|
|
pth
|
|
|
Kluivertje leuk momenten voetballertje ... was geen buitencategorie, is geen buitencategorie en wordt nooit buitencategorie. Als je er een leuk bedrag voor kan vangen, laat hem dan maar lekker naar de klote gaan op de bank van 1 van de poen verenigingen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:10 schreef Jaccio het volgende:[..] Haha is toch te absurd voor woorden eigenlijk.. Geweldig als je het kunt verdienen hoor, maar dit gaat echt nergens meer over Helaas al enkele jaren aan de gang. En het wordt alleen maar erger en erger. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Even Sierhuis nog minuten geven man, kom op |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:11 schreef pth het volgende:Kluivertje leuk momenten voetballertje ... was geen buitencategorie, is geen buitencategorie en wordt nooit buitencategorie. Als je er een leuk bedrag voor kan vangen, laat hem dan maar lekker naar de klote gaan op de bank van 1 van de poen verenigingen. +33!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had hem ook eerder gebracht dan Dolberg. Gewoon als beloning!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:10 schreef remco k het volgende:[..] Maar is geld in deze een verkeerde keuze? Je leven lang financiële onafhankelijk is wel lekker hoor om te weten als je 18 bent. Maar als voetballer wil je toch spelen? Natuurlijk is geld hebben lekker, maar als 18-jarige moet je toch barsten van de ambities? En zo slecht verdien je toch niet als basisspeler bij Ajax? Daar kun je ruim van rondkomen hoor.
Dus in mijn optiek is het inderdaad een verkeerde keuze (op die leeftijd) als je slechts voor het geld kiest. Kijk naar Iniesta die op 30+ nog even gaat cashen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ten Hag vind Ajax ongelooflijk goed vandaag door de looplijnen. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Ja inderdaad. Toch gewoon mooi voor die jongen. Heeft niet mee kunnen feesten gisteren omdat ie bij de selectie zat vandaag, dan kan je hem toch minimaal even belonen lijkt mij? Vooral met deze stand |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:15 schreef Jaccio het volgende:[..] Ja inderdaad. Toch gewoon mooi voor die jongen. Heeft niet mee kunnen feesten gisteren omdat ie bij de selectie zat vandaag, dan kan je hem toch minimaal even belonen lijkt mij? Vooral met deze stand En ook nu krijgt hij geen kans, want Ajax verbruikt zijn laatste wissel! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Is er nog iets boven het niveau van zeg Barcelona, Real Madrid, PSG of Manchester City? want waar moet iemand van het niveau Kluivertje anders naar toe? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:17 schreef pth het volgende:Is er nog iets boven het niveau van zeg Barcelona, Real Madrid, PSG of Manchester City? want waar moet iemand van het niveau Kluivertje anders naar toe? Mars??? |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Naaaaaah zeg ten Hag! Kristensen, really? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:17 schreef pth het volgende:Is er nog iets boven het niveau van zeg Barcelona, Real Madrid, PSG of Manchester City? want waar moet iemand van het niveau Kluivertje anders naar toe? Hahaha. Bayern Munchen? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Waarom niet Sierhuis erin dan ipv Kristensen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Bleek toch nog een wissel te zijn! En dan ga je Neres eruit halen en Kristensen erin zetten???? Want ja, stel je voor dat AZ nog terug komt. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:20 schreef Ajax Warrior het volgende:Bleek toch nog een wissel te zijn! En dan ga je Neres eruit halen en Kristensen erin zetten???? Want ja, stel je voor dat AZ nog terug komt. Kristensen werd beloond ;-) |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Ziyech, blijf nog een jaartje. Come on |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Je kan niet vroeg genoeg een stadionverbod krijgen!!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:10 schreef Loetje het volgende:[..] Ajax is wel degelijk in gesprek gegaan en had in Oktober al aangegeven dat ze in februari zouden gaan praten. Dat was al te laat. Die discussie eromheen was vorig seizoen al en daarna ontnamen ze hem ook nog een mooie transfer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En zo zie je dat het geld het hele voetbal kapot maakt! Even 60 miljoen per seizoen verdienen in China. Pffffff Volgens mij ging het verhaal dat Iniesta 20 miljoen netto vraagt voor een jaar.
Dat las ik in ieder geval.
Belachelijk veel geld in ieder geval. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:11 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als je zo denkt als 18 jarige profvoetballer dan kan je toch wel concluderen dat het geld het hele voetbal kapot maakt? Ja natuurlijk maakt het dat kapot. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Oh man, dat fluitconcert richting Ten Hag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:22 schreef remco k het volgende:[..] Dat was al te laat. Die discussie eromheen was vorig seizoen al en daarna ontnamen ze hem ook nog een mooie transfer. Nee dit is dit seizoen gebeurd. Viergever wilde verlengen en Overmars heeft heel duidelijk in Inside Ajax in het weekend na die uitspraak in februari aan de tafel te gaan! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:14 schreef Pietje het volgende:[..] Maar als voetballer wil je toch spelen? Natuurlijk is geld hebben lekker, maar als 18-jarige moet je toch barsten van de ambities? En zo slecht verdien je toch niet als basisspeler bij Ajax? Daar kun je ruim van rondkomen hoor. Dus in mijn optiek is het inderdaad een verkeerde keuze (op die leeftijd) als je slechts voor het geld kiest. Kijk naar Iniesta die op 30+ nog even gaat cashen. Voor spelers als Iniesta is het vrij makkelijk hè. Die komen door bij de absolute wereldtop en kunnen daar dus blijven.
Ik denk dat onze voetbal opleiding op alle vlakken achterhaald is en wij gewoon niet meer in staat zijn echte toppers op te leiden.
Ik denk dat het behalen van de wereldtop eerder niet via Nederland moet dan wel.
Uiteraard ligt het er dan wel aan bij welke club zon jongen terecht komt. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Mooi die prijs voor Ziyech! Persoonlijke overwinning toch voor hem |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:25 schreef Loetje het volgende:[..] Nee dit is dit seizoen gebeurd. Viergever wilde verlengen en Overmars heeft heel duidelijk in Inside Ajax in het weekend na die uitspraak in februari aan de tafel te gaan! Voor Viergever was het vorig seizoen al klaar. Ergens rondom de have finales van de EL |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:27 schreef remco k het volgende:[..] Voor Viergever was het vorig seizoen al klaar. Ergens rondom de have finales van de EL Het zijn zijn eigen uitspraken geweest dit jaar. Dit seizoen voor de duidelijkheid. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kijk Inside Ajax van Oktober maar 2x terug. Zegt die het 2x. Zo'n link boeit me dan niet. Hij EN Overmars dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij ging het verhaal dat Iniesta 20 miljoen netto vraagt voor een jaar. Dat las ik in ieder geval. Belachelijk veel geld in ieder geval. Ok, ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij 60 miljoen ging verdienen. Maar ik kan het mis hebben. Wist wel dat mijn bek open viel van het bedrag! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:30 schreef Loetje het volgende:[..] Kijk Inside Ajax van Oktober maar 2x terug. Zegt die het 2x. Zo'n link boeit me dan niet. Dit is zijn eigen interview kerel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ok, ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij 60 miljoen ging verdienen. Maar ik kan het mis hebben. Wist wel dat mijn bek open viel van het bedrag! Gaat helemaal nergens meer over. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee kerel, interview tijdens Ajax Inside kerel. Je neukt nu media weer achterna Daar legt hij het zelf netjes uit. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Trouwens iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen het eerste seizoen Younes en get eerste seizoen Kluivert?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Het Parool, alsjeblieft zeg.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oja eigen woorden, alleen Telegraaf in betrouwbaar rondom Ajax.... Ik heb me slappe lach alweer. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:36 schreef Ajax Warrior het volgende:Trouwens iemand die mij het verschil kan uitleggen tussen het eerste seizoen Younes en get eerste seizoen Kluivert?? De 1 denkt dat hij al klaar is voor een reuze stap en de ander was daar wat bescheidener in |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:40 schreef Jaccio het volgende:[..] De 1 denkt dat hij al klaar is voor een reuze stap en de ander was daar wat bescheidener in Uiteindelijk presteerden ze allebei hetzelfde in hun 1ste seizoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote: Denk dat Youness nog wel een lekkerder eerste seizoen heeft gedraaid eigenlijk |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:44 schreef Jaccio het volgende:[..] Denk dat Youness nog wel een lekkerder eerste seizoen heeft gedraaid eigenlijk Dat zeker. Het nadeel bij het 2e seizoen was dat het allemaal voorspelbaar werd. Dat was bij Kluivert eigen de 2e seizoenshelft al zichtbaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eigen woorden is als het op TV komt. Niet dit. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat zeker. Het nadeel bij het 2e seizoen was dat het allemaal voorspelbaar werd. Dat was bij Kluivert eigen de 2e seizoenshelft al zichtbaar. En gewoon alles gespeeld in de EL hé die Younes.. Voordat hij überhaupt dacht klaar te zijn voor een volgende stap.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Huh? Ga je nou zeggen dat dit gefilmde interview niet echt is ofzo Dit is op tv geweest lieve vriend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door remco k -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:49 schreef Jaccio het volgende:[..] En gewoon alles gespeeld in de EL hé die Younes.. Voordat hij überhaupt dacht klaar te zijn voor een volgende stap.. Het probleem bij Kluivert is zijn Amsterdamse grote waffel! Die gaat hem straks parten spelen! |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Het probleem bij Kluivert is zijn Amsterdamse grote waffel! Die gaat hem straks parten spelen! Man, ik hoop dat hij na een potje fifa ofzo even dacht de man te zijn en er in die euforie wat woorden naar buiten kwamen, maar dat hij op tijd inziet dat hij gewoon nog een jaartje minimaal in Amsterdam moet blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:51 schreef remco k het volgende:[..] Huh? Ga je nou zeggen dat dit gefilmde interview niet echt is ofzo Dit is op tv geweest lieve vriend. Zozo stoere taal...
Krant en internet is geen TV. Maar onder een doos is dat anders. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 29 april 2018 - 16:57 schreef Jaccio het volgende:[..] Man, ik hoop dat hij na een potje fifa ofzo even dacht de man te zijn en er in die euforie wat woorden naar buiten kwamen, maar dat hij op tijd inziet dat hij gewoon nog een jaartje minimaal in Amsterdam moet blijven Ik zou dat ook niet erg vinden want van zijn vervanger wordt ik ook niet warm op dit moment. Die schopte gisteren nog geen deuk in een pakkie boter! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|