|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee ik denk dat die naar de zandbank gaat en nog wat gaat cashen is daar eerder geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Peter Bosz.
Eindelijk eens goed voetbal bij Feyenoord zie ik wel zitten. Heeft alleen zijn TD-schap destijds en 020 verleden nu tegen.
Puur als trainer natuurlijk sterk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2018 - 18:51 schreef de bluffer het volgende:[..] Nee ik denk dat die naar de zandbank gaat en nog wat gaat cashen is daar eerder geweest Zijn emmertje en schepje liggen daar nog. En die wil ie natuurlijk wel een keer terug |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 10:26 schreef MMM het volgende:Peter Bosz. Eindelijk eens goed voetbal bij Feyenoord zie ik wel zitten. Heeft alleen zijn TD-schap destijds en 020 verleden nu tegen. Puur als trainer natuurlijk sterk. Volgens mij hadden we ook goed voetbal met Rutten en zelfs met Koeman. Alleen nu met Gio lijkt het werkelijk nergens op. Deze moet dus eerst wijken willen we weer stappen kunnen maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 10:29 schreef Leuv het volgende:[..] Volgens mij hadden we ook goed voetbal met Rutten en zels met Koeman. Alleen nu met Gio lijkt het werkelijk nergens op. Deze moet dus eerst wijken willen we weer stappen kunnen maken. Onder Rutten werd er het eerste half jaar zeker prima gevoetbald, totaal on-Feyenoord. Jammer dat het na de winterstop in elkaar donderde. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 10:30 schreef MMM het volgende:[..] Onder Rutten werd er het eerste half jaar zeker prima gevoetbald, totaal on-Feyenoord. Jammer dat het na de winterstop in elkaar donderde. Ging iedereen niet fysiek stuk plotseling? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heb ik niet helemaal scherp meer.
Wat ik nog wel scherp heb is dat hij Wilkshire rechtsbuiten zette uit bij PSV en NAC.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Clasie of Vormer, als EL Ahmadi we gaat |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2018 - 16:07 schreef Leuv het volgende:[..] Weinig spelden tussen te krijgen. Ik vind alleen dat we Bijlow, Wehrmann, Burger en Kokcu de kans moeten geven en ook duidelijk moeten uitspreken dat we de jeugd meer en vaker de kans gaan geven in de toekomst. Dit zal een boost geven aan de jeugdopleiding. Ik persoonlijk word liever 4e met een jeugdig en eigen opgeleid elftal dan 3e met een bij elkaar gekocht elftal. Eens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 10:29 schreef Leuv het volgende:[..] Volgens mij hadden we ook goed voetbal met Rutten en zelfs met Koeman. Alleen nu met Gio lijkt het werkelijk nergens op. Deze moet dus eerst wijken willen we weer stappen kunnen maken. Van Marwijk en Gio hielden te lang vast aan vaste waardes. Daarom wonnen ze ook prijzen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 13:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Marwijk en Gio hielden te lang vast aan vaste waardes. Daarom wonnen ze ook prijzen. Dat deed Duitsland ook. Je zal je moeten aanpassen en vernieuwen anders sta je stil in je ontwikkeling. Daarom ook jaarlijks een toevoer van de jeugd en doorselecteren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 13:22 schreef Leuv het volgende:[..] Dat deed Duitsland ook. Je zal je moeten aanpassen en vernieuwen anders sta je stil in je ontwikkeling. Daarom ook jaarlijks een toevoer van de jeugd en doorselecteren. Voorlopig is het muisstil (m.u.v. El Ahmadi misschien) ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Inherent aan Rutten. Gebeurde bij al zijn clubs. 2e helft van het seizoen pleurde alles ineen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 13:22 schreef Leuv het volgende:[..] Dat deed Duitsland ook. Je zal je moeten aanpassen en vernieuwen anders sta je stil in je ontwikkeling. Daarom ook jaarlijks een toevoer van de jeugd en doorselecteren. Dat is waar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 13:22 schreef Leuv het volgende:[..] Dat deed Duitsland ook. Je zal je moeten aanpassen en vernieuwen anders sta je stil in je ontwikkeling. Daarom ook jaarlijks een toevoer van de jeugd en doorselecteren. Daarom moeten we af van Arie, Botje en El..... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 10:29 schreef Leuv het volgende:[..] Volgens mij hadden we ook goed voetbal met Rutten en zelfs met Koeman. Alleen nu met Gio lijkt het werkelijk nergens op. Deze moet dus eerst wijken willen we weer stappen kunnen maken. En wie moet er dan komen als trainer |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Dit klinkt mij als onzin in de oren. Je moet niet doorselecteren om het doorselecteren, maar om spelers die over hun hoogtepunt heen zijn weg te doen om zo jongere spelers door te schuiven in de pikorde. Ik denk dat Arie en Botje helemaal niet over hun hoogtepunt heen zijn. Beiden zijn geblesseerd geweest, maar Feyenoord begon wel eindelijk te winnen vanaf het moment dat Arie weer meedeed.
El Ahmadi is al jaren de belangrijkste speler. Iemand die er altijd staat. Die gaan we nog missen. Dat je wel al aan opvolging denkt en hem zo langzamerhand begint te vervangen (doorselecteren dus) is bij hem wel nodig, want je weet dat hij een leeftijd heeft dat het een keer over is plus dat hij wellicht nog een keer gaat vertrekken. Nu is dat al het geval, dus hier is doorselecteren hard nodig. Maar je kunt niet alle wat oudere spelers gaan vervangen. Dat moet je geleidelijk aan doen. Anders dondert alles in elkaar. Dan kun je in het ergste geval tegen degradatie voetballen, terwijl wij om de titel horen te spelen. Nu zie ik dat komend jaar niet gebeuren, want het lijkt er op dat er misschoien nog wel wat sterkhouders gaan vertrekken (Vilhena, Jörgensen). Vervanging is nog niet ingespeeld. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Jon Dahl, maar ik vind zeker niet dat Gio een schop moet krijgen, integendeel. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Bosz en Krüzen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 09:13 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dit klinkt mij als onzin in de oren. Je moet niet doorselecteren om het doorselecteren, maar om spelers die over hun hoogtepunt heen zijn weg te doen om zo jongere spelers door te schuiven in de pikorde. Ik denk dat Arie en Botje helemaal niet over hun hoogtepunt heen zijn. Beiden zijn geblesseerd geweest, maar Feyenoord begon wel eindelijk te winnen vanaf het moment dat Arie weer meedeed. El Ahmadi is al jaren de belangrijkste speler. Iemand die er altijd staat. Die gaan we nog missen. Dat je wel al aan opvolging denkt en hem zo langzamerhand begint te vervangen (doorselecteren dus) is bij hem wel nodig, want je weet dat hij een leeftijd heeft dat het een keer over is plus dat hij wellicht nog een keer gaat vertrekken. Nu is dat al het geval, dus hier is doorselecteren hard nodig. Maar je kunt niet alle wat oudere spelers gaan vervangen. Dat moet je geleidelijk aan doen. Anders dondert alles in elkaar. Dan kun je in het ergste geval tegen degradatie voetballen, terwijl wij om de titel horen te spelen. Nu zie ik dat komend jaar niet gebeuren, want het lijkt er op dat er misschoien nog wel wat sterkhouders gaan vertrekken (Vilhena, Jörgensen). Vervanging is nog niet ingespeeld. Ik denk juist dat met name deze 3 over hun hoogtepunt heen zijn. Jan Arie zou ik als 2e LCV misschien nog aanhouden maar dan moet een goede en jonge LCV aangetrokken worden. Deze zie ik (nog niet) rondlopen in de jeugd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NEWS - Ian Smeulers just signed his first professional contract with Feyenoord. The 18-year old left back will join the u23s next season. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Blij van. Niet om de persoon, want hij lijkt mij een goeie gozert, maar ik vond direct al dat hij niet goed genoeg is voor ons, hoewel ik hem voor hij naar ons kwam juist wel goed vond. Maar bij ons viel me op dat hij verdedigend zeer matig is. Aan de bal is hij juist van toegevoegde waarde. Het ga hem goed.
Zal Feyenoord er nog een leuk bedrag aan overhouden? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee. Weer miljoenen weggegooid. Weer een aankoop die mislukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Besiktas gaat voor Kökcü
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 09:13 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Jon Dahl, maar ik vind zeker niet dat Gio een schop moet krijgen, integendeel. Ik ook niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: in de goede richting? Dat moet Martin doen door goede spelers aan te trekken en enkelen weten te behouden voor de club... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alleen nog kopen als vervanging voor een verkochte speler zou als gevolg kunnen hebben dat er meer mogelijkheden voor eigen jeugd ontstaat, zeker ook als er een karig budget klaar ligt.
Andere koers wellicht?
Kan de trainer daar mee om gaan? Is geen fan gebleken van inpassen jonge spelers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Was het bijna volledig eens , alleen die laatste zin raakt weer kant nog wal in mijn ogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op elke positie waar een jeugdspeler voorhanden was , heeft Gio jeugd ingezet toen het kon. Linksback Malacia , rechtsback Nieuwkoop , Keeper Bijlow, spits Vente . Vente zelfs in het veld voor Kramer en een of twee keer Toornstra die konden blijven zitten op de bank en nogal wat losmaakte .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar Gio had natuurlijk de aankopen Haps Jorgensen Jones, en huurling Diks moeten passeren . Gelijk al , op voorbaat . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 22:08 schreef van geil het volgende:Was het bijna volledig eens , alleen die laatste zin raakt weer kant nog wal in mijn ogen. Kwestie van perceptie. Malacia moest erin, er was geen andere optie. Gio is niet van het experiment. Blijft vasthouden aan een vaste basis ook na nederlaag op nederlaag. Dan blijft de spoeling dun. Maar goed, die mogelijk nieuwe koers is ook voor hem een kans. Voor Feyenoord ook, de manier om kapitaal te bouwen. Een hoofdprijs voor langere termijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Vreemd. Dit was enkele weken geleden. Ik was er al zeer verheugd over..
"Het Twitter-account Varkenoord Watch weet te melden dat Orkun Kökcü in de voorbereiding op het nieuwe seizoen zal aansluiten bij de selectie." |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Nu Kramer, Nelom, Gustafson, Bilal en Vejinovic weg zijn is er in ieder geval puin geruimd. Misschien horen we nog wat Vejinovic heeft opgebracht, maar iig is ‘ie verkocht en gelukkig niet nogmaals verhuurd! Krijgen we er iig nog iets voor ... Nu Jorgensen en Tapia goed verkopen en een paar (verrassende) aankopen en het seizoen kan wat mij betreft beginnen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toch iemand die er nu al zin in heeft |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 19:11 schreef JanM het volgende:Nu Kramer, Nelom, Gustafson, Bilal en Vejinovic weg zijn is er in ieder geval puin geruimd. Misschien horen we nog wat Vejinovic heeft opgebracht, maar iig is ‘ie verkocht en gelukkig niet nogmaals verhuurd! Krijgen we er iig nog iets voor ... Nu Jorgensen en Tapia goed verkopen en een paar (verrassende) aankopen en het seizoen kan wat mij betreft beginnen! Hoezo ? Er zit nog genoeg puin in de selectie! |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Met een waardeloze trainer blijft het niks! Dat kampioensjaar was ook maar een lucky shot ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Goal.com meldt dat Feyenoord een van de geïnteresseerde clubs is in de transfervrije Yasin Ben El-Mhanni van Newcastle United, naast een paar Engelse clubs hebben ook Besiktas, Sporting, Bordeaux interesse getoond #gerucht
Yasin Ben El-Mhanni is een 22- jarige speler die vooral als rechtsbuiten speelt maar ook op het middenveld kan spelen, hij debuteerde nooit voor Newcastle United 1 maar speelde enkel in jong Newcastle.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Beetje speelse voetballer naar wat ik zie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu King wilt vertrekken lijkt mij een "waterdrager" toevoegen aan de selectie, geen overbodige luxe. En nee, Amrabat kan dat niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
?? De vervangers Tapia Ayoub en Amrabat zijn toch zo goed. Laat maar zien. ( al heeft Berghuis daar geen vertrouwen in)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 - 09:13 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Dit klinkt mij als onzin in de oren. Je moet niet doorselecteren om het doorselecteren, maar om spelers die over hun hoogtepunt heen zijn weg te doen om zo jongere spelers door te schuiven in de pikorde. Ik denk dat Arie en Botje helemaal niet over hun hoogtepunt heen zijn. Beiden zijn geblesseerd geweest, maar Feyenoord begon wel eindelijk te winnen vanaf het moment dat Arie weer meedeed. El Ahmadi is al jaren de belangrijkste speler. Iemand die er altijd staat. Die gaan we nog missen. Dat je wel al aan opvolging denkt en hem zo langzamerhand begint te vervangen (doorselecteren dus) is bij hem wel nodig, want je weet dat hij een leeftijd heeft dat het een keer over is plus dat hij wellicht nog een keer gaat vertrekken. Nu is dat al het geval, dus hier is doorselecteren hard nodig. Maar je kunt niet alle wat oudere spelers gaan vervangen. Dat moet je geleidelijk aan doen. Anders dondert alles in elkaar. Dan kun je in het ergste geval tegen degradatie voetballen, terwijl wij om de titel horen te spelen. Nu zie ik dat komend jaar niet gebeuren, want het lijkt er op dat er misschoien nog wel wat sterkhouders gaan vertrekken (Vilhena, Jörgensen). Vervanging is nog niet ingespeeld. Arie deed mee in de periode dat ook van Persie mee ging doen...Het gemiddeld aantal tegendoelpunten met Arie in de basis is hoger....gewoon wat statistiekjes. Iedereen heeft het voor zijn doen goed gedaan in het kampioensjaar, maar botje en Arie kunnen gewoon niet meer. Die moet je door selecteren. El gaat ws een transfer maken, maar ook die moet je door selecteren. Je hebt daarvoor andere spelers aangetrokken...die niet laten spelen is kapitaalvernietiging. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 09:59 schreef van geil het volgende:?? De vervangers Tapia Ayoub en Amrabat zijn toch zo goed. Laat maar zien. ( al heeft Berghuis daar geen vertrouwen in) Ik ook niet |
|
|
|