|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beetje laat want hij en 2 andere talenten van hun zijn verhuurd voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2018 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Beetje laat want hij en 2 andere talenten van hun zijn verhuurd voor volgend seizoen. We zijn wel vaker te laat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Precies dit. Zegt alles over het netwerk van van Geel, te vaak vissen in dezelfde vijver.
Er is zoveel meer mogelijk, onbegrijpelijk en zonde voor Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 31 mei 2018 - 20:43 schreef JanM het volgende:Dus welke geruchten zijn er inmiddels (geweest)? - Vorm - Diks - Kadioglu - Spielmann - Van Wolfswinkel - Janssen - Lens - Babel En qua mogelijke vertrekkers: - Boëtius naar Fiorentina? - Bilal naar Besiktas? Ook (of moet ik zeggen zelfs?) ik kan er nog niet heel enthousiast van worden ... Van dat lijstje wil ik er geen 1 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2018 - 12:44 schreef MMM het volgende:[..] Precies dit. Zegt alles over het netwerk van van Geel, te vaak vissen in dezelfde vijver. Er is zoveel meer mogelijk, onbegrijpelijk en zonde voor Feyenoord. volkomen mee eens. Onbegrijpelijk, terwijl het zo simpel is. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Heeft dit niet met het beleids/ambitieplan te maken? Voornamelijk spelers aantrekken met een Nederlandse achtergrond en alleen buitenlandse spelers halen als deze uitzonderlijke kwaliteiten blijken te hebben (Jorgensen/ en dan het liefst Scandinavische spelers)? Dan krijg je dit al snel, natuurlijk. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dan heeft het niet zozeer met het netwerk te maken, maar eerder met een beleidskeuze. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2018 - 13:30 schreef windoweyes het volgende:Dan heeft het niet zozeer met het netwerk te maken, maar eerder met een beleidskeuze. Wanbeleid is ook een beleid !!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2018 - 12:44 schreef MMM het volgende:[..] Precies dit. Zegt alles over het netwerk van van Geel, te vaak vissen in dezelfde vijver. Er is zoveel meer mogelijk, onbegrijpelijk en zonde voor Feyenoord. Goh zit ie ook hier op het forum, dat we nu al weten hoe het gaat uitpakken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 juni 2018 - 12:44 schreef MMM het volgende:[..] Precies dit. Zegt alles over het netwerk van van Geel, te vaak vissen in dezelfde vijver. Er is zoveel meer mogelijk, onbegrijpelijk en zonde voor Feyenoord. Nee, dit zegt meer over de inventiviteit van media, Twitter en websites.
Er is meestal nul van waar, maar omdat er al ooit eens over gesproken is, makkelijk te poneren.
Wat waar is, is dat van Geel een tijdje achter dezelfde spelers aanzat, maar die kon ik best begrijpen, maar die zie je nu gewoon elke keer weer opgevoerd worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: In dit geval ben jij te laat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog totaal geen sprake van echte transferbewegingen maar de TD heeft het al fout gedaan. Wordt weer een grappige periode. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De openingswedstrijd is tegen Levante Daar speelde Ünal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klipke komt dit jaar nog niet voorbij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is wel heel rustig. Begrijpelijk voor de basis spelers, verwonderlijk echter voor alles erachter . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De 25e de eerste training, das nog 3 weken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Paar jaar geleden was de selectie ook veel te laat op orde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Alle clubs zijn al vollop in beweging, bijna al klaar zelfs. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Jorgensen, Amrabat, El Ahmadi, Tapia en Jones. Vijf spelers die op het WK gaan spelen en die dus in de belangstelling kunnen raken bij buitenlandse clubs. Probeer daar maar eens op te anticiperen van tevoren. Nu al een dure nieuwe spits aantrekken zal ook niet echt goed voor de transferprijs van Jorgensen zijn, bijvoorbeeld. Het is nu vooral zaak, om achter de schermen de lijntjes te onderhouden met beoogde spelers die niet aan het WK mee doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2018 - 10:58 schreef windoweyes het volgende:Jorgensen, Amrabat, El Ahmadi, Tapia en Jones. Vijf spelers die op het WK gaan spelen en die dus in de belangstelling kunnen raken bij buitenlandse clubs. Probeer daar maar eens op te anticiperen van tevoren. Nu al een dure nieuwe spits aantrekken zal ook niet echt goed voor de transferprijs van Jorgensen zijn, bijvoorbeeld. Het is nu vooral zaak, om achter de schermen de lijntjes te onderhouden met beoogde spelers die niet aan het WK mee doen. Ik denk ook dat het probleem zal zijn.. Maar iedereen zit te wachten natuurlijk op de paar mooie transfers naar Feyenoord.Ik ook ,het is t eerste waar ik naar kijk s'morgens. Elke dag weer die teleurstelling |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat geldt gewoon niet voor het gros van de selectie . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat indien deze mannen weggaan, de tijd voor het bouwen van een nieuw team te lang gaat duren. Dit kost je EL en te veel punten in het begin van de competitie. En het missen van de J C schaal. Erg negatief gedacht maar ben hier wel bang voor. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2018 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk ook dat het probleem zal zijn.. Maar iedereen zit te wachten natuurlijk op de paar mooie transfers naar Feyenoord.Ik ook ,het is t eerste waar ik naar kijk s'morgens. Elke dag weer die teleurstelling Klopt, aan de ene kant kan Jorgensen (bij wijze van spreken) in de eerste wedstrijd zijn been op twee plaatsen breken. Aan de andere kant kan hij er ook tien in schieten en Denemarken kampioen maken. Daar zit een wereld van verschil tussen, qua aankoopmogelijkheden. In het laatste geval kunnen we een rechtsback van 8 miljoen aantrekken, in het eerste geval moet van Geel op zijn knietjes naar Italië of we Diks nog een jaartje mogen lenen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkopen/ wegsturen /verlengen /verhuren etc etc Bijvoorbeeld Diks Jan Arie Botteghin V Beek Hansson en andere jeugdspelers De terugkomers ( dat zijn er 5) Bilal Boetius . Vejinovic Effe uit de losse pols. Deze beslissingen moeten binnen 3 weken minimaal gemaakt zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ach, dat hele circus krijg je in juli pas. Sowieso na de WK. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Manu transfervrij, bereid je maar voor |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, komen we weer op het nippertje in de groepsfase van EL. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kongolo gaat waarschijnlijk voor 20 miljoen naar Hudersfield.. Zou mooi zijn voor hem en Feyenoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 juni 2018 - 11:31 schreef van geil het volgende:Verkopen/ wegsturen /verlengen /verhuren etc etc Bijvoorbeeld Diks Jan Arie Botteghin V Beek Hansson en andere jeugdspelers De terugkomers Bilal Boetius . Vejinovic Effe uit de losse pols. Deze beslissingen moeten binnen 3 weken minimaal gemaakt zijn. .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Viktor Fischer voor Boetius. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met gemak ruilt hij een Feyenoorder in voor een neus.. Zo uit t losse handje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou Babel ook noch ff polsen mensen &&@@@§$%&domme... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 04 juni 2018 - 13:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Kongolo gaat waarschijnlijk voor 20 miljoen naar Hudersfield.. Zou mooi zijn voor hem en Feyenoord. Is er bij zijn transfer een doorverkoop percentage? In ieder geval wat opleidingsvergoeding. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2018 - 19:51 schreef JanM het volgende:Zou wel wat zijn als we een paar echte (oud-)toppers zouden kunnen strikken: Buffon ? - Van Beek - Chiellini - Haps Clasie - Van Persie - Ayoub Robben - Pellè - Berghuis Oud toppers? Dat zal toch wel niet. Ik mag toch hopen dat Feyenoord geleerd heeft van (oud) toppers naar Rotterdam halen? Even afgezien dan van het feit dat jij naar mijn idee niet serieus bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 juni 2018 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Denk het niet maatje ;) |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Het is wel heel erg rustig momenteel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee. Dat komt door t wk. Alles staat stil. Overal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Niet eens een heel slecht idee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Daarna gaat het transfer circus los. Dus dat moet geregeld zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee inderdaad, een vreselijk idee zelfs |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Elia wil een transfer, laat maar terugkomen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 020 heeft er al 6 weg en 4 binnen . Die hoeven alleen nog te anticiperen bij verkoop . Dus vrijwel n complete selectie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Oh jee Kastanjes zoekt een club... |
|
|
|