|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Uiteindelijk boeit zo'n kampioenschap ook niet veel. Wij 3 voorrondes, hun 2. Met dien verstande dat die 2 voorrondes veel makkelijker zullen zijn dan de 3 van Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:06 schreef Pietje het volgende:[..] Dan ga jij ervanuit dat wij de 2e plaats vasthouden. Ik denk serieus dat we derde worden. We gaan namelijk nog 2 keer verliezen: van AZ en van Excelsior. Ik hoop het bijna. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:07 schreef pth het volgende:[..] Met dien verstande dat die 2 voorrondes veel makkelijker zullen zijn dan de 3 van Ajax. Oh nee hoor. Ben daar geen bang voor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hoho dat beslissen Loetje en ik toch?? Jij bent alleen de trainer. Hahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:06 schreef Pietje het volgende:[..] Dan ga jij ervanuit dat wij de 2e plaats vasthouden. Ik denk serieus dat we derde worden. We gaan namelijk nog 2 keer verliezen: van AZ en van Excelsior. O shit, helemaal vergeten eigenlijk!! Maar ok, als we 2e worden. Hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ook. Je zou er echt cynisch van worden. Als ik teletekst en jullie lees, dan is er totaal geen passie, geen strijd van Ajaxspelers geweest. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Vandaag was de laatste strohalm en dan geven ze het zo weg. Meelijwekkend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pietje wordt teammanager en geen trainer. Iedere wedstrijd bij voorbaat zeggen dat ze 4-0 verliezen... Dat motiveert wel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoho dat beslissen Loetje en ik toch?? Jij bent alleen de trainer. Hahaha Oei... is er nu al ruzie in de nieuwe bezetting?? ;-) Haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:09 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ook. Je zou er echt cynisch van worden. Als ik teletekst en jullie lees, dan is er totaal geen passie, geen strijd van Ajaxspelers geweest. Hoe krijgen ze het voor elkaar. Vandaag was de laatste strohalm en dan geven ze het zo weg. Meelijwekkend. Er werd zelfs gelachen.... Niemand stond te balen, niemand! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:07 schreef pth het volgende:[..] Met dien verstande dat die 2 voorrondes veel makkelijker zullen zijn dan de 3 van Ajax. Ajax heeft geplaatste status volgens mij vanwege verrichtingen 2 jaar geleden in de EL. Weet niet wat er voor die pisboeren geldt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] O shit, helemaal vergeten eigenlijk!! Maar ok, als we 2e worden. Hahaha D-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Klotezooi man! Moest het nou echt perse vandaag?! WTF man Ajax.
Zit er noodgedwongen naar te kijken omdat ik perse die interviews met die lamzakken wil zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Komende week 0-3 tegen VVV. Dan is Ten Hag weg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahaha nee hoor, ik ben aangesteld als leidinggevende. En ik wil fouten maken! Hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:11 schreef Jaccio het volgende:Klotezooi man! Moest het nou echt perse vandaag?! WTF man Ajax. Zit er noodgedwongen naar te kijken omdat ik perse die interviews met die lamzakken wil zien Ik denk dat ze niet komen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:10 schreef Loetje het volgende:Pietje wordt teammanager en geen trainer. Iedere wedstrijd bij voorbaat zeggen dat ze 4-0 verliezen... Dat motiveert wel. Hahaha. Jep! Trouwens, ik zat er niet ver naast. In de SportPooler heb ik er zelfs 6 punten mee gewonnen. Daar hield ik het nog op "maar" 3-0. Serieus. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Alle hoop op jong Ajax nu dan maar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:12 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Jep! Trouwens, ik zat er niet ver naast. In de SportPooler heb ik er zelfs 6 punten mee gewonnen. Daar hield ik het nog op "maar" 3-0. Serieus. Bestaat dat nog? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:11 schreef Jaccio het volgende:Klotezooi man! Moest het nou echt perse vandaag?! WTF man Ajax. Zit er noodgedwongen naar te kijken omdat ik perse die interviews met die lamzakken wil zien Die lamzakken zitten al in de bus man. Met hun nieuwste telefoontje lekker muziekje te luisteren! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ook de spelers op het veld??? Pfff ongelooflijk en onbegrijpelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weet er iemand of kun je ergens zien of er mensen bij de ArenA staan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:12 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Jep! Trouwens, ik zat er niet ver naast. In de SportPooler heb ik er zelfs 6 punten mee gewonnen. Daar hield ik het nog op "maar" 3-0. Serieus. Doe jij er nog aan mee?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, daar moet Ajax toch wel een gelijkspelletje uit kunnen halen. Ik zeg 1-1 |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ajax heeft geplaatste status volgens mij vanwege verrichtingen 2 jaar geleden in de EL. Weet niet wat er voor die pisboeren geldt. Kampioensroute is in het algemeen een stuk makkelijker met het ontbreken van de kampioenen uit grote landen en vaak ook nog de nummers twee. Nummers 3-4 van de grote competities zitten in de andere route. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Veltman... Niemand stond zich daar te verergeren.
En weet je wat nou zo leuk is, PSV was ontzettend slecht! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahaha nee hoor, ik ben aangesteld als leidinggevende. En ik wil fouten maken! Hahahaha Whahaha. Je bent op de goede weg, gap. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: De enige die zuur keken waren de supporters in het uitvak. Die hadden van mij die tyfusboeren in de vakken met honderden fakkels mogen bestoken!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ontsla Remco meteen als trainer... Had een analyse verwacht en is te laat op het werk. Strakke regels. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Zekers. Ik doe al jaren mee. Ik sta nu op de 229e plaats. Ook al zo'n succes... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:14 schreef pth het volgende:[..] Kampioensroute is in het algemeen een stuk makkelijker met het ontbreken van de kampioenen uit grote landen en vaak ook nog de nummers twee. Nummers 3-4 van de grote competities zitten in de andere route. Ik weet eigenlijk niet hoe het zit. Maar aan de andere kant heeft dit Ajax toch niets te zoeken in de CL! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ja hoor. Gewoon onder mijn nickname "Pietje". |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:15 schreef Pietje het volgende:[..] Zekers. Ik doe al jaren mee. Ik sta nu op de 229e plaats. Ook al zo'n succes... ;-) Lijkt Ajax wel, zijn er nog 228 voor je. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:14 schreef Loetje het volgende:[..] Veltman... Niemand stond zich daar te verergeren. En weet je wat nou zo leuk is, PSV was ontzettend slecht! Wat is daar leuk aan dan? Dan is er voor het niveau van Ajax geen enkel woord te bedenken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door pth -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:09 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hoho dat beslissen Loetje en ik toch?? Jij bent alleen de trainer. Hahaha Ja sorry. Mijn fout. Sorry Pietje |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:14 schreef Loetje het volgende:[..] Veltman... Niemand stond zich daar te verergeren. En weet je wat nou zo leuk is, PSV was ontzettend slecht! Van PSV heb ik ook op teletekst gelezen. Echt onbegrijpelijk en ziekmakend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:16 schreef pth het volgende:[..] Wat is daar leuk aan dan? Dan is er voor het niveau van Ajax met geen enkel woord te bedenken. Het typeert meer Ajax. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:15 schreef Loetje het volgende:Ik ontsla Remco meteen als trainer... Had een analyse verwacht en is te laat op het werk. Strakke regels. ;-) Hahahaha sorry, maar hier moet ook ik gelijk voor springen! Hij moet blijven! Zorgt af en toe voor vuurwerk hier! Hahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:15 schreef Loetje het volgende:Ik ontsla Remco meteen als trainer... Had een analyse verwacht en is te laat op het werk. Strakke regels. ;-) Hahaha. Wat ben jij een slavendrijver zeg... ;-) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Denk niet dat ze er gaan staan eigenlijk. Berusting. Acceptatie. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Oppassen he, nog zo'n fout en ik geef je salarisverhoging! Whahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 15 april 2018 - 19:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahahaha sorry, maar hier moet ook ik gelijk voor springen! Hij moet blijven! Zorgt af en toe voor vuurwerk hier! Hahaha Er is rust nodig. Kut, we kunnen niks zeggen... Hebben nog geen RvC |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Godver... Ik had er al op gerekend en aan iedereen lopen vertellen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een seizoen zoals vooraf verwacht wat voetbal betreft door het drama met Nouri. Zeker niet verwacht dat Ajax als club zichzelf zo te kakken zou zetten. Het wegsturen van keizer zie ik als grootste teleurstelling van onze club dit seizoen. De daarvoor verantwoordelijke mensen moeten daar ook zeker op worden afgerekend en als dat betekend dat de bezem door de hele club moet. Dan moet dat maar gebeuren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee eerlijk en fair ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Loetje? De ledenraad kiest de RvC? En de RvC is de enige die de directie weg kan stemmen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lees jij de diverse sociale media niet vermoed Ik!! |
|
|
|