|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 14:19 schreef MMM het volgende:[..] Voor zijn blessures al heel vaak betrokken bij rare fouten en 5(!!!!!!!!) eigen goals. Zo raar dat iedereen dat opeens vergeten is. Het was de nieuwe de Vrij zei iedereen, van Beek mag Stefan zijn veters niet eens strikken Geertruida de kans geven en van Beek lozen Goed gezien. Van Beek mist voetballend vermogen en handelingssnelheid. Geertruida is niet slechter op dit moment.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 augustus 2018 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog 11 dagen en geen verkopen en daarom geen aankopen............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Trencin helpt daarbij niet echt. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Feyenoord heeft eerder aangegeven geen transfers meer te doen deze zomer. De Rotterdammers worden vandaag wel in verband gebracht met een rechtsback. Damien Dussaut staat op de nominatie om de selectie voor aankomend seizoen te versterken.
Dit meldt LE Quipe. De 23-jarige Dussaut speelt op dit moment bij de Belgische club Sint-Truidense en heeft nog een contract tot 2019. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Neeee.. Feyenoord heeft aangegeven geen vervangers te halen voor Boet en Amrabat. Dat is heel wat anders |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De grootste pech v.w.b. Van Beek is dat hij een keer helemaal zoek werd gespeeld bij AZ uit, net op het moment dat Monaco hem wilde halen.
Nu maar bij neerleggen dat hij geen geld meer op gaat leveren. Heeft zich door verschillende redenen niet ontwikkeld en komt nu tekort voor Feyenoord 1. Jammer, maar we moeten door. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Dacht dat we Nieuwkop en St Juste hadden als rechtsback waarom nog 1???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat Nieuwkoop zuigt en Juste centraal moet |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Nee dan halen we een linksbenige rechtsback die overal al is mislukt. Speaking of wanbeleid. Klaiber kan ik wel mee leven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2018 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
quote:Op zondag 19 augustus 2018 - 14:31 schreef johan mansveld het volgende:[..] Goed gezien. Van Beek mist voetballend vermogen en handelingssnelheid. Geertruida is niet slechter op dit moment. van Beek is een goeie voor eigen doelpunten …… wat een drama is dat zeg! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 17:32 schreef johan mansveld het volgende:Nee dan halen we een linksbenige rechtsback die overal al is mislukt. Speaking of wanbeleid. Klaiber kan ik wel mee leven. Klaiber is niet verkeerd,heeft soms ook wel een foutenfestival maar heeft wel power en uitstraling. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 17:32 schreef johan mansveld het volgende:Nee dan halen we een linksbenige rechtsback die overal al is mislukt. Speaking of wanbeleid. Klaiber kan ik wel mee leven. Schei uit kerel die gozert heeft het prima gedaan afgelopen seizoen. Prima stand inn voor juste nieuwkoop heeft hopeloos gefaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopeloos gefaald ? nou in dat tempo kunnen we met het "nieuwe beleid" een paar blikken jeugdspelers opentrekken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk een Franse rechtsback nu gaan we stappen maken.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ken de beste man niet, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 19:01 schreef Milo het volgende:[..] Schei uit kerel die gozert heeft het prima gedaan afgelopen seizoen. Prima stand inn voor juste nieuwkoop heeft hopeloos gefaald. Nieuwkoop is inderdaad echt ruk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je met jeugd gaat werken , moet je in de meeste gevallen toch echt rekening houden op een lange aanloop periode . Onze aankopen krijgen vaak jaren en jaren de tijd voor ze afgeschreven worden. Terwijl die er eigenlijk gelijk zouden moeten staan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja nu hebben ze Clasie gehaald (waar ik blij mee bent) maar opeens dit weekend dacht ik aan Gustavo Hamer. Ik blijf m toch volgen want leuke dingen gezien van hem vorig jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja nu hebben ze Clasie gehaald (waar ik blij mee bent) maar opeens dit weekend dacht ik aan Gustavo Hamer. Ik blijf m toch volgen want leuke dingen gezien van hem vorig jaar. Eens . kijk maar in zijn topic. Veel spelers gehaald voor zijn positie, maar ik vond hem beter in potentie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja nu hebben ze Clasie gehaald (waar ik blij mee bent) maar opeens dit weekend dacht ik aan Gustavo Hamer. Ik blijf m toch volgen want leuke dingen gezien van hem vorig jaar. ja dat klopt was ook een jongen om bij de selectie te halen lekker brutaal joch wel jammer |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
De beste man heeft van zijn 19e tot zijn 23e 49 wedstrijden gespeeld, 1 x gescoord en 1 assist. Geen basis boj Valencien, standaard luik en zijn huidige club. Dit is niet waar wij naar zouden moeten streven om dat te halen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:29 schreef van geil het volgende:[..] Eens . kijk maar in zijn topic. Veel spelers gehaald voor zijn positie, maar ik vond hem beter in potentie. Hij is bijna de Twin van Clasie ,alleen pas 20 ofzo. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 18:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Klaiber is niet verkeerd,heeft soms ook wel een foutenfestival maar heeft wel power en uitstraling. Dat vonden ze van Amrabat ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:33 schreef de bluffer het volgende:[..] ja dat klopt was ook een jongen om bij de selectie te halen lekker brutaal joch wel jammer Lijkt mij ook |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:18 schreef van geil het volgende:Als je met jeugd gaat werken , moet je in de meeste gevallen toch echt rekening houden op een lange aanloop periode . Onze aankopen krijgen vaak jaren en jaren de tijd voor ze afgeschreven worden. Terwijl die er eigenlijk gelijk zouden moeten staan. Dus kan je beter maar gelijk met jeugd beginnen, kan je de aanloop al starten in de jeugdelftallen onder Kuyt, Makaay, Cor enz.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:44 schreef VVout het volgende:[..] Dus kan je beter maar gelijk met jeugd beginnen, kan je de aanloop al starten in de jeugdelftallen onder Kuyt, Makaay, Cor enz. Ik ben het wel met je eens hoor. Maar als je zo echt verder wilt, dan had je dus echt een sterke kas moeten hebben Want met veel jonkies , moet je af en toe toppers erbij zetten.en die zijn duur En daar gaat het nu scheef |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van Persie, Berghuis, Clasie op dreef, Vilhena daar moet het maar mee kunnen hoor, geld groeit niet op onze rug. |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op woensdag 15 augustus 2018 - 10:04 schreef Stylzz het volgende:Ander gerucht, via Twitter: Ik begreep - bron dicht op het Tilburgse vuur - dat Martin Odegaard al dit weekend wordt gekeurd door @Feyenoord. Odegaard moet voetballend vermogen aan de ploeg toevoegen als ‘10’ (tevens een ‘eis’ van @realmadrid). Vitesse.... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Das ook een kwestie van positie. Want waar zet je die nou neer. Weet van gini nog steeds niet of het een 8 of 10 is, soms heb je dat. Hij is te slordig voor een 6, geen scorend vermogen voor een 10 heeft alleen het loopvermogen en body voor een 8, maar niet de pass of scorend vermogen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 20:18 schreef van geil het volgende:Als je met jeugd gaat werken , moet je in de meeste gevallen toch echt rekening houden op een lange aanloop periode . Onze aankopen krijgen vaak jaren en jaren de tijd voor ze afgeschreven worden. Terwijl die er eigenlijk gelijk zouden moeten staan. Eens. Kom maar op met die talenten! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Doodmoe word ik van jullie, met alleen jeud ga je het niet halen. Ook niet op de lange termijn.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Balans jeugd en ervaring. Dat is het recept. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 21 augustus 2018 - 23:38 schreef Milo het volgende:Doodmoe word ik van jullie, met alleen jeud ga je het niet halen. Ook niet op de lange termijn.... Ik zie ook liever talenten doorstromen naar Feyenoord 1. Met incidenteel wat goed gerichte aankopen, of je moet op dat moment niets goeds in huis hebben (wat ik niet echt mogelijk acht). Talenten zoals een Burger, Kokcu, Vente, Bijlow, Malacia, Hankouri dat soort gasten kunnen makkelijk op eredivisie niveau mee. Of ze daadwerkelijk goed genoeg zijn moet dan blijken, is het niets dan verkoop je een speler voor helaas wat minder geld. En soms heb je gewoon een dikke voltreffer. Op die manier kan een club alleen maar rijker worden, en met transfergeld vul je je selectie aan met een aantal toppers, of hou je de ontwikkelde grote talenten in huis. Op die manier wordt je gemakkelijk kampioen in Nederland eens in de 2 á 3 jaar. Maar dan is er tenminste een sportieve club visie, in plaats van dat geklooi de laatste 20 jaar. Dus sorry mate, maar de manier waarop we het de laatste 20 jaar doen werkt ook niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meer dan vijftig procent eigen opgeleide spelers in je selectie is prima, maar de basis 11 zou max 3a4 spelers moeten zijn. En van die laten we zeggen vier mogen er maximaal 2 onder de 21 zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:Meer dan vijftig procent eigen opgeleide spelers in je selectie is prima, maar de basis 11 zou max 3a4 spelers moeten zijn. En van die laten we zeggen vier mogen er maximaal 2 onder de 21 zijn. Eens, |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 22 augustus 2018 - 08:06 schreef Stylzz het volgende:Meer dan vijftig procent eigen opgeleide spelers in je selectie is prima, maar de basis 11 zou max 3a4 spelers moeten zijn. En van die laten we zeggen vier mogen er maximaal 2 onder de 21 zijn. Richtlijn. Maakt nog wel eens uit wel kwaliteiten er beschikbaar zijn en elkaar aanvullen. Ervaring in elke lnie is al mnimaal, mits er ook een leiderstype tussen zit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, maar dan moet het transferbeleid ook helemaal om. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gezien de beleidsswitch (meer aandacht voor jeugd) en de ervaring met een aantal mislukte aankopen kan dat m.i. niet meer anders. Dan wordt het ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus veel held voor niets uitgegeven mis management heet dat geloof ik |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat hangt af van het geheel aan herhaling. Welke risico's neem je acht? Vooraf weet je als club dat niet elke speler kan slagen. Maar nogmaals: het gaat om de hoeveelheid, ook financieel gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 augustus 2018 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overigens staan er 5 prijzen tegenover. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
1908 en nieuw jeugdcomplex in 2019 en aflossingen van diverse schulden met een toekomstvisie, waar ze kortstondig gaan kijken of het verder kan gaan. Stap voor stap op de weg terug met een visie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarmee wil Hamer niet zeggen dat Feyenoord geen mooie club is. "Ik ben heel trots op de club, maar niet op hoe ze met mij zijn omgegaan. Nadat ik de overstap had gemaakt vanuit de jeugd, heeft geen enkele trainer mij nog aangesproken op wat ik anders of beter kon doen. Dat zat mij persoonlijk erg dwars, net als mijn ontwikkeling"
Voor Hamer was het breekpunt de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal van vorig seizoen. "Ik wist al dat ik verhuurd zou worden aan FC Dordrecht, maar ik mocht nog niet weg. Bart kon niet spelen, ik was de stand-in van Kevin Diks. Met nog een kwartier te spelen ging Kevin naar de kant. De trainer bracht Sofyan Amrabat. Dat was voor mij het zoveelste signaal", vertelt hij. Ook tijdens zijn periode bij Dordrecht was er maar één keer contact met de club. "Ik vroeg wat ik moest doen om nog beter te worden. Minuten maken, was het enige antwoord dat ik kreeg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En dus niet goed genoeg bevonden voor Feyenoord 1. Dan vind ik dus wel dat iemand dat tegen hem moet zeggen. |
|
|
|