|
|
van geil
|
|
|
Fer en Pelle erbij voor de Jus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het lijkt een beetje wat van Geel wil |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Hanegem is ook beschikbaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dacht dat Karim een redelijke transfersom op zou brengen dat ik vorige keer las..
Karim El Ahmadi gaat waarschijnlijk al voor een bescheiden transfersom vertrekken en technisch directeur Martin van Geel moet eerst spelers verkopen voordat de Feyenoord-selectie van vers bloed kan worden voorzien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeg ik net, is gebaseerd op niets |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook zo een leuk effect. Karim eerst voor stevige transfersom weg, aldus de digitale pulp. En dan blijkt het voor 2 miljoen. En dan is iedereen verontwaardigd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2018 - 08:45 schreef MMM het volgende:Dacht dat Karim een redelijke transfersom op zou brengen dat ik vorige keer las.. Karim El Ahmadi gaat waarschijnlijk al voor een bescheiden transfersom vertrekken en technisch directeur Martin van Geel moet eerst spelers verkopen voordat de Feyenoord-selectie van vers bloed kan worden voorzien. Tipje ! Moet jij eens opletten hoe AZ dit allemaal gaat doen dit seizoen.. Weghorst weg voor 11 en nu Johnson op de korrel van Ado. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2018 - 09:03 schreef FR-Henk het volgende:Ook zo een leuk effect. Karim eerst voor stevige transfersom weg, aldus de digitale pulp. En dan blijkt het voor 2 miljoen. En dan is iedereen verontwaardigd. Is ook te weinig ,sterker nog veel te weinig. Bilal was helemaal een koopje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet wat een Marokkaans international van 33 zonder restwaarde oplevert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2018 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Wat de gek er voor geeft. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2018 - 09:16 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tipje ! Moet jij eens opletten hoe AZ dit allemaal gaat doen dit seizoen.. Weghorst weg voor 11 en nu Johnson op de korrel van Ado. Wanbeleid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Begint er weer ouderwets op te lijken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weer een Amerikaan erbij. Die staan natuurlijk bekend om hun voetballers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja 14 jaar en komt over uit Singapore om over 1,5 jaar te vertrekken naar Engeland |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik blijf hoop houden op goede spelers ,maar ik vrees nu al met grote vreze dat Martin aan het blufpokeren is. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 05 juli 2018 - 17:40 schreef piet de paler het volgende:Ik blijf hoop houden op goede spelers ,maar ik vrees nu al met grote vreze dat Martin aan het blufpokeren is. Er is nog heel veel tijd! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Johnson van Ado. Heeft meer restwaarde ook als hij het truckje van vorig seizoen kan herhalen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is een stuk vol aannames. Kan waar zijn, maar dit is gewoon nieuws maken |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik heb hier eerder al gepost dat je blij mag zijn wanneer je er 15M€ voor kunt krijgen en voor >20M€ zou ik hem hoogstperoonlijk brengen. Herken je eigen talent MvG, weer zo'n blunder(t) ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Allemaal achteraf gelul, als ie er net als het seizoen er nog een 10 had ingeschoten en beter, fortuinlijker op het WK had gepeeld, had het er anders uitgezien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 08:54 schreef VVout het volgende:Allemaal achteraf gelul, als ie er net als het seizoen er nog een 10 had ingeschoten en beter, fortuinlijker op het WK had gepeeld, had het er anders uitgezien. Wanneer ik het eerder gepost heb is het toch geen achteraf gelul ? Herken je talent. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 08:57 schreef Leuv het volgende:[..] Wanneer ik het eerder gepost heb is het toch geen achteraf gelul ? Herken je talent. Niet wat je schrijft, maar dat hij de tweede seizoenshelft zo slecht presteerde. Had hij dat dat wel gedaan zag het er anders uit. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Hoog uit tussen 2 en 5 miljoen € |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had beter verkocht kunnen zijn, zei ik direct al.(Jorgensen) Dan was je met dat geld nu klaar geweest voor het seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doorselecteren is belangrijk, dus afscheid van El is noodzakelijk. Maar waarom transfervrij? Naar een club met poen zat? Al vang je 300 k is dat nog altijd beter dan nix?? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Goodwill. El Ahmadi heeft zich jarenlang ingezet voor de club en had in het buitenland wellicht meer salaris kunnen ontvangen. Nu wordt dit enigszins gecompenseerd doordat hij extra tekengeld kan opstrijken. Wellicht dat dit ook spelers zoals Janmaat over de streep kan trekken om voor minder salaris bij Feyenoord te komen spelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 10:08 schreef windoweyes het volgende:Goodwill. El Ahmadi heeft zich jarenlang ingezet voor de club en had in het buitenland wellicht meer salaris kunnen ontvangen. Nu wordt dit enigszins gecompenseerd doordat hij extra tekengeld kan opstrijken. Wellicht dat dit ook spelers zoals Janmaat over de streep kan trekken om voor minder salaris bij Feyenoord te komen spelen. Het is de V.O.C. niet hé? El is niet gedwongen om terug te komen...maar het zal wel afgesproken zijn bij de onderhandelingen. Net als met Elia toendertijd.
Vooralsnog is er geen peil op te trekken qua transferbeleid dit jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De zaakwaarnemers van Botteghin en Toornstra zijn na dit "goede nieuws" ook op scherp gezet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met goodwill bereik je niks.
Het gaat om GELD. Al is het in dit geval maar een paar ton. Beter iets dan nu helemaal niets!
Zeker als we geen stuiver hebben om uit te geven.
Dit vind ik zo'n domme en onbegrijpelijke actie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 10:15 schreef van geil het volgende:De zaakwaarnemers van Botteghin en Toornstra zijn na dit "goede nieuws" ook op scherp gezet. Je zet de deur wel open naar andere spelers inderdaad. Echt een stomme zet dit |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Clasie ? Ik mag het toch niet hopen. Zitten we weer een jaar, en langer, naar tuinkabouters op het middenveld te kijken. Clasie zijn voetballende kwaliteiten compenseren zijn gebrek aan fysiek niet ! Dat is waar ze nu in de UK ook achter zijn gekomen. Waarom ziet MvG dit niet ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Leuv -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Een paar maanden volhouden en dan kunnen we komende winter afscheid nemen van MvG, Gio en de rest van deze niets toevoegende nietsnutten. Met de selectie die er nu komt en de concurrenten, die eerder geen concurrent waren, die zich wezenlijk versterken denk ik dat plek 7 het hoogst haalbare is. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 10:29 schreef Leuv het volgende:Clasie ? Ik mag het toch niet hopen. Zitten we weer een jaar, en langer, naar tuinkabouters op het middenveld te kijken. Clasie zijn voetballende kwaliteiten compenseren zijn gebrek aan fysiek niet ! Dat is waar ze nu in de UK ook achter zijn gekomen. Waarom ziet MvG dit niet ? In de UK hebben ze een heel andere competitie dan in Nederland. Met Clasie hadden we destijds het beste middenveld van de eredivisie, zo vond men toen. Messi zal het in de Engelse competitie ook verdomd lastig krijgen, ben ik bang. Dit terwijl hij het in Spanje vrij aardig doet. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 11:19 schreef windoweyes het volgende:[..] In de UK hebben ze een heel andere competitie dan in Nederland. Met Clasie hadden we destijds het beste middenveld van de eredivisie, zo vond men toen. Messi zal het in de Engelse competitie ook verdomd lastig krijgen, ben ik bang. Dit terwijl hij het in Spanje vrij aardig doet. Tsja wat moet ik hier nu op zeggen. In de zaal zal hij het nog beter doen dan op het veld. Je vergelijkt appels met peren Windoweyes. Je geeft zelf aan dat hij tekort komt voor de UK. Waarom zouden we hem dan terughalen. Ik ben klaar met die heikneuters en draaitollen op het middenveld.
Ik had graag Bacuna gezien maar daar waren we ook "weer" te laat mee. Ik ben nu meer voor doorselecteren en verdergaan met de jeugd op het middenveld en het beperkte geld dat we hebben investeren in doelpunten.
Messi is trouwens van een ander niveau. Die zal overal aarden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bacuna vind ik ook een talent en had ik ook graag zien komen. Clasie zal zijn 2de leven vinden bij Feyenoord,ben ik van overtuigd. Maar Bacuna had in alles een goede investering voor de toekomst geweest. Al is het afwachten of hij in Engeland kan aanhaken,waar ik overigens ook van overtuigd ben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:00 schreef Leuv het volgende:[..] Tsja wat moet ik hier nu op zeggen. In de zaal zal hij het nog beter doen dan op het veld. Je vergelijkt appels met peren Windoweyes. Je geeft zelf aan dat hij tekort komt voor de UK. Waarom zouden we hem dan terughalen. Ik ben klaar met die heikneuters en draaitollen op het middenveld. Ik had graag Bacuna gezien maar daar waren we ook "weer" te laat mee. Ik ben nu meer voor doorselecteren en verdergaan met de jeugd op het middenveld en het beperkte geld dat we hebben investeren in doelpunten. Messi is trouwens van een ander niveau. Die zal overal aarden. Het probleem is niet dat hij niet is geslaagd in de UK. De vraag moet zijn, of hij zijn oude niveau weer kan halen. Als hij zijn oude niveau haalt, dan is hij meer dan welkom en zal hij ondanks zijn lengte één van de betere spelers van de eredivisie kunnen worden. Zo niet, dan kunnen we hem beter niet overnemen. Maar dat alles staat dus los van zijn prestaties in de UK.
En om Messi er dan nog maar even bij te halen, hij speelde vrij waardeloos op het WK (over overal kunnen aarden gesproken), maar ik ga er vanuit dat hij het bij Barcelona gewoon weer goed zal gaan doen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een oud Feyenoorder terug halen is niets mis mee. Je moet alleen een aantal dingen bekijken. Heb je er iets aan? Is diegene beter als wat je hebt lopen?
In het geval Boetius kan je concluderen dat een jeugdspeler dat makkelijk kan invullen. Bovendien heb je Larsson lopen die bij mij hoger staat dan Boetius.
Middenvelders hebben we die echt nodig? Het VOELT soms alsof we 25 middenvelders hebben, 4 verdedigers en 1 spits. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:34 schreef R()b het volgende:Een oud Feyenoorder terug halen is niets mis mee. Je moet alleen een aantal dingen bekijken. Heb je er iets aan? Is diegene beter als wat je hebt lopen? In het geval Boetius kan je concluderen dat een jeugdspeler dat makkelijk kan invullen. Bovendien heb je Larsson lopen die bij mij hoger staat dan Boetius. Middenvelders hebben we die echt nodig? Het VOELT soms alsof we 25 middenvelders hebben, 4 verdedigers en 1 spits. Waarom staat Larsson hoger bij jou? Ik ben van allebij niet zo kapot ,maar Boëtius heeft meer rendement behaald dan Larsson. Maar wat mij betreft komen ze allebij tekort voor Feyenoord. Boëtius moet eens leren om een klootzak te worden en niet kleinzeerig in zijn hoofd. De beuk erin en hij zou een topper kunnen zijn. Wat denk ik nooit zal gebeuren. Aan Larsson zit teveel babyvet voor de top. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waarom staat Larsson hoger bij jou? Ik ben van allebij niet zo kapot ,maar Boëtius heeft meer rendement behaald dan Larsson. Maar wat mij betreft komen ze allebij tekort voor Feyenoord. Boëtius moet eens leren om een klootzak te worden en niet kleinzeerig in zijn hoofd. De beuk erin en hij zou een topper kunnen zijn. Wat denk ik nooit zal gebeuren. Aan Larsson zit teveel babyvet voor de top. Mja, misschien voor de top niet goed genoeg. Maar als ik kijk naar zijn Heerenveen periode, dan was dat toch zeker voor eredivisie begrippen uitstekend. Hij kon toch naar redelijk wat clubs. Misschien niet teveel terug kijken naar zijn periode Heerenveen, maar Boetius ben ik persoonlijk niet echt gecharmeerd van sorry. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:53 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Waarom staat Larsson hoger bij jou? Ik ben van allebij niet zo kapot ,maar Boëtius heeft meer rendement behaald dan Larsson. Maar wat mij betreft komen ze allebij tekort voor Feyenoord. Boëtius moet eens leren om een klootzak te worden en niet kleinzeerig in zijn hoofd. De beuk erin en hij zou een topper kunnen zijn. Wat denk ik nooit zal gebeuren. Aan Larsson zit teveel babyvet voor de top. Boetius kan "onder moeders vleugels" gewoon niet presteren. Daarom had terughalen ook geen enkele zin. Deze jongen mist de mentaliteit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als je dan toch een middenvelder wilt kopen per se, waarom dan niet bijvoorbeeld Ferdi Kadioglu. Daar heeft iedereen hoge verwachtingen van. Of investeer tijd in Kökcü. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 13:34 schreef R()b het volgende:Een oud Feyenoorder terug halen is niets mis mee. Je moet alleen een aantal dingen bekijken. Heb je er iets aan? Is diegene beter als wat je hebt lopen? In het geval Boetius kan je concluderen dat een jeugdspeler dat makkelijk kan invullen. Bovendien heb je Larsson lopen die bij mij hoger staat dan Boetius. Middenvelders hebben we die echt nodig? Het VOELT soms alsof we 25 middenvelders hebben, 4 verdedigers en 1 spits. Ik vind, wanneer ze alleen het niveau van v. Persie en Kuyt benaderen je een poging moet wagen om ze terug te halen. Clasie heeft bv. 2 jaar in zijn ontwikkeling stil gestaan, die gaat echt niets meer toevoegen.
Ik zou altijd voor de jeugd gaan. Je weet dan wat je in huis hebt en dit brengt ook veel meer ruimte in het salarisbudget.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Leuv -- |
|
|
|