wij de underdog zijn .ik vind ze erg hoogmoedig. Zijn we ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, zij staan hoger in de competitie en spelen beter voetbal dan wij. t hele seizoen al. Dus daarmee zijn zij dit jaar de betere. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben al zeer tevreden als Weghorst beide kniebanden afscheurt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:Ja, zij staan hoger in de competitie en spelen beter voetbal dan wij. t hele seizoen al. Dus daarmee zijn zij dit jaar de betere. Ja en die hoger staat wint altijd.................... bedankt voor uw wijsheid Prof Vijfje. Zo nog 1 echt biertje , maar ja moet ik nog wel gaan met deze wijsheid? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 14:56 schreef piet de paler het volgende:[..] Ja en die hoger staat wint altijd.................... bedankt voor uw wijsheid Prof Vijfje. Zo nog 1 echt biertje , maar ja moet ik nog wel gaan met deze wijsheid? Wij hebben dit jaar een matiger elftal en spelen slechter voetbal. Als je dat niet in kan zien, zou ik minder drinken |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 10:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat lijk mij ook als de gemiddelde toto 2 tot 5 x je inzet is.. Maar gek genoeg had je ooit toto cabines in de Kuip waar je een keer 70 x je inzet kon winnen..Dacht laat ik het eens proberen met een paar euro. 1 - 3 voor NEC en ik had gewonnen haha Ik kreeg een dejavu toen ik 25 x je inzet bij winst zag..Maar vertrouw het niet mr Green. Had mooi geweest. En mr Green was direct failliet bij bekerwinst Feyenoord ;)
Maar die rare promoties komen allemaal via voetbalprimeur (en niet alleen dat ze doorverwijzen naar mr green, zag ook andere namen van betting sites voorbij komen in recente maanden). Weet er het fijne niet van, maar weet wel dat het zaakje stinkt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Of MrGreen heeft Kuipers omgekocht.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zou wel een hoop verklaren! Eens zien of AZ dadelijk een hoop penalties krijgt! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik vind die actie van Qurrent ook niet fris trouwens, die sleepwet maar eens aanspreken en Kuipers sociaal doorlichten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was er al bang voor. Toornstra linksbuiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Az 532, vind ik ook gunstig |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Alle Feyenoorders een geweldige voetbalavond. toegewenst !!!!!!!!!!!!!!!! Come on Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tokkies uit Alkmaar. Bussen vol. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Pardon ? Is aan de kant van AZ toch. Niks van hun bij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat is er met t veld? Lijkt wel stroef |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Az voetbalt veel makkelijker |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jorgensen levert drie keer achter elkaar zomaar de bal in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een ergernis weer.. wakker worden ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Az zet t goed vast. We hebben de snelheid niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos