|
|
Loetje
|
|
|
Verklaring Ten Hag over Mazroaui? Hij is de enige met goede looplijnen tegen 9 man. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Lekker gespeeld jongens. Jullie hebben echt je ziel en zaligheid erin gegooid vandaag. Heel Amsterdam is trots op jullie. Bravo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
We blijven ook gewoon tot het einde hopen op een extra rode kaart!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
MONGOLEN, MONGOLEN, MONGOLEN!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En zou het liefste met de ergst mogelijke dingen schelden nu.... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Kijk ze staan wachten. Ik was zo hard naar binnen gelopen hé |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Alle spelers lopend naar huis!!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Best tam allemaal eigenlijk. Had een grotere ontlading verwacht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou dan toch uit sportieve plicht maar mijn felicitatie.
Edwin en Erik, van harte gefeliciteerd met de titel van PSV. Was een makkie natuurlijk zonder concurrentie. En we beloven dat wij zo ons best blijven doen zodat jullie de komende jaren nog altijd niks te duchten hebben van ons! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ze gaan die erehaag vormen.... Lintje voor de rode kaartenpakkers en een keihard nekschot voor de rest. Dit doe je gewoon niet. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:35 schreef Loetje het volgende:Nou dan toch uit sportieve plicht maar mijn felicitatie. Edwin en Erik, van harte gefeliciteerd met de titel van PSV. Was een makkie natuurlijk zonder concurrentie. En we beloven dat wij zo ons best blijven doen zodat jullie de komende jaren nog altijd niks te duchten hebben van ons! 'bedankt inderdaad. Het was inderdaad een makkie inderdaad. Enneh, ja inderdaad, volgend seizoen gaan we er weer voor inderdaad.' *v/d Sar voice* |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wanneer je hoopt dat Veltman rood pakt doet hij het niet!! Gelijk verkopen!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:38 schreef Jaccio het volgende:[..] 'bedankt inderdaad. Het was inderdaad een makkie inderdaad. Enneh, ja inderdaad, volgend seizoen gaan we er weer voor inderdaad.' *v/d Sar voice* Whahahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:39 schreef Ajax Warrior het volgende:Wanneer je hoopt dat Veltman rood pakt doet hij het niet!! Gelijk verkopen!! Nee die moest staan te lachen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahaha is er al interview met Ten Hag? Wil nog 1x lachen!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Goeie zet ook trouwens om een jongeling, Mazraoui, 5 minuten voor tijd in te brengen in de al verloren kampioenswedstrijd. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:41 schreef Hasjkoph het volgende:Goeie zet ook trouwens om een jongeling, Mazraoui, 5 minuten voor tijd in te brengen in de al verloren kampioenswedstrijd. Hij moest hem even belonen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ze moeten echt oprotten. En hoop echt dat er vanavond hele boze supporters staan.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:41 schreef Hasjkoph het volgende:Goeie zet ook trouwens om een jongeling, Mazraoui, 5 minuten voor tijd in te brengen in de al verloren kampioenswedstrijd. Die gozer had de wedstrijd nog kunnen omkeren met zijn looplijnen!
Dat gaat Ten Hag zeggen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:41 schreef Hasjkoph het volgende:Goeie zet ook trouwens om een jongeling, Mazraoui, 5 minuten voor tijd in te brengen in de al verloren kampioenswedstrijd. Jij zegt wat ik denk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij is daarin voorloper in de met 9 man situatie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Van na een finale in Europa op een stijgende lijn hopen, naar een erehaag in Eindhoven |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:46 schreef Jaccio het volgende:Van na een finale in Europa op een stijgende lijn hopen, naar een erehaag in Eindhoven Hoop het nog steeds niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kan dat niet zien nu. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zag ik daar nu iemand met een Ajax pak klaar staan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat filmpje had ik het vorige keer over. Had nooit gemoeten! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zie geen Ajax-spelers staan! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Helemaal niks in Amsterdam!! Wij zijn Ajax. Wij zijn de rijkste. Helemaal kapot zuilen ole ole. Het hele zooitje moet OPROTTEN. Ik word de nieuwe trainer. Remco wordt mijn assistent samen met eide. Loetje en Warrior lossen Flappie en Marcie af ole ole. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Misschien gaan ze er straks tussen staan als die gasten gaan feesten??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:54 schreef Brandje het volgende:Helemaal niks in Amsterdam!! Wij zijn Ajax. Wij zijn de rijkste. Helemaal kapot zuilen ole ole. Het hele zooitje moet OPROTTEN. Ik word de nieuwe trainer. Remco wordt mijn assistent samen met eide. Loetje en Warrior lossen Flappie en Marcie af ole ole. Ik beheer het geld wel! Wil ook weleens voelen hoe het is op veel geld in mijn zakken te hebben. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik beheer het geld wel! Wil ook weleens voelen hoe het is op veel geld in mijn zakken te hebben. Altijd goed maatje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik beheer het geld wel! Wil ook weleens voelen hoe het is op veel geld in mijn zakken te hebben. Dan mag ik aankopen. Kan ik mee leven. Heb Ziyech al verkocht... Sorry moest even |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax doet geen erehaag! Hebben ze tenminste nog wat goeds gedaan vandaag! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gvd wat laf kampioensfeestke daar. Ik lach mij helemaal dood. Wat slap geregeld zooitje. Niks spontaans aan. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:57 schreef Brandje het volgende:Gvd wat laf kampioensfeestke daar. Ik lach mij helemaal dood. Wat slap geregeld zooitje. Niks spontaans aan. Echt bizar inderdaad! Ze kijken nog meer op hun telefoon! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dan volgend seizoen er in de voorrondes uit rotten en wij wel de poulefase in gaan |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo, ik ben thuis. En heb hier en op teletekst alles gelezen. Wat een regelrechte afgang. Ik ben blij dat ik niet kon kijken (moest en wilde naar een klein optreden van mijn oudste kleindochter op de viool)
Wat ik hier heb gelezen denk ik serieus dat alle betrokkenen, spelers, technische staf en directie zich totaal kapot moeten schamen.
Bah. Bah. Bah. Wat ben ik hier ziek van. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Die vieren al een aantal weken feest natuurlijk. Dit is niet eens meer een verassing voor ze dat ze kampioen zijn.
Dit is net als je rijbewijs halen. Je weet al een aantal weken dat je geslaagd bent, maar mag dat roze papiertje pas 2 weken later op halen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:59 schreef Brandje het volgende:[..] Dan volgend seizoen er in de voorrondes uit rotten en wij wel de poulefase in gaan Uiteindelijk boeit zo'n kampioenschap ook niet veel. Wij 3 voorrondes, hun 2. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 18:54 schreef Brandje het volgende:Helemaal niks in Amsterdam!! Wij zijn Ajax. Wij zijn de rijkste. Helemaal kapot zuilen ole ole. Het hele zooitje moet OPROTTEN. Ik word de nieuwe trainer. Remco wordt mijn assistent samen met eide. Loetje en Warrior lossen Flappie en Marcie af ole ole. Hé Brandje, mag ik de spitsentrainer zijn? Ik solliciteer daar graag naar. Ik weet zeker dat ik de spitsen wel aan het scoren krijg, althans ik doe het beter dan de huidige man. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:00 schreef Jaccio het volgende:[..] Die vieren al een aantal weken feest natuurlijk. Dit is niet eens meer een verassing voor ze dat ze kampioen zijn. Dit is net als je rijbewijs halen. Je weet al een aantal weken dat je geslaagd bent, maar mag dat roze papiertje pas 2 weken later op halen. Ik bedoelde meer de sfeer in het stadion en hoe geregiseerd alles is. Beetje kalfjes allemaal |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Moet nog even aangepast worden: Hallo Europa, wij zijn Ajax geleid door de grootste mongolen van Nederland, we hebben onlangs nog een of andere teringboer aangesteld om al het voetbal uit de ploeg te halen, we sterven van het geld maar wel op de bank. Geen zorgen jullie horen de komende jaren helemaal niets meer van ons. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:05 schreef Pietje het volgende:[..] Hé Brandje, mag ik de spitsentrainer zijn? Ik solliciteer daar graag naar. Ik weet zeker dat ik de spitsen wel aan het scoren krijg, althans ik doe het beter dan de huidige man. Ja is goed. Proeftijd van twee maanden. Morgen contract ondertekenen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Uiteindelijk boeit zo'n kampioenschap ook niet veel. Wij 3 voorrondes, hun 2. Dan ga jij ervanuit dat wij de 2e plaats vasthouden. Ik denk serieus dat we derde worden. We gaan namelijk nog 2 keer verliezen: van AZ en van Excelsior. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben al onderweg. Ik kan niet wachten ;-) |
|
|
|