|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 09:59 schreef van geil het volgende:?? De vervangers Tapia Ayoub en Amrabat zijn toch zo goed. Laat maar zien. ( al heeft Berghuis daar geen vertrouwen in) Iemand met ervaring die de kar trekt bedoel ik dus. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie een middenveld met Amrabat, Tapia en youtube eigenlijk wel zitten. Leuke mix van kracht en techniek. Mist wellicht wat overzicht, maar dan kopen we Clasie...Weet niet of ze het niveau als geheel aankunnen, maar is het proberen waard. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Wordt helemaal niks..... Feyenoord moet doorpakken maar dat gebeurd niet!!!! |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Ik zie al wel dat onze TD, Martin van Geel, het nooit goed gaat kunnen doen. Volgens mij vindt de helft dat Clasie gehaald moet worden, de andere helft wil dat juist niet. In beide gevallen vermoed ik dat er weer kritiek gaat ontstaan, als ik het zo lees op diverse sites. Gaat men spelen met Amrabat, Tapia en Ayoub en er vallen te weinig goals, heeft MvG of Gio het gedaan. Gaat hij spelen met Clasie, Amrabat/Ayoub en Toornstra/RvP, gaan er ongetwijfeld weer stemmen op dat het wanbeleid is, omdat het kapitaalvernieting is van Tapia en/of Amrabat/Ayoub.
Persoonlijk ben ik voorstander van de komst van Clasie. Een speler die, in tegenstelling tot de meeste spelers die we nu hebben, een bal bijna overal kan neerleggen waar hij wil en bijna elke bal vooruit speelt. Dat lijkt mij heel veel waard. Maar goed, wie ben ik om dit alles te bepalen. Ik wacht maar gewoon af wat onze TD gaat doen, vooralsnog heb ik daar vertrouwen in. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens hoor. Al jaren tevreden over van Geel, altijd voldoende, nooit geweldig. De club is er niet slechter op geworden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 12:35 schreef SCF Leiden het volgende:Wordt helemaal niks..... Feyenoord moet doorpakken maar dat gebeurd niet!!!! Een middenvelder beneden de 12-15M is lood om oud ijzer vergeleken wat we nu hebben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 15:54 schreef FR-Henk het volgende:Eens hoor. Al jaren tevreden over van Geel, altijd voldoende, nooit geweldig. De club is er niet slechter op geworden. Dit dus. Al zit ik sterk te twijfelen over een Clasie, dat hij kan voetballen is niet aan de orde. Het gaat ook om transferwaarde, eventueel weer een verkoop, persoonlijk zie ik liever een sterk talent uit de jeugd komen en die kansen geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 19:34 schreef R()b het volgende:[..] Dit dus. Al zit ik sterk te twijfelen over een Clasie, dat hij kan voetballen is niet aan de orde. Het gaat ook om transferwaarde, eventueel weer een verkoop, persoonlijk zie ik liever een sterk talent uit de jeugd komen en die kansen geven. Gaat te lang duren als je mee wil doen voor de prijzen, pikt het publiek Niet |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 19:34 schreef R()b het volgende:[..] Dit dus. Al zit ik sterk te twijfelen over een Clasie, dat hij kan voetballen is niet aan de orde. Het gaat ook om transferwaarde, eventueel weer een verkoop, persoonlijk zie ik liever een sterk talent uit de jeugd komen en die kansen geven. Er is nog geen sterk talent die er nu al kan staan Geloof mij maar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hoezo, hoe weet je dat?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord zit achter een engelse spits 2 e divisie aan van marokkaanse origine |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
3 doelpunten in 30 wedstrijden... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Kijk dat zoeken we.......hahaha |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Een nieuwe spits hebben we (niet) meer nodig. Jørgensen gaat echt nergens heen! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Hierbij weer een update, waarbij ik voor Vejinovic maar even de helft van zijn aankoopwaarde heb gezet, niet wetende wat de werkelijke afkoopsom is …
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 10:29 schreef JanM het volgende:Hierbij weer een update, waarbij ik voor Vejinovic maar even de helft van zijn aankoopwaarde heb gezet, niet wetende wat de werkelijke afkoopsom is … [ afbeelding ] Allemaal aannames ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 10:29 schreef JanM het volgende:Hierbij weer een update, waarbij ik voor Vejinovic maar even de helft van zijn aankoopwaarde heb gezet, niet wetende wat de werkelijke afkoopsom is … [ afbeelding ] Blijven dromen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 15:10 schreef feyenoord!!! het volgende:Ik zie al wel dat onze TD, Martin van Geel, het nooit goed gaat kunnen doen. Volgens mij vindt de helft dat Clasie gehaald moet worden, de andere helft wil dat juist niet. In beide gevallen vermoed ik dat er weer kritiek gaat ontstaan, als ik het zo lees op diverse sites. Gaat men spelen met Amrabat, Tapia en Ayoub en er vallen te weinig goals, heeft MvG of Gio het gedaan. Gaat hij spelen met Clasie, Amrabat/Ayoub en Toornstra/RvP, gaan er ongetwijfeld weer stemmen op dat het wanbeleid is, omdat het kapitaalvernieting is van Tapia en/of Amrabat/Ayoub. Persoonlijk ben ik voorstander van de komst van Clasie. Een speler die, in tegenstelling tot de meeste spelers die we nu hebben, een bal bijna overal kan neerleggen waar hij wil en bijna elke bal vooruit speelt. Dat lijkt mij heel veel waard. Maar goed, wie ben ik om dit alles te bepalen. Ik wacht maar gewoon af wat onze TD gaat doen, vooralsnog heb ik daar vertrouwen in. Met Amrabat-Tapia en Ayoub op het middenveld doe je niet mee om de prijzen en ik denk dat je ook niet plaats voor de poul fase EL |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik heb de jeugd van Feyenoord vaak zien voetballen zowel binnen als in het buitenland dit jaar tegen buitenlandse clubs. Talent is er wel maar nu nog te vroeg om in te passen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Onzin. Slechter dan wat er nu soms speelt kan niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij zal lekker gemotiveerd zijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 16:19 schreef de bluffer het volgende:[..] Ik heb de jeugd van Feyenoord vaak zien voetballen zowel binnen als in het buitenland dit jaar tegen buitenlandse clubs. Talent is er wel maar nu nog te vroeg om in te passen. Leuk een aardig maar je moet de talenten niet als collectief maar individueel beoordelen. En ik denk dat er individueel toch wat spelers tussen zitten die je tot het 1e kunt laten doorstromen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Weer een seizoen geen voorzet vanaf de flanken. Denk het ook niet. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Gewoon trainen op een lange inworp. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Is sowieso nooit verkeerd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het bordje op schoot smaakt nu wel lekker? :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 28 jaar, goede leeftijd. Kan nog 4/5 jaar mee
Heeft zich bewezen en wilt ook graag (ooit) terug.
St. Juste er als cv naast die zich moet gaan ontwikkelen. Haps linksback. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 20:59 schreef MMM het volgende:[..] 28 jaar, goede leeftijd. Kan nog 4/5 jaar mee Heeft zich bewezen en wilt ook graag (ooit) terug. St. Juste er als cv naast die zich moet gaan ontwikkelen. Haps linksback. Eens. Maar moet ook weer flink inleveren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu zal Guidetti ook wel willen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zegt ook iets over het vertrouwen in Nieuwkoop. De trainer heeft er kijk op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Elke cent voor Janmaat krijg je nooit meer terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed , dat lijkt het beleid te zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat is wel zo.
Welkom maar moet niet de hoofdprijs kosten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt. Maar je hebt spelers nodig die je kampioen kunnen maken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En voor Clasie geldt hetzelfde |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie je daar klaarblijkelijk een beleid in? Apart. Niet elke positie heeft een volwaardige jeugdspeler achter de hand. Met El ervaring weg, een goede ervaren speler terug. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Persoonlijk zou ik het top vinden. Las ook dat de concurrentie aardig is daar, dus wie weet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geeft aan dat er ook een budget ligt. Of het is voorsorteren op de inkomsten transfer El. |
|
|
|