|
|
Brandje
|
|
|
quote: Eens, gooi Kühn er maar in. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep inderdaad!
Pasquali er nu in! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Krijg je er 1 tegen wordt je zelfs 3e. Zou zuur zijn voor al die supporters. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dames staan op dit moment op pole. Nog 4 wedstrijden en 2 punten voor! Maar inderdaad lijkt Ajax het zelf elke keer weg te geven! Die stonden ver voor he en zakte helemaal af naar plaats 2. Nu weer 1. Maar opvallend, de pot nadat ze koploper worden beginnen ze dramatisch tegen PSV voor rust. Erna pas wakker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha een strafschop voor mvv. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit gaat helemaal de verkeerde kant Op! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een ontzettende ... club hebben wij op het moment. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goede penalty om eerlijk te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Want het is Red Bull niet he.. ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Heerlijk dit. Achter en gelijk de aanvallende wissel. Een trainer die tenminste wel durft door te pakken en gelijk te wisselen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Dan had het geen terechte strafschop geweest inderdaad. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kut Johnsen!!! Wisselen die gozer!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus heeft het met Red Bull te maken en niet met Marseille?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Echt waar... Ik ga dat nog zo vaak zeggen... Die mentaliteit in deze club... Ik kots er werkelijk van. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Goaaallllll!! SIERHUIS!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Slaat gewoon totaal nergens op. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ook MVV gun ik het meer dan Red Bull. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ai. Die had hij zo maar kunnen affluiten. Sierhuis goede goal. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En Madrid zeker ook? En Barcelona?? En City??? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Hmmmm goede vraag. Madrid en Barcalona zeker. City als club wel, maar niet zolang Guardiola aan het roer staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ga je zoeken? ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach Ja, blauwvingers hebben wel vaker rare uitspraken! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:13 schreef NatjosFC het volgende:[..] Hmmmm goede vraag. Madrid en Barcalona zeker. City als club wel, maar niet zolang Guardiola aan het roer staat. Ach ja, die clubs maken het voetbal meer kapot dan Salzburg! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Goh, wat een goal joh. Topspits. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In de kleine ruimte... Kasper en Klaas, kijk even mee. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha morgen allebei in de basis! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Typisch FOX, de reactie op een goal van Ajax laten ze niet zien. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Benieuwd waar Cassierra heen gaat komende zomer. Lijkt me toch dat ze die op z'n minst gaan verhuren. Nog een jaartje Jong Ajax heeft geen zin voor hem. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alsjeblieft zeg, heb ze gezien ouwe, zo laks... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik kijk op 3 de live wedstrijd. Jij kijkt schakelprogramma?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:17 schreef NatjosFC het volgende:Benieuwd waar Cassierra heen gaat komende zomer. Lijkt me toch dat ze die op z'n minst gaan verhuren. Nog een jaartje Jong Ajax heeft geen zin voor hem. Ajax moet hem gewoon op niveau verhuren...
Maarja, hij kent de looplijnen vast niet. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ehm ......... had het over Sierhuis en Cassiera! ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Sinds de 1-0 van Fortuna wel. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:17 schreef NatjosFC het volgende:Benieuwd waar Cassierra heen gaat komende zomer. Lijkt me toch dat ze die op z'n minst gaan verhuren. Nog een jaartje Jong Ajax heeft geen zin voor hem. Als het maar niet naar die blauwvingers is! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nouja, ik vind Sierhuis een redelijk beperkte speler. Maar je kan ook eens op je spitsen inspelen he, in plaats van op de rest. De ene maakt de loopacties en de ander de afmaker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik schakel straks even op fortuna. Als ze daar promoveren wil ik het feestje wel even zien! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:20 schreef Loetje het volgende:[..] Nouja, ik vind Sierhuis een redelijk beperkte speler. Maar je kan ook eens op je spitsen inspelen he, in plaats van op de rest. De ene maakt de loopacties en de ander de afmaker. Voor de loopacties hebben we Siem! ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Jaartje eredivisie zou goed zijn. Maar vallen al een hoop clubs af. Dus denk niet dat dat mogelijk is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Ik hoop het niet. Past totaal niet bij de speelstijl. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik schakel straks even op fortuna. Als ze daar promoveren wil ik het feestje wel even zien! Een prachtclub! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:22 schreef NatjosFC het volgende:[..] Jaartje eredivisie zou goed zijn. Maar vallen al een hoop clubs af. Dus denk niet dat dat mogelijk is. AZ als Weghorst vertrekt? Utrecht, Vitesse? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik gun het ze wel. Wat een shit hebben ze daar gehad de afgelopen jaren. En nu op de rand van promotie! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 21:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik gun het ze wel. Wat een shit hebben ze daar gehad de afgelopen jaren. En nu op de rand van promotie! En gewoon echt hele goede spelers. |
|
|
|