|
|
R()b
|
|
|
quote: Ligt eraan wat voor Fiat, een Fiat 124 ofzo? :) |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat kan helemaal niet. Dan Maakt van Geel een winst van 36,5 mln. Dat doet hij anders nooit... |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Vilhena, Boetius en Amrabat nog proberen te verkopen en Vincent Janssen, Rick van Drongelen en Leroy Fer proberen te huren met koopoptie. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 20:10 schreef edjoe het volgende:Vilhena, Boetius en Amrabat nog proberen te verkopen en Vincent Janssen, Rick van Drongelen en Leroy Fer proberen te huren met koopoptie. Sorry mate, maar ik wordt van die namen niet echt koud of warm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 20:10 schreef edjoe het volgende:Vilhena, Boetius en Amrabat nog proberen te verkopen en Vincent Janssen, Rick van Drongelen en Leroy Fer proberen te huren met koopoptie. Nee dan maar jeugd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Precies dan zie ik liever Wouter Burger bijvoorbeeld. Dan weet je in ieder geval waar je naar kijkt. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 - 20:14 schreef R()b het volgende:[..] Precies dan zie ik liever Wouter Burger bijvoorbeeld. Dan weet je in ieder geval waar je naar kijkt. Zo lelijk als de nacht, maar kan lekker ballen die knakker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon lekker met de jeugd verder en spelers uit Rotterdam goed op zien te leiden.
Kudt taal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Maar dat van Berghuis was een geintje? Juventus heeft twee weken terug al een Rechtsbuiten gekocht voor 40 mln en ze hebben daarnaast nog twee RB`s in de selectie ter waarde van 68 mln. Berghuis is dan vrij overbodig. Juventus heeft eerder een Linksbuiten nodig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2018 door windoweyes -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Met lange ij sprak hij VV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 augustus 2018 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Update. 2 minuten voor het verstrijken is bekend gemaakt dat Berghuis transfervrij vertrekt naar Juve Dit vanwege zijn verdiensten de afgelopen jaren , en zijn wangedrag nu. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Geintjes maken over het succesvolle voortbestaan van je club. Het zou verboden moeten worden... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Voor sommigen is Feyenoord het lichtpuntje in hun leven. Bekijk het maar. Ik ben klaar hier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Selectie inkrimpen. Toch geen Europees. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Amrabat en Vilhena next ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lijkt het wel op.
Amrabat zal wel weer verlies worden qua transfersom |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat had hij ook alweer gekost ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zie ik ook niet zitten dan , het beste maar hopen . Italië dicht Eng Land ook , Turkije ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is Frankrijk nog open?
Die houden wel van fysiek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had laatst een link met alle deadline's geplaatst , effe kijken waar ook alweer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zal hier de plaatselijke coach even opperen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zal hier de plaatselijke coach even opperen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ian Fuk , dat is best een goede Ierse spits Ar . Prima scoutingswerk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Doe maar wat druiven in plaats van een appel en een ei ;) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ik hoop nog steeds op de komst van odegaard , hij heeft nog steeds niet getekent bij Vitesse en er waren geruchten dat feyenoord interesse had |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tja... Eerst eens een speler verkopen voor hopelijk een goede prijs. Pas dan kan Feyenoord wat doen op de transfermarkt. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 00:48 schreef R()b het volgende:Tja... Eerst eens een speler verkopen voor hopelijk een goede prijs. Pas dan kan Feyenoord wat doen op de transfermarkt. Alles wat geld oplevert verzwakt ons nog verder. Wat schieten we daar mee op... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verkoop van: Boetius Amrabat V Beek Tapia Larsson Word je niet veel zwakker van |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vind dat van Beek wel heel snel bij het grof vuil wordt gezet. heeft ie andermans wijf geneukt of zo? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das goed voor de focus, moet ie gewoon doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moet hij die wel beter zien te raken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien nog even Jorgensen ruilen met Pelle. En Wijnaldum polsen. Immers transfervrij ? Bakkal , drie keer scheepsrecht?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Mark van Bommel, Pierre van Hooijdonk, Edgar Davids, Nigel de Jong. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Help, 10 kansen krijgen en er 11 missen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:Vind dat van Beek wel heel snel bij het grof vuil wordt gezet. heeft ie andermans wijf geneukt of zo? Hij staat in het boekje van een buitenlandse club, niet dat hij heel slecht is maar je kan er geld voor pakken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 11:29 schreef FR-Henk het volgende:Vind dat van Beek wel heel snel bij het grof vuil wordt gezet. heeft ie andermans wijf geneukt of zo? Schei uit Henk, dit is toch gewoon een hele hele beperkte verdediger. Kan niet opbouwen, kan niet verdedigen. Wat moet je er dan mee? Blinkt uit in fouten.
Dit is een leuke speler voor Groningen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo beperkt was ie niet. Voor z'n blessure een coming talent. Afgelopen seizoen wisselend.
Okee, het is minder. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 14:17 schreef FR-Henk het volgende:Zo beperkt was ie niet. Voor z'n blessure een coming talent. Afgelopen seizoen wisselend. Okee, het is minder. Voor zijn blessures al heel vaak betrokken bij rare fouten en 5(!!!!!!!!) eigen goals. Zo raar dat iedereen dat opeens vergeten is.
Het was de nieuwe de Vrij zei iedereen, van Beek mag Stefan zijn veters niet eens strikken
Geertruida de kans geven en van Beek lozen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigen goals, ja. Die pech heb je dan. Maar was echt een aanwinst uit de jeugd toen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pech of kwaliteit? 5 keer is wel erg vaak 'pech'.
Klopt maar uiteindelijk niet goed genoeg. We moeten doorpakken en kappen met middelmaat.
Niet goed = WEG |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 12:15 schreef piet de paler het volgende:[..] Hij staat in het boekje van een buitenlandse club, niet dat hij heel slecht is maar je kan er geld voor pakken Sws, Monaco, Watford en Udinese. Watford wou grof geld betalen en uitlenen aan Udinese, maar dat zag Van Beek zelf niet zitten. |
|
|
|