|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord doet nooit berichtgeving over transferbedragen, maar wij slikken VI als zoete koek |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee Feyenoord maakt daar afspraken over normaliter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof er niet in, t papegaait elkaar allemaal na |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar zou Bazoer geen goeie optie zijn bij een eventueel vertrek van Vilhena. Moet weg bij wolfsburg dus zal zeker niet de hoofdprijs moeten kosten en is toch pas 21 jaar. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 16:19 schreef yoghurt17 het volgende:Ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar zou Bazoer geen goeie optie zijn bij een eventueel vertrek van Vilhena. Moet weg bij wolfsburg dus zal zeker niet de hoofdprijs moeten kosten en is toch pas 21 jaar. Ik denk eigenlijk dat Vilhena niet meer weg gaat. Maar los daarvan, Bazoer was (en waarschijnlijk, is) een goede voetballer. Vrees dat hij daar in Duitsland een dergelijk salaris heeft dat hij bij ons nooit gaat krijgen. Lijkt me geen reële optie dus. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
De keuze voor jeugd ipv aankopen heeft natuurlijk ook grote gevolgen voor de begroting. Deze zal wel behoorlijk minder zijn dit jaar of zijn er grootverdieners die dit verschil opvreten ? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Natuurlijk, ontbreekt ook nog aan het lijstje. Mocht Vilhena nog gaan zou je nog eens wat kunnen ondernemen, maar weet echt niet 123 iets waar ik dan happy van zou worden. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 16:27 schreef netsurfer het volgende:[..] Ik denk eigenlijk dat Vilhena niet meer weg gaat. Maar los daarvan, Bazoer was (en waarschijnlijk, is) een goede voetballer. Vrees dat hij daar in Duitsland een dergelijk salaris heeft dat hij bij ons nooit gaat krijgen. Lijkt me geen reële optie dus. Dat is waar, maar misschien kan wat tekengeld hem van gedachte veranderen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 12:09 schreef kenny het volgende:[..] lachwekkend , een hockey coach , nou dan stoppen we maar met trainen als het toch maar averechts werkt Ik snap het wel, je gaat een homo (mannelijke variant) ook niet proberen uit te leggen hoe je een lekkere blondine gek krijgt. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hij is ook een verdedigende middevelder , dan moet clasie weer op de bank , lijkt mij beter een goede nummer 10 te halen , toornstra ben ik eigenlijk wel klaar mee |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 - 17:48 schreef kenny het volgende:[..] hij is ook een verdedigende middevelder , dan moet clasie weer op de bank , lijkt mij beter een goede nummer 10 te halen , toornstra ben ik eigenlijk wel klaar mee Wie we ook halen of opstellen, als we deze trainerT houden wordt het een kloteseizoen! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: daar ben ik het ook 100% mee eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lange maanden. en toch 3e worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kan nergens officieel vinden over de verkoop van Arme rabat |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voor dat geld iig geen Janmaat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien als Vilhena /Jørgensen nog vertrekt? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
RB hebben we wel echt nodig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja eens maar van Geel had toch gezegd ook al gaat er 1 weg ,er komt niemand bij ,want we hebben prima jeugd die we de kans gaan geven? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja die roept wel vaker wat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is waar,het is broodnodig in iedergeval |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hoor geruchten over Elia?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Qua salaris onhaalbaar denk ik. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zou hij niet 2 jaar tekenen voor 1,2 miljoen per seizoen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Elia is topper. Maar zie nog liever wat jongere speler komen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
mits jurgenson ook vertekt zou ik die spits van trencin halen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Jorgensen idd morgen alsnog vertrekt zie ik zomaar die Fran Sol gehaald worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En wat zouden wij daarvan vinden? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben, mits voor redelijke prijs. 5-6 miljoen max. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is best veel voor een speler van W2 |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Sodemieter toch op met die middelmaat.. hoeveel spelers die direct vanuit de eredivisie middenmoot gehaald worden moeten er nou nog gaan mislukken voordat we ook eens over de grens wat gaan halen. Ja geen geld blabla.. nou er loopt echt wel wat betaalbaars op die velden in t buitenland en anders geef je wat tekengeld, heeft 020 ook bij Blind en tadic gedaan |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Fran Sol halen bij vertrek Jorgensen en Vente verhuren aan Willem II. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 augustus 2018 - 22:51 schreef yoghurt17 het volgende:Sodemieter toch op met die middelmaat.. hoeveel spelers die direct vanuit de eredivisie middenmoot gehaald worden moeten er nou nog gaan mislukken voordat we ook eens over de grens wat gaan halen. Ja geen geld blabla.. nou er loopt echt wel wat betaalbaars op die velden in t buitenland en anders geef je wat tekengeld, heeft 020 ook bij Blind en tadic gedaan Met een deel van die middelmaat hebben we 5 prijzen binnengehaald. Middelmaat is meer risico maar sommigen slagen, anderen niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal Elia of Sol wel worden.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Of misschien wel elia en sol |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of allebei niet en doen we t met Jorgensen Vente van Persie Larsson Mo Sinisterra etc |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik hoop toch echt op het laatste. Een leuke spits die sol, maar die kan echt niet meteen de stap naar feyenoord maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Overigens die Pierie van Heerenveen heeft wel potentie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 augustus 2018 - 07:18 schreef yoghurt17 het volgende:Ik hoop toch echt op het laatste. Een leuke spits die sol, maar die kan echt niet meteen de stap naar feyenoord maken. Goedemorgen: Dan heb jij echt geen verstand van het voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja alleen op die positie zijn we goed bezet. |
|
|
|