|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zing ik aiaiai Youbi youbi youbi heeej |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Alleen als je wint anders ga je huilie huilie doen en zeg je Piet je had gelijk...... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hou wel van irritante spelers voor de tegenpartij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was wel genieten mannen van van Persie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat scheelt echt zoveel , zo'n speler. Geeft rust , vertrouwen , en scoort gewoon altijd lijkt het. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En het publiek zit gewoon te genieten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kan me niet heugen dat een speler direct zoveel klasse in het team bracht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Alleen als je wint anders ga je huilie huilie doen en zeg je Piet je had gelijk...... Ik hou me nooit echt bezig met jou uitspraken Piet haha Sorry maar morgen herinner ik mij er niks meer van ..
Alleen jou boek die bestseller blijf mij bij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wanneer komt ie eigenlijk uit? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, fantastische voetballer.. Wat ik opmerkelijk vind, is dat hij wel los van het team staat..alsof hij er geen deel vanuit maakt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, het is moeilijk te duiden...Het lijkt alsof hij zich een beetje onttrekt aan het groepsgebeuren..Hij doet zijn ding (en dat doet hij goed), maar er zit ook een gereserveerdheid in...Je ziet dat ook bij het nemen van vrije trappen..hij neemt dan bewust afstand. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is mij (nog) niet opgevallen. Hij is tot nu een een voorbeeldprof , in en buiten het veld. Ik geniet er van. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij is geen onderdeel zoals Kuyt dat was. Tenminste zo zie ik het ook. Maar boeiend, hij brengt zoveel klasse aan het team..Fenomenaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 20:53 schreef ar het volgende:Hij is geen onderdeel zoals Kuyt dat was. Tenminste zo zie ik het ook. Maar boeiend, hij brengt zoveel klasse aan het team..Fenomenaal. eens |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 20:06 schreef piet de paler het volgende:Alleen als je wint anders ga je huilie huilie doen en zeg je Piet je had gelijk...... Waarin wil je gelijk hebben dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat alle Marokkanen kutlullen zijn toch? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat kan het niet zijn, daar had hij al gelijk in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet voorzeggen Stylzz, even zien of piet er zelf uit komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Waarin? Zeg het maar Fart. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De geiten wollen sokken worden inmiddels weer aangetrokken lees ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De tunnelvisie wil ook wat zeggen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dat alle Marokkanen stinkende judassen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat vindt partij D/Henk niet aardig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hahaha vind deze wel leuk gevonden |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hebben het er niet meer over |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ach, geef m z'n moment of fame. Iedereen blij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zo is dat. Jij bent duidelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In mijn wijk voor het overgrootste gedeelte wel maat.. Tis verdomd goed zoeken naar een goeie.. Maar omdat ik niet wil generaliseren telt dat voor bijna alle buitenlanders hier op de surinamers en een aantal Turken na. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ohw in Nieuw Vennep waren de beste mensen in mijn straat Marokkaanse mensen. Goed geïntegreerd |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Maar omdat ik niet wil generaliseren telt dat voor bijna alle buitenlanders hier op de surinamers en een aantal Turken na. Hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De NPO doet zo zijn best om uitzonderingen maatgevend te maken. Het is gewoon lekker simpel om alles wat daarbuiten valt als racist te betitelen , de Pechtold methode , geloof je niet in NPO dan ben je simpel en hersenloos. En vervolgens zichzelf als goed opgeleid en sociaal benoemend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En het boeit mij werkelijk geen ene fuck. Zolang het in een radius van 5 meter om mij heen rustig is ken het mij niet verdommen wie wie zwart maakt en welk volk elkaar kapot maakt Shit happens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 22:13 schreef van geil het volgende:De NPO doet zo zijn best om uitzonderingen maatgevend te maken. Het is gewoon lekker simpel om alles wat daarbuiten valt als racist te betitelen , de Pechtold methode , geloof je niet in NPO dan ben je simpel en hersenloos. En vervolgens zichzelf als goed opgeleid en sociaal benoemend. Populistisch gelul. Van NPO ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:Ohw in Nieuw Vennep waren de beste mensen in mijn straat Marokkaanse mensen. Goed geïntegreerd Das ook t verschil. Dat zijn ook de enige die ik tegenkom. Snap dat t in stedelijk gebied anders kan zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Heb beiden meegemaakt en langer ertussen begeven, vanuit m'n werk. Hogere concentratie maakt kans op recalcitrantie groter. Niet typisch Marokkaans overigens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 08:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Das ook t verschil. Dat zijn ook de enige die ik tegenkom. Snap dat t in stedelijk gebied anders kan zijn Echt waar maat in mijn buurt word ik gediscrimineerd en met minachting aangekeken. Is de schuld van de politiek ,niet van de mensen zelf.. En of ik denk dat t nog goed komt ?Nee helaas denk ik van niet..
In Nieuw Vennep zijn de mensen van een andere afkom het sociaalst |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 09:06 schreef FR-Henk het volgende:Heb beiden meegemaakt en langer ertussen begeven, vanuit m'n werk. Hogere concentratie maakt kans op recalcitrantie groter. Niet typisch Marokkaans overigens. En wat gaan we eraan doen dhenk? ;) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Infiltreren en verplicht zuurkool eten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Krijg je ook de SJW op je dak, net als Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ja er zijn mensen die hun ogen sluiten voor problemen, prima |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoeveel problemen heb je dan, piet? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gisteren 3 assielanten ongevraagd aan boord gehad, geen grap dus om een uur of elf 's avonds. Zijn weer vertrokken, maar wat moet je rond dat uur bij mij aan boord en lekker voel je je dan echt niet. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wilden zeker je boot kraken Wout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor de rest heb je geen last van ze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, komen naast je liggen , neuken je vrouw, en nemen wat geld mee, thats it. |
|
|
|