|
|
Ikke nie
|
|
|
Gustafson laat bij roda zien dat ie klaar is voor feyenoord 1 Mee eens of niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee ik ben ook niet overtuigd. Dat hij een beter overzicht heeft als onze middenvelders ja. Dat hij een betere pass heeft als onze verdedigers ook ja. Maar dat hij 100% flegmatieker is dan onze middenvelders ook ja. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft de mentaliteit niet....kan wel voetballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen vechter. Moet de vedette zijn, is daar niet goed genoeg voor |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij is op dit moment zeer goed bezig om weer terug te komen in de basis voor het volgend seizoen in de Kuip/ Wordt voor enkele spelers zeer moeilijk, o.a. Ayoub |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij heeft wel een sjagerijnig hoofd |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat hebben alle goeie voetballers wel eens kijk maar naar de Bruine, Özil en vroeger soms de Kromme |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2018 - 09:02 schreef de bluffer het volgende:[..] Dat hebben alle goeie voetballers wel eens kijk maar naar de Bruine, Özil en vroeger soms de Kromme Die lieten of laten geen van alle hun koppie hangen als t even tegenzit . Gustafson doet dat direct ,gaat geen duel aan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker dan, nog een overbodige middenvelder. En die Vejinovic hebben we ook nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2018 - 11:10 schreef van geil het volgende:Lekker dan, nog een overbodige middenvelder. En die Vejinovic hebben we ook nog. Ja begrijp me niet verkeerd hoor.. Ik heb veel wedstrijden nu gezien van Roda en ik kan echt genieten van hem. Maar zolang hij zijn koppie laat hangen is hij zelfs nog geen Koolwijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dan krijgt Feyenoord aan Ayoub ook niet veel denk ik |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zit iets meer gif Bluf ,maar snap wel wat je bedoelt. Gustafson's voetbal is mooi om te zien |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik had Ayoub nooit gehaald als Gustafson nog hebt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T zijn spelers voor hele andere posities, t is zeggen dat je geen toetje koopt omdat je nog brood hebt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ayoub is een fijne speler. Geen fijnbesnaarde technicus, maar wel een ijzervretertje. Meer een Vilhena-vervanger. Gustafson heeft maar 1 wedstrijd bij Feyenoord van zich doen spreken. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
maakt niets uit zolang we een trainer hebben die er geen lijn in kan krijgen na drie jaar nog steeds toevalsvoetbal speelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2018 - 18:23 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ayoub is een fijne speler. Geen fijnbesnaarde technicus, maar wel een ijzervretertje. Meer een Vilhena-vervanger. Gustafson heeft maar 1 wedstrijd bij Feyenoord van zich doen spreken. Ayoub pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beademingsapparatuur is onderweg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ayoub is voor Utrecht indd een fijne speler. Of hij dat bij ons word dat weet niemand,maar nu ja |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 01 april 2018 - 18:18 schreef Stylzz het volgende:[..] T zijn spelers voor hele andere posities, t is zeggen dat je geen toetje koopt omdat je nog brood hebt Wentelteefjes met ijs...heerlijk man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Simon verdient een eerlijke kans na dit seizoen. Je kunt hem niet nog een keer verhuren vind ik. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 09:49 schreef MightyAce het volgende:Simon verdient een eerlijke kans na dit seizoen. Je kunt hem niet nog een keer verhuren vind ik. +1 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 05 april 2018 - 09:49 schreef MightyAce het volgende:Simon verdient een eerlijke kans na dit seizoen. Je kunt hem niet nog een keer verhuren vind ik. Eens. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mooie voetballer, kan nog ver komen. Maar niet bij Feyenoord vrees ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Alleen als zijn mentaliteit veranderd. Dan wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Heel klein beetje sambal op z'n poepert voor de wedstrijd kan helpen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een stroom halsband kan ook zeer motiverend zijn ! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zou kunnen. Maar niet bij deze trainer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou kunnen, ook bij deze trainer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind ar vervelend deze topic. Kunnen we daarover een referendum beginnen?
Ar is vervelend in deze topic:
Ja
Nee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ben Ar fan , draag al zijn t-shirts. Nee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit maakt het nog erger. En het werkt nog polariserend ook, verscheurt dit land in twee kampen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja Ik vind Ar een beetje de ST Bernard die rustig bij de ophaard ligt..
Nee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik denk van niet. Denk dat ie verkocht gaat worden aan een middenmoter/subtopper. Misschien nog een jaar verhuur (aan een betere club dan Roda). Hij kan voetballen, maar is niet stabiel genoeg. Laat naar verluidt ook snel het koppie hangen bij tegenslag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 23 april 2018 - 19:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik denk van niet. Denk dat ie verkocht gaat worden aan een middenmoter/subtopper. Misschien nog een jaar verhuur (aan een betere club dan Roda). Hij kan voetballen, maar is niet stabiel genoeg. Laat naar verluidt ook snel het koppie hangen bij tegenslag. Misschien mentaal wat sterker geworden dit jaar? Maar misschien hoop ik tegen beter weten in idd. |
|
|
|