|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:03 schreef Jaccio het volgende:[..] Maar misschien staat het niet op die beelden die wij gezien hebben? Het wordt iniedergeval bevestigd door mensen die in die bus zaten, volgens de telegraaf althans. Begrijp sowieso al niet waarom die supporters daar moeten gaan staan om verhaal te gaan halen, maar dat heb ik gisteren al uitgelegd. Beetje op die bus gaan bonken en een stel 19 jarigen toeschreeuwen om uit te stappen. Stoer hoor. Daar verschillen we van mening. Maar kijk de beelden na zou ik zeggen. Het duwen en trekken start pas als de spelers van 2 kanten worden ingesloten. Als ze namelijk uitstappen is alles nog rustig. En met rustig snap je dan wel waar ik op doel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar verschillen we van mening. Maar kijk de beelden na zou ik zeggen. Het duwen en trekken start pas als de spelers van 2 kanten worden ingesloten. Als ze namelijk uitstappen is alles nog rustig. En met rustig snap je dan wel waar ik op doel. Ik heb de beelden gezien. Maar kan het niet dat 'de zwiep' niet op de getoonde beelden staan? Waar of wanneer er spelers geduwd worden maakt in dit geval toch niet uit? Waarom worden die spelers ingesloten? Waarom moet er überhaupt geduwd en getrokken worden?
Ik vind het iniedergeval echt verre van normaal wat daar gebeurt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:13 schreef Jaccio het volgende:[..] Ik heb de beelden gezien. Maar kan het niet dat 'de zwiep' niet op de getoonde beelden staan? Waar of wanneer er spelers geduwd worden maakt in dit geval toch niet uit? Waarom worden die spelers ingesloten? Waarom moet er überhaupt geduwd en getrokken worden? Ik vind het iniedergeval echt verre van normaal wat daar gebeurt. Het gaat mij in deze even om de titel van het bericht en de daarna getoonde beelden.
Omdat er altijd wel gasten zijn die hun emotie niet in toom hebben.
Ajax heeft er alles aan gedaan om de supporterstrein niet eerder bij de Arena te laten arriveren dan dat de spelersbus teruggekeerd zou zijn. De NS wilde hier echter niet aan meewerken. Dat betekend dat Ajax dus liever niet de emotie van de supporters ziet. Dus eigenlijk hun ogen sluit voor alle problemen. Nu hebben zogenaamd de supporters het gedaan? Misschien moeten al die spelers en zeker ook het bestuur en TH hun handen eens in eigen boezem steken in plaats van het drama in de media verschuiven richting de gevoelens van supporters.
Je zou haast vermoeden dat dit geregisseerd wordt door Ajax om het af te leiden van het werkelijke falen!! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het gaat mij in deze even om de titel van het bericht en de daarna getoonde beelden. Omdat er altijd wel gasten zijn die hun emotie niet in toom hebben. Ajax heeft er alles aan gedaan om de supporterstrein niet eerder bij de Arena te laten arriveren dan dat de spelersbus teruggekeerd zou zijn. De NS wilde hier echter niet aan meewerken. Dat betekend dat Ajax dus liever niet de emotie van de supporters ziet. Dus eigenlijk hun ogen sluit voor alle problemen. Nu hebben zogenaamd de supporters het gedaan? Misschien moeten al die spelers en zeker ook het bestuur en TH hun handen eens in eigen boezem steken in plaats van het drama in de media verschuiven richting de gevoelens van supporters. Je zou haast vermoeden dat dit geregisseerd wordt door Ajax om het af te leiden van het werkelijke falen!! Weet je wat die supporters moeten doen? Samenkomen. Als een geheel. Op een normale manier. Nu staan er 100 op een bus te bonken en spelers te duwen, en dan wordt het weggezet als een kleine groep doorgesnoven idioten die de spelers belaagt. Geen verrassing wat mij betreft.
Maar nog belangrijker, er gebeurt niks. Want alle aandacht ligt op die groep 'doorgesnoven idioten' en niet op wat die groep nou eigenlijk wilt. Nu wordt je niet serieus genomen en weggezet als idioot en agressief, en niet als liefhebbende supporter die verandering wilt binnen de club.
Overigens ben ik sterk van mening dat er geen enkel excuus bestaat om een spelersgroep fysiek te lijf te gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 april 2018 door Jaccio -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:27 schreef Jaccio het volgende:[..] Weet je wat die supporters moeten doen? Samenkomen. Als een geheel. Op een normale manier. Nu staan er 100 op een bus te bonken en spelers te duwen, en dan wordt het weggezet als een kleine groep doorgesnoven idioten die de spelers belaagt. Geen verrassing wat mij betreft. Maar nog belangrijker, er gebeurt niks. Want alle aandacht ligt op die groep 'doorgesnoven idioten' en niet op wat die groep nou eigenlijk wilt. Nu wordt je niet serieus genomen en weggezet als idioot en agressief, en niet als liefhebbende supporter die verandering wilt binnen de club. Overigens ben ik sterk van mening dat er geen enkel excuus bestaat om een spelersgroep fysiek te lijf te gaan. Overigens ben ik even verder gaan "neuzen" voor je. De Telegraaf, of andere media schrijft dat Ziyech door de duw gisterenavond alle Ajax-gerelateerde activiteiten van zijn Instagram-account heeft verwijderd. Dit is echter incorrect. Ziyech schijnt vaker zijn hele pagina leeg te maken en de laatste keer is dat gebeurd op 3 april jl. Dat is dus ver voor de duw die hij gisteren zou hebben gekregen.
Daarnaast lijkt het mij dat de media in grote getallen aanwezig is op het moment van de aankomst van de bus. Daarnaast staan er ook genoeg personen van de groep te filmen. 1 van deze moet dus de duw of klap hebben waargenomen. Waarom verbaast het me dan dat alleen de Telegraaf weer met dit verhaal komt en er dan ook nog eens bij zegt dat het wordt bevestigd door diverse personen uit de bus.
Als ik hier iets plaats dan zitten jullie allemaal te zeiken om bronvermelding en dergelijke, maar op het moment dat de Telegraaf iets plaatst geloven jullie het ineens? Vergeten dat De Telegraaf wel vaker met berichten vanuit Ajax de wereld in wordt gestuurd om de aandacht van andere zaken af te halen? Er is namelijk nergens bewijs dat Ziyech ook daadwerkelijk die duw of klap heeft gekregen. Dit terwijl NOS toch echt heeft gefilmd. Ja, er wordt wat geduwd maar dat gebeurt wel vaker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Lees net dat Ajax de situatie heeft bevestigd, maar dat het 1 supporter betreft die de duw heeft gegeven. En dat hij daarna weer de bus is ingestapt. Dat betekent nog steeds niet dat al deze gasten doorgesnoven debielen zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar nu even een andere vraag. Toen Younes weigerde in te vallen en daarna niet wilde meetrainen met de selectie werd er geroepen dat hij dan maar ontslagen moest worden vanwege "werkweigering".
Nu Ziyech, door de duw van 1 supporter, misschien niet meer in actie wil komen is dat dan toch ook gewoon "werkweigering"? Of accepteren we het dan maar omdat hij zich groter voelt dan de club? Zoals Younes dat werd verweten? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Overigens ben ik even verder gaan "neuzen" voor je. De Telegraaf, of andere media schrijft dat Ziyech door de duw gisterenavond alle Ajax-gerelateerde activiteiten van zijn Instagram-account heeft verwijderd. Dit is echter incorrect. Ziyech schijnt vaker zijn hele pagina leeg te maken en de laatste keer is dat gebeurd op 3 april jl. Dat is dus ver voor de duw die hij gisteren zou hebben gekregen. Daarnaast lijkt het mij dat de media in grote getallen aanwezig is op het moment van de aankomst van de bus. Daarnaast staan er ook genoeg personen van de groep te filmen. 1 van deze moet dus de duw of klap hebben waargenomen. Waarom verbaast het me dan dat alleen de Telegraaf weer met dit verhaal komt en er dan ook nog eens bij zegt dat het wordt bevestigd door diverse personen uit de bus. Als ik hier iets plaats dan zitten jullie allemaal te zeiken om bronvermelding en dergelijke, maar op het moment dat de Telegraaf iets plaatst geloven jullie het ineens? Vergeten dat De Telegraaf wel vaker met berichten vanuit Ajax de wereld in wordt gestuurd om de aandacht van andere zaken af te halen? Er is namelijk nergens bewijs dat Ziyech ook daadwerkelijk die duw of klap heeft gekregen. Dit terwijl NOS toch echt heeft gefilmd. Ja, er wordt wat geduwd maar dat gebeurt wel vaker. Ok, stel dat je gelijk hebt. Stel dat de telegraaf alles verzint. We laten Ziyech er even helemaal buiten. Dan nog zie ik op de beelden dat de spelersgroep wordt ingesloten en er geduwd en getrokken wordt. Daar alleen al mag wat mij betreft geen excuus voor zijn. Een groep 19 jarigen wordt door een stel volwassenen kerels gesommeerd de bus te verlaten met gebonk en geschreeuw.
Dat hele Instagram verhaal boeit me ook niet eens eerlijkgezegd. Het gaat mij om wat ik zie en dat ik het een absurde en totaal verkeerde aanpak vind.
Ajax doet genoeg fout en daar ben ik ook kwaad om, maar dit is ook gewoon verkeerd van die supporters die daar staan. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar nu even een andere vraag. Toen Younes weigerde in te vallen en daarna niet wilde meetrainen met de selectie werd er geroepen dat hij dan maar ontslagen moest worden vanwege "werkweigering". Nu Ziyech, door de duw van 1 supporter, misschien niet meer in actie wil komen is dat dan toch ook gewoon "werkweigering"? Of accepteren we het dan maar omdat hij zich groter voelt dan de club? Zoals Younes dat werd verweten? Ik kan alleen voor mezelf spreken. Persoonlijk vond ik toen niet dat Younes ontslagen moest worden vanwege werkweigering. Ik vond dat de fout bij ten Hag lag en dat het door Ajax veel beter gemanaged had moeten worden.
Als Ziyech weigert te spelen is dat idioot, al begrijp ik de emotie. Dan ga je als club en speler met elkaar in overleg en kom je tot een oplossing. Weigert hij alsnog, dan schors je hem. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:50 schreef Jaccio het volgende:[..] Ok, stel dat je gelijk hebt. Stel dat de telegraaf alles verzint. We laten Ziyech er even helemaal buiten. Dan nog zie ik op de beelden dat de spelersgroep wordt ingesloten en er geduwd en getrokken wordt. Daar alleen al mag wat mij betreft geen excuus voor zijn. Een groep 19 jarigen wordt door een stel volwassenen kerels gesommeerd de bus te verlaten met gebonk en geschreeuw. Dat hele Instagram verhaal boeit me ook niet eens eerlijkgezegd. Het gaat mij om wat ik zie en dat ik het een absurde en totaal verkeerde aanpak vind. Ajax doet genoeg fout en daar ben ik ook kwaad om, maar dit is ook gewoon verkeerd van die supporters die daar staan. Laten we voorop stellen dat Ajax inmiddels bevestigd heeft dat er inderdaad een duw is gegeven en dat dit op beveiligingscamera's is waargenomen. Dan rest mij enkel de vraag hoe het komt dat De Telegraaf dit eerder naar buiten brengt dan de club zelf??? Dat betekent dus dat De Telegraaf nog steeds door mensen binnen de club wordt geïnformeerd. Het verhaal zal ook wel ergens in het midden liggen.
Maar waarom iedereen dan over 1 kam geschoren moet worden door misschien 1 supporter die een duw geeft omdat deze zijn emoties niet in toom heeft gaat mij dan veel te ver. Dat de supporters zich om de spelers heen verzamelen is ook niet meer dan normaal. Iedereen wil zijn zegje doen en iedereen wil horen wat de spelers vertellen. Dat ze hierbij ingesloten worden is op dat moment het risico. Overigens roepen we enkel elke keer dat 19-jarigen omsingeld worden maar het zijn toch echt Veltman en Ziyech die als eerste naar buiten komen en de supporters te woord staan.
Is het ook niet de verantwoordelijkheid van de oudere spelers om de jongere spelers te beschermen. Dus eerst de staf met de oudere spelers en aanvoerder naar buiten? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Laten we voorop stellen dat Ajax inmiddels bevestigd heeft dat er inderdaad een duw is gegeven en dat dit op beveiligingscamera's is waargenomen. Dan rest mij enkel de vraag hoe het komt dat De Telegraaf dit eerder naar buiten brengt dan de club zelf??? Dat betekent dus dat De Telegraaf nog steeds door mensen binnen de club wordt geïnformeerd. Het verhaal zal ook wel ergens in het midden liggen. Maar waarom iedereen dan over 1 kam geschoren moet worden door misschien 1 supporter die een duw geeft omdat deze zijn emoties niet in toom heeft gaat mij dan veel te ver. Dat de supporters zich om de spelers heen verzamelen is ook niet meer dan normaal. Iedereen wil zijn zegje doen en iedereen wil horen wat de spelers vertellen. Dat ze hierbij ingesloten worden is op dat moment het risico. Overigens roepen we enkel elke keer dat 19-jarigen omsingeld worden maar het zijn toch echt Veltman en Ziyech die als eerste naar buiten komen en de supporters te woord staan. Is het ook niet de verantwoordelijkheid van de oudere spelers om de jongere spelers te beschermen. Dus eerst de staf met de oudere spelers en aanvoerder naar buiten? Veltman en Ziyech zullen zich, denk ik, verantwoordelijk voelen en daarom als eerste naar buiten lopen. En dat is moeilijk hoor lijkt me. Want ik kan me heel goed voorstellen dat je je op dat moment flink bedreigd voelt. Maargoed, ze stappen uit en er gebeuren dingen die niet mogen gebeuren.
De personen die als eerste die supporters te woord hadden moeten staan zijn wat mij betreft vd Sar en ten Hag. Die jongen spelers moet je gewoon in bescherming nemen vind ik.
En nogmaals, ik begrijp de emotie. Maar ik vind dat het anders aangepakt had moeten worden en nog steeds kan worden. Zonder gebonk en zonder spelers bang te maken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 03:12 schreef Loetje het volgende:En goed, de een zegt geef Ten Hag nog een kans en de ander zegt beslist niet... Maar zonder ik een open deur in wil trappen, maar dit is toch een bizar risico wat je neemt? Ten Hag heeft de winterstop als voorbereiding gehad en had 3 weken, Keizer idemdito aangezien de CL al vroeg begon... Kreeg zijn versterkingen en het werd aanzienlijk slechter. Krediet neemt dus heel snel af en komend seizoem hoeft het in het begin maar een klein beetje niet te lukken en het is exit en heb je weer een nieuwe trainer nodig die geen voorbereiding heeft. Het risico is veel en veel te groot in mijn optiek. Enige wat je zou kunnen doen is een bewezen goede trainer voor de ploeg zetten, eentje die bewezen heeft resultaten naar zijn hand te kunnen zetten.
Misschien is dat wel Frank de Boer, daarvan weten we dat hij als trainer van Ajax geen hele rare dingen doet.. Als hij dan niet slaagt om de CL te halen zal het beter geaccepteerd worden als dat er een vreemde staat..
Of de gehele directie eruit en Bosz er weer voor met een nieuwe directie..
Weet je wat het is, het kan me eigenlijk niet boeien, zolang er maar wat veranderd.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 13:14 schreef Jaccio het volgende:[..] Veltman en Ziyech zullen zich, denk ik, verantwoordelijk voelen en daarom als eerste naar buiten lopen. En dat is moeilijk hoor lijkt me. Want ik kan me heel goed voorstellen dat je je op dat moment flink bedreigd voelt. Maargoed, ze stappen uit en er gebeuren dingen die niet mogen gebeuren. De personen die als eerste die supporters te woord hadden moeten staan zijn wat mij betreft vd Sar en ten Hag. Die jongen spelers moet je gewoon in bescherming nemen vind ik. En nogmaals, ik begrijp de emotie. Maar ik vind dat het anders aangepakt had moeten worden en nog steeds kan worden. Zonder gebonk en zonder spelers bang te maken. Het 2e gedeelte van je tekst ben ik het mee eens. Dat had ook moeten gebeuren.
Maar welke dingen gebeuren, want zoveel gebeurd er eigenlijk niet. Er is een beetje geduw maar dan kan ook vanaf achter in de groep komen. De voorste lijken mij de leiders, die weten de rust wel te bewaren, maar hebben dan geen overzicht wat er achter hen gebeurd.
Dat het anders aangepakt had moeten worden ben ik met je eens. Maar ik snap deze supporters ook wel en noem ze zeker geen doorgesnoven idioten. Want ook deze jongens kennen emoties. Net zo goed als wij onze frustratie botvieren op fora! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 13:15 schreef remco k het volgende:[..] Enige wat je zou kunnen doen is een bewezen goede trainer voor de ploeg zetten, eentje die bewezen heeft resultaten naar zijn hand te kunnen zetten. Misschien is dat wel Frank de Boer, daarvan weten we dat hij als trainer van Ajax geen hele rare dingen doet.. Als hij dan niet slaagt om de CL te halen zal het beter geaccepteerd worden als dat er een vreemde staat.. Of de gehele directie eruit en Bosz er weer voor met een nieuwe directie.. Weet je wat het is, het kan me eigenlijk niet boeien, zolang er maar wat veranderd.. 100% garantie ga je nooit hebben, maar je kan wel 95% zekerheid te hebben en een bewezen trainer neer te zetten. Ook als daar iets meer budget voor vrij gemaakt moet worden.
Zoals het nu gaat, worden we glashard uitgelachen en het is nog terecht ook. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 13:15 schreef remco k het volgende:[..] Enige wat je zou kunnen doen is een bewezen goede trainer voor de ploeg zetten, eentje die bewezen heeft resultaten naar zijn hand te kunnen zetten. Misschien is dat wel Frank de Boer, daarvan weten we dat hij als trainer van Ajax geen hele rare dingen doet.. Als hij dan niet slaagt om de CL te halen zal het beter geaccepteerd worden als dat er een vreemde staat.. Of de gehele directie eruit en Bosz er weer voor met een nieuwe directie.. Weet je wat het is, het kan me eigenlijk niet boeien, zolang er maar wat veranderd.. Lastige is dat als je er mensen uit gooit, je geen idee hebt wat je ervoor terug krijgt. Want wie beslist er over de directie eigenlijk? Zijn het niet juist die mensen die het allemaal veel te lang zijn gang hebben laten gaan? Want als dat zo is weet ik niet of we er wel op kunnen vertrouwen dat ze het nu wel een goede beslissing nemen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 12:49 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar nu even een andere vraag. Toen Younes weigerde in te vallen en daarna niet wilde meetrainen met de selectie werd er geroepen dat hij dan maar ontslagen moest worden vanwege "werkweigering". Nu Ziyech, door de duw van 1 supporter, misschien niet meer in actie wil komen is dat dan toch ook gewoon "werkweigering"? Of accepteren we het dan maar omdat hij zich groter voelt dan de club? Zoals Younes dat werd verweten? Als Ziyech weigert te spelen moet je hem ook op non actief zetten evenals Youness. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het 2e gedeelte van je tekst ben ik het mee eens. Dat had ook moeten gebeuren. Maar welke dingen gebeuren, want zoveel gebeurd er eigenlijk niet. Er is een beetje geduw maar dan kan ook vanaf achter in de groep komen. De voorste lijken mij de leiders, die weten de rust wel te bewaren, maar hebben dan geen overzicht wat er achter hen gebeurd. Dat het anders aangepakt had moeten worden ben ik met je eens. Maar ik snap deze supporters ook wel en noem ze zeker geen doorgesnoven idioten. Want ook deze jongens kennen emoties. Net zo goed als wij onze frustratie botvieren op fora! We zijn het in grote lijnen wel met elkaar eens.
Wat er gebeurd en wat er wat mij betreft niet mag gebeuren is dat de spelersgroep in een geduw en getrek situatie terechtkomt met supporters.
Het zullen absoluut geen doorgesnoven idioten zijn hoor allemaal, maar ze moeten wel begrijpen dat ze wel op die manier worden weggezet als je met een groepje de spelersbus belaagt. En dat is jammer en zonde, omdat de boodschap die je hebt aan kracht verliest |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Ligt is een jongen die het snapt, hoe volwassen is dit zeg..
"Het gooien van vuurwerk is natuurlijk onacceptabel. We hebben heel goede, geweldige fans, maar dit hoort niet op een voetbalveld thuis. Vorig seizoen gooide Standard Luik fakkels in het Ajaxvak en daar spraken we schande van, dus dat moeten we nu ook doen,” verklaart De Ligt tegenover Ajax Life.
Ondanks het wangedrag van een deel van de meegereisde supporters vond De Ligt het nog wel belangrijk om het uitvak – of wat daar nog van over was – te bedanken voor de support die in het Philips Stadion werd geboden.
Hij haalde Neres er speciaal voor terug. De Braziliaan wilde het liefst zo snel mogelijk richting kleedkamer om niets mee te krijgen van het feestgedruis van PSV, waarop De Ligt een sprint van dertig meter inzette om de aanvaller naar het uitvak te sommeren.
“De supporters komen, ondanks de slechte uitgangspositie, naar Eindhoven om ons te steunen en hoe dan ook, hoe kansloos je ook verliest, je moet de moeite nemen om ze te bedanken voor hun komst,” aldus De Ligt. “Ik denk dat David dit even was vergeten, maar het was zaak om het team bij elkaar te roepen en de supporters te bedanken.” |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Klasse van de Ligt inderdaad. Jammer overigens dat we nog geen statement hebben gehoord van onze aanvoerder zelf. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jammer dat er nog geen statement door Ajax gemaakt is! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Tja, dat verwijt ik ze wel vaker. Ze gedragen zich heel zwak |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Communicatie is gewoon ruk binnen Ajax. Supporters worden daarin ook altijd heel ver weg gehouden. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op maandag 16 april 2018 - 13:40 schreef Loetje het volgende:Communicatie is gewoon ruk binnen Ajax. Supporters worden daarin ook altijd heel ver weg gehouden. Vreemd he eigenlijk? Van oud spelers die alles al hebben meegemaakt zou je toch verwachten dat ze dit allemaal wel in goede banen zouden kunnen leiden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als je een wilt zijn met je supporters en ze nauw wilt betrekken bij de club, zal het zeker anders moeten. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Nu ik er over nadenk is het echt een triest zooitje eigenlijk. Overmars houdt niet van de camera, vd Sar praat veel maar zegt eigenlijk niks en ten Hag is onverstaanbaar en komt niet uit zijn woorden. Geen wonder dat communicatie zo een probleem is.
Matthijs de Ligt nota bene die even laat zien hoe het wel moet |
|
|
|