|
|
pat
|
|
|
Gesloten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door pat -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jozsef Kiprich
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 april 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zal wel een zeur zijn, maar ik vind t er eigenlijk gewoon goor uitzien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis ook niet echt mijn smaak. Maar goed, op zich wel knap gemaakt, al is het misschien weinig meer dan een filtertje.
Vraag me ook af waarom ie niet in een Feyenoordshirt staat afgebeeld, als je specifiek een collage over Feyenoord legendes maakt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je kan zien dat de krachten wegvloeien bij Robin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Pat kan weer aan het werk. Leuk topic. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 april 2018 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 april 2018 - 23:32 schreef pat het volgende:[..] Nou het is de bedoeling dat er een legend team wordt gekozen. Van keeper tot de spits. 1 gouden team, dit is meer mijn mening en wie zegt mij niet dat bijvoorbeeld Jozef niet erin hoort te staan. Daarnaast is dit een inzending op een design forum maar ik dacht direct aan hier. Wanneer het duidelijk is wie op welke positie staat gaat het gebeuren en maak ik het zoals mijn voorbeeld en de inspiratie bron. Wie weet maak ik het tot meer dan dit. Je kan ze altijd hier gratis opslaan, uitprinten en inlijsten. Dat is het idee Klinkt goed. Zullen ongetwijfeld genoeg mensen zijn die het leuk vinden en zoals gezegd, het ziet er op zich prima uit, al moet je er van houden.
Ik zou zeggen, gaat zo door Pat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eh, wat dacht je van Gio zelf. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gio speelde op links zenne en zet uli dan maar op rechts. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik weet nog wel een opstelling. ;)
Eddy Pieters Graafland; Piet Romeijn, Rinus Israël, Theo Laseroms, Theo van Duivenbode; Wim Jansen, Franz Hasil, Wim van Hanegem; Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
|
|
|
|
pat
|
|
|
foutje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 april 2018 door pat -- |
|
|
|
|
pat
|
|
|
...
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
van hooidonk heeft ook wel zijn aandeel. en tomasson |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 18:08 schreef pat het volgende:[..] zet ik erbij bij dubbele stemmen zet ik de stemmen erachter. waar wil je wie hebben eigenlijk, wim jansen speelde volgens mij op alles 3 in het midden behalve 10 dacht ik. links rechts en libero ook de rest ff aangeven welke positie. Bij de verdediging en aanval is het wel duidelijk denk ik? Gaat van rechts naar links. Middenveld hetzelfde. Jansen rechts. Van Hanegem links. Hasil in het midden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verder kan je gerust Ben Wijnstekers (rechtsback), Puck van Heel (centraal middenveld), Ruud Gullit (rechtsbuiten) en Cor van der Gijp (spits) nog aan het lijstje toevoegen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik weet nog wel een opstelling. ;) Eddy Pieters Graafland; Piet Romeijn, Rinus Israël, Theo Laseroms, Theo van Duivenbode; Wim Jansen, Franz Hasil, Wim van Hanegem; Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn. Tjezus wat ben jij oud T.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gaaf project Pat, wederom.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis goed met je, meeuw! Het was uiteraard voor mijn tijd, maar als je een gouden elftal van Feyenoord legendes samenstelt, dan komen die 11 dicht in de buurt... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis goed met je, meeuw! Het was uiteraard voor mijn tijd, maar als je een gouden elftal van Feyenoord legendes samenstelt, dan komen die 11 dicht in de buurt... Heb je helemaal een punt mee maat..excuus van mij is op m’n plaats bompa.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, eikel! Jij bent ouder dan ik, dus hou je gemak oude man... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 18:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik weet nog wel een opstelling. ;) Eddy Pieters Graafland; Piet Romeijn, Rinus Israël, Theo Laseroms, Theo van Duivenbode; Wim Jansen, Franz Hasil, Wim van Hanegem; Henk Wery, Ove Kindvall, Coen Moulijn. 6 mei 1970. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 april 2018 - 19:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tis goed met je, meeuw! Het was uiteraard voor mijn tijd, maar als je een gouden elftal van Feyenoord legendes samenstelt, dan komen die 11 dicht in de buurt... JC , Gullit , kan er nog wel een paar noemen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR