|
|
Milo
|
|
|
quote: Kan me geen ruk meer schelen.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Boetius. Gedroeg zich als een kleuter in de kleedkamer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Al vaker aangegeven: ik zie spelers maar niet beter worden en het voetbal armzaliger. Gio en jeugd lijkt me een betere match. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Benieuwd wie we gaan huren nu |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:07 schreef FR-Henk het volgende:[..] Al vaker aangegeven: ik zie spelers maar niet beter worden en het voetbal armzaliger. Gio en jeugd lijkt me een betere match. waar baseer je dat op dan , hij maakt ervaren spelers al niet beter |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:54 schreef kenny het volgende:brugge lacht zich de pleuris , de nemen afscheit van bankzitter clasie en halen een talent terug voor weinig , die zullen ook wel denken is die v geel op zijn achterhoofd gevallen of zo Die moet zich eerst nog maar bewijzen daar. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zal wel blessure gevoelig bankzittertje worden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gio is clubman, kids kijken tegen hem op en er is meer invloed op uit te oefenen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
als die v geel slim is huurt die odegaard , toornstra kan gewoon niet meer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het p woord begint al te naderen. :) |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:30 schreef Leuv het volgende:[..] Wanneer Clasie weer vertrekt zal je toch weer in iemand anders moeten investeren. Uiteindelijk zal het dus veel meer dan 1.5M€ zijn. Wat een wanbeleid !!! Dan kopen we Hamer terug voor €4 miljoen.(koopje)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 augustus 2018 door Nibke 7 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: gio is zeker een clubman maar een slechte trainer die de lat kwa trainings intensiteit laag legt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En Burger weer bij het grove vuil zetten dan ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Jij vindt de rest wel het niveau en de mentaliteit hebben die nodig is bij ons cluppie ? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 10:54 schreef kenny het volgende:brugge lacht zich de pleuris , de nemen afscheit van bankzitter clasie en halen een talent terug voor weinig , die zullen ook wel denken is die v geel op zijn achterhoofd gevallen of zo Hopelijk voor hun lachen ze over een paar maanden nog steeds. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Burger time, geen gelul. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, dat zeg ik niet. Die anderen zitten niet ontevreden te kloten in de selectie. Boetius mogelijk als uitzondering daargelaten. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik denk dat we onze kritiek niet zo op Gio moeten richten, hij is slechts de coach en geen veldtrainer. Ik vraag me toch echt af hoe ze trainen en kom dan al snel bij van Gastel uit. Deze is een beetje heilig verklaard maar met zijn veldtrainingen is nog niemand beter geworden. Hetzelfde geldt voor Makaay. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In plaats van Hammer time :) |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: die jongen is 17 en komt net kijken , maar is zeker een jongen die er komt |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:21 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee, dat zeg ik niet. Die anderen zitten niet ontevreden te kloten in de selectie. Boetius mogelijk als uitzondering daargelaten. Zolang je speelt ben je tevreden. Clasie komt binnen en heeft direct een basisplaats. Dat is toch wel een beetje raar voor iemand die al 2 jaar niet normaal heeft gepresteerd. Ik zou dan ook vertrekken wanneer ik Amrabat zou zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:21 schreef Leuv het volgende:Ik denk dat we onze kritiek niet zo op Gio moeten richten, hij is slechts de coach en geen veldtrainer. Ik vraag me toch echt af hoe ze trainen en kom dan al snel bij van Gastel uit. Deze is een beetje heilig verklaard maar met zijn veldtrainingen is nog niemand beter geworden. Hetzelfde geldt voor Makaay. Zei dit ook al vaak , maar de veldtrainers doen schijnbaar niet mee op het forum |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:21 schreef Leuv het volgende:Ik denk dat we onze kritiek niet zo op Gio moeten richten, hij is slechts de coach en geen veldtrainer. Ik vraag me toch echt af hoe ze trainen en kom dan al snel bij van Gastel uit. Deze is een beetje heilig verklaard maar met zijn veldtrainingen is nog niemand beter geworden. Hetzelfde geldt voor Makaay. mee eens , die v gastel is een verheijen fan wat een ramp is voor het nederlandse voetbal |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Hamer asjeblieft zeg, zeg ik manu, Sleegers....Woudenberg.....allemaal niet goed genoeg... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Als jeugd het beleid is, moet je er weer geen mensen tussen gaan zetten lijkt me |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die jongen is serieus goed bezig, ze zijn wel jonger ingestroomd. Hou toch eens op met dat negativisme. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:22 schreef Leuv het volgende:[..] Zolang je speelt ben je tevreden. Clasie komt binnen en heeft direct een basisplaats. Dat is toch wel een beetje raar voor iemand die al 2 jaar niet normaal heeft gepresteerd. Ik zou dan ook vertrekken wanneer ik Amrabat zou zijn. Wellicht. Clasie wel erg snel gebracht. Maar kennelijk zat het al niet goed met Amrabat. Gio gaf zelf aan dat er al eerder dingen aan de hand waren met Amrabat. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ik ben het met je eens maar een jongen van 17 kan nog niet de lijnen gaan uitzetten op de 10 plaats maar hij moet zeker veel minuten gaan maken dit seizoen |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Verheyen is meer conditioneel gericht. Periodiseren en dergelijke. Dat vind ik dan weer minder belangrijk. Sterker nog, binnen het wielrennen, de atletiek en het zwemmen hebben ze hier veel meer verstand van dan binnen het voetbal. Het gaat mij echt puur om de technische trainingen en daar heeft Verheyen geen kaas van gegeten. Ik zie geen enkele speler technisch beter en dus ook slimmer worden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: En vergeet ik nog Sven van Beek te noemen. En twijfel ik over verdonk terug gehaald, Hankouri 3de keus en Malacia. Dus alle schreeuwers op het forum houd op over de jeugd en kansen pfff... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:26 schreef VVout het volgende:[..] Die jongen is serieus goed bezig, ze zijn wel jonger ingestroomd. Hou toch eens op met dat negativisme. heeft niks met negativisme te maken , die burger gaat een goede worden alleen lijkt hij mij nog niet klaar om basis speler te worden op de nummer 10 , zo'n jongen moet je langzaam brengen en al doet hij dat goed geef je hem ook meer minuten , je kan hem niet gelijk in het diepe gooien in een elftal wat totaal niet draait dan verzuipt ie |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:32 schreef kenny het volgende:[..] heeft niks met negativisme te maken , die burger gaat een goede worden alleen lijkt hij mij nog niet klaar om basis speler te worden op de nummer 10 , zo'n jongen moet je langzaam brengen en al doet hij dat goed geef je hem ook meer minuten , je kan hem niet gelijk in het diepe gooien in een elftal wat totaal niet draait dan verzuipt ie Idd 17 op 10, lachwekkend...niet eens serieus te nemen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:30 schreef Milo het volgende:[..] En vergeet ik nog Sven van Beek te noemen. En twijfel ik over verdonk terug gehaald, Hankouri 3de keus en Malacia. Dus alle schreeuwers op het forum houd op over de jeugd en kansen pfff... Door falen van transferbeleid, is dit het beleid. Of is het allemaal zo bedacht in een week ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:29 schreef Leuv het volgende:[..] Verheyen is meer conditioneel gericht. Periodiseren en dergelijke. Dat vind ik dan weer minder belangrijk. Sterker nog, binnen het wielrennen, de atletiek en het zwemmen hebben ze hier veel meer verstand van dan binnen het voetbal. Het gaat mij echt puur om de technische trainingen en daar heeft Verheyen geen kaas van gegeten. Ik zie geen enkele speler technisch beter en dus ook slimmer worden. hier heeft het wel degelijk mee te maken onder de verheijen methode wordt inderdaad minder getraint en rust gegeven , kijk bijvoorbeeld eens bij trencin daar wordt veel getraint en ook individueel en lachen ze om de verheijen methode en kijk wat zo'n clubje met matige spelers weet te bereiken |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ja inderdaad zeer lachwekkend |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:38 schreef kenny het volgende:[..] hier heeft het wel degelijk mee te maken onder de verheijen methode wordt inderdaad minder getraint en rust gegeven , kijk bijvoorbeeld eens bij trencin daar wordt veel getraint en ook individueel en lachen ze om de verheijen methode en kijk wat zo'n clubje met matige spelers weet te bereiken Heb jij ooit een training van Trencin gezien ?
De Verheyen methode heeft niets met techniek te maken en ook niets met hard of rustig trainen. Het is hard trainen wanneer het kan en rustig trainen wanneer het moet. Feitelijk doet iedereen dit maar noemen ze het niet de Verheyen methode. Dikke Bullshit allemaal dus.
Mij gaat het meer om laten we maar zeggen de "Wiel Coerver" methode. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Deze snap ik helaas niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:44 schreef Leuv het volgende:[..] Heb jij ooit een training van Trencin gezien ? De Verheyen methode heeft niets met techniek te maken en ook niets met hard of rustig trainen. Het is hard trainen wanneer het kan en rustig trainen wanneer het moet. Feitelijk doet iedereen dit maar noemen ze het niet de Verheyen methode. Dikke Bullshit allemaal dus. Mij gaat het meer om laten we maar zeggen de "Wiel Coerver" methode. Ja , maar dan moet je bij de wortels beginnen . Dat is veel meer gebaseerd op individuele kwaliteit, mensen passeren en techniek. Daar moet je dus gericht naar andere spelers zoeken (Trencin) Bij Feyenoord ligt de focus op teamgeest en spirit . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Geintje , zie Gio topic |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:48 schreef van geil het volgende:[..] Ja , maar dan moet je bij de wortels beginnen . Dat is veel meer gebaseerd op individuele kwaliteit, mensen passeren en techniek. Daar moet je dus gericht naar andere spelers zoeken (Trencin) Bij Feyenoord ligt de focus op teamgeest en spirit . Begin je niet bij de wortels dan komt het onkruid altijd terug. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:44 schreef Leuv het volgende:[..] Heb jij ooit een training van Trencin gezien ? De Verheyen methode heeft niets met techniek te maken en ook niets met hard of rustig trainen. Het is hard trainen wanneer het kan en rustig trainen wanneer het moet. Feitelijk doet iedereen dit maar noemen ze het niet de Verheyen methode. Dikke Bullshit allemaal dus. Mij gaat het meer om laten we maar zeggen de "Wiel Coerver" methode. pfffff geloof niet dat jij het helemaal begrijpt , nee ik ben daar nooit geweest maar kan wel iemand die daar getraint heeft het gaat mij niet om harder te trainen maar meer en ook individeel gericht spelers beter maken en dat geld voor de ene speler techniek voor de ander bijvoorbeeld kracht dus eigenlijk werken aan je tekort komingen als speler maar ook als team meer trainen spel systemen en positie spel en wat doe je bij bal verlies en met wat als je de bal hebt daar valt veel winst te halen en zeker bij dit feyenoord |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:32 schreef kenny het volgende:[..] heeft niks met negativisme te maken , die burger gaat een goede worden alleen lijkt hij mij nog niet klaar om basis speler te worden op de nummer 10 , zo'n jongen moet je langzaam brengen en al doet hij dat goed geef je hem ook meer minuten , je kan hem niet gelijk in het diepe gooien in een elftal wat totaal niet draait dan verzuipt ie Een speler huren of kopen die het ook weer net niet is vindt ik pas lachwekkend. De laatste wedstrijd is het prima opgelost en zijn we er ook uit gekomen. Het ging er na de wissels zelfs noch op vooruit, we hebben zo genoeg mensen voor dat middenveld.
Clasie Ayoub Toornstra Vilhena Burger Tapia
Het moet maar kunnen, 1 wedstrijd per week en een beetje bekervoetbal. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:54 schreef VVout het volgende:[..] Een speler huren of kopen die het ook weer net niet is vindt ik pas lachwekkend. De laatste wedstrijd is het prima opgelost en zijn we er ook uit gekomen. Het ging er na de wissels zelfs noch op vooruit, we hebben zo genoeg mensen voor dat middenveld. Clasie Ayoub Toornstra Vilhena Burger Tapia Het moet maar kunnen, 1 wedstrijd per week en een beetje bekervoetbal. Helemaal eens. Moet zeker voldoende zijn zo. Alleen mocht Vilhena ook nog gaan, dan zouden dit nog even kunnen heroverwegen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:51 schreef kenny het volgende:[..] pfffff geloof niet dat jij het helemaal begrijpt , nee ik ben daar nooit geweest maar kan wel iemand die daar getraint heeft het gaat mij niet om harder te trainen maar meer en ook individeel gericht spelers beter maken en dat geld voor de ene speler techniek voor de ander bijvoorbeeld kracht dus eigenlijk werken aan je tekort komingen als speler maar ook als team meer trainen spel systemen en positie spel en wat doe je bij bal verlies en met wat als je de bal hebt daar valt veel winst te halen en zeker bij dit feyenoord Ik begrijp het juist heel goed. Misschien moet je eens youtuben op Marc Lammers en eens wat van zijn speaches beluisteren. Het trainen op de tekortkomingen werkt veelal averechts. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al train je tot je een ons weegt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:54 schreef VVout het volgende:[..] Een speler huren of kopen die het ook weer net niet is vindt ik pas lachwekkend. De laatste wedstrijd is het prima opgelost en zijn we er ook uit gekomen. Het ging er na de wissels zelfs noch op vooruit, we hebben zo genoeg mensen voor dat middenveld. Clasie Ayoub Toornstra Vilhena Burger Tapia Het moet maar kunnen, 1 wedstrijd per week en een beetje bekervoetbal. Wehrmann toch ook nog ? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 11:58 schreef Leuv het volgende:[..] Ik begrijp het juist heel goed. Misschien moet je eens youtuben op Marc Lammers en eens wat van zijn speaches beluisteren. Het trainen op de tekortkomingen werkt veelal averechts. lachwekkend , een hockey coach , nou dan stoppen we maar met trainen als het toch maar averechts werkt |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: vond wehrmann het best wel goed doen in de voorbereiding |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 12:09 schreef kenny het volgende:[..] lachwekkend , een hockey coach , nou dan stoppen we maar met trainen als het toch maar averechts werkt Wat is er lachwekkend aan ? Je begrijpt de essentie blijkbaar niet. |
|
|
|