|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je zou maar drie finales op rij verliezen :0 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heeeeeeelijk, kutkaasjeuden.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja dat doet een mens goed hé |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kunnen ze dat jochie nog een keer interviewen? Die zei dat Feyenoord niks kan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die gouwe eikel is gewoon van ons. Doei :D |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha ze protesteren nu al over een scheet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Huilende Weghorst. Ik kan niet wachten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zinn ze die eikel al aan t graveren ? Lol |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Deze pot absoluut. Wat een arbeid |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 19:46 schreef MightyAce het volgende:Kunnen ze dat jochie nog een keer interviewen? Die zei dat Feyenoord niks kan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Yep gefeliciteerd allemaal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: GEFELICITEERD MAAT :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd met de bekert allemaal! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En de rest ook gefeliciteerd! Lekkere overwinning dit |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
eerlijk is eerlijk een prijs is een prijs en hij voelt heerlijk! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Als Marseille of Arsenal de Europa League wint hoeven we blijkbaar geen voorrondes voor de EL te spelen. Komen we direct in de poulefase. Das wel lekker voor je voorbereiding natuurlijk, dat je later aan de bak hoeft. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: BLIJ BLIJ BLIJ gefeliciteerd T |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 20:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Als Marseille of Arsenal de Europa League wint hoeven we blijkbaar geen voorrondes voor de EL te spelen. Komen we direct in de poulefase. Das wel lekker voor je voorbereiding natuurlijk, dat je later aan de bak hoeft. Hup Arsenal ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 14:50 schreef Stylzz het volgende:Ja, zij staan hoger in de competitie en spelen beter voetbal dan wij. t hele seizoen al. Dus daarmee zijn zij dit jaar de betere. Zo prof v lijpum kan ook weer in de zweefmolen. Gefeliciteerd met onze club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 20:46 schreef piet de paler het volgende:[..] Zo prof v lijpum kan ook weer in de zweefmolen. Gefeliciteerd met onze club Succes met je boek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kom op mannen . We hebben gewonnen ! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hap hap hap hap erg he om feedback te krijgen, en dat boek geef me je afres en het komt ( het is alleen in het Frans) en ja mijn Nederlands is niet goed meer. Maar jij ook gefeliciteerd met je ploegie en nu op voor het landskampioenschap 2019 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 21:05 schreef piet de paler het volgende:[..] Hap hap hap hap erg he om feedback te krijgen, en dat boek geef me je afres en het komt ( het is alleen in het Frans) en ja mijn Nederlands is niet goed meer. Maar jij ook gefeliciteerd met je ploegie en nu op voor het landskampioenschap 2019 Feedback. T is gewoon treurig. We hebben gewonnen en dat is mooi. Voor de rest boeit t niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
neem maar een biertje en proost het is toch een prijs. |
|
|
|