|
|
netsurfer
|
|
|
Hoe is het met Guidetti eigenlijk? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
MvG zou eens wat effort moeten steken in het halen, kopen dus, van Justin Hoogma als LCV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Rechtsback en linker centrale verdediger moeten erbij.
St. Juste naar centraal. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Zinnige teut!! Goede speler, lang, en schuwt geen duel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 29 augustus 2018 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Misschien gewoon niet gevonden wat hij zelf wat vindt en blijft daarom liever, als je namelijk die andere Mattie weet te verslijten aan 05 moet het met Vilhena zeker lukken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
vilhena is niks bijzonder matig in balbezit wel weer goed in afjagen en duels |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En daar zijn er legio van |
|
|
|
|
1965sambo
|
|
|
Finnbogasonn misschien voor in de spits.Tete en J Hoogma erbij 3 goede versterkingen voor Feyenoord. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Finnbogason is echt niet haalbaar. Goeie speler, maar moet zo'n 12 miljoen kosten volgens transfermarkt.nl En gezien zijn leeftijd kan je die niet meer doorverkopen voor een mooi bedrag.
Type Jorgensen en niet te duur, 25 jaar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog 2 dagen en dan kan er geklaagd worden dat de selectie niet op orde is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat lezen we al weken toch:) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-city
|
|
|
Feyenoord kan op elke positie wel versterkingen gebruiken! Het is allemaal middelmatig, op van Persie na. Die is helaas te versleten, al hadden de overige spelers ieder 10 % van zijn voetballende vermogen en intelligentie dan was Feyenoord een HEEL stuk verder en sterker ... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
De naam van Bryan Linssen wordt regelmatig genoemd in verband met een overgang naar Feyenoord. De Vitessenaar zelf heeft geen contact gehad met Feyenoord, zo verklaart hij aan Fox Sports. "Nee, volgens mij hebben ze mijn nummer niet."
Feyenoord heeft na het vertrek van Boetius wellicht nog een linksbuiten nodig? "Dat is aan Feyenoord. Feyenoord is natuurlijk een topclub in Nederland, een fantastische club, maar misschien dat ik nu een telefoontje heb gemist... ik weet het niet." |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik had nog wat azijn over. Voor hen die dorst hebben... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 - 17:44 schreef Feyenoord-city het volgende:Feyenoord kan op elke positie wel versterkingen gebruiken! Het is allemaal middelmatig, op van Persie na. Die is helaas te versleten, al hadden de overige spelers ieder 10 % van zijn voetballende vermogen en intelligentie dan was Feyenoord een HEEL stuk verder en sterker ... Kosten ze wel veel meer. Vergeten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 - 17:46 schreef SCF Leiden het volgende:De naam van Bryan Linssen wordt regelmatig genoemd in verband met een overgang naar Feyenoord. De Vitessenaar zelf heeft geen contact gehad met Feyenoord, zo verklaart hij aan Fox Sports. "Nee, volgens mij hebben ze mijn nummer niet." Feyenoord heeft na het vertrek van Boetius wellicht nog een linksbuiten nodig? "Dat is aan Feyenoord. Feyenoord is natuurlijk een topclub in Nederland, een fantastische club, maar misschien dat ik nu een telefoontje heb gemist... ik weet het niet." Nee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 - 17:46 schreef SCF Leiden het volgende:De naam van Bryan Linssen wordt regelmatig genoemd in verband met een overgang naar Feyenoord. De Vitessenaar zelf heeft geen contact gehad met Feyenoord, zo verklaart hij aan Fox Sports. "Nee, volgens mij hebben ze mijn nummer niet." Feyenoord heeft na het vertrek van Boetius wellicht nog een linksbuiten nodig? "Dat is aan Feyenoord. Feyenoord is natuurlijk een topclub in Nederland, een fantastische club, maar misschien dat ik nu een telefoontje heb gemist... ik weet het niet." Geen toevoeging |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het lijkt erop dat er niks meer gebeurt.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 - 17:46 schreef SCF Leiden het volgende:De naam van Bryan Linssen wordt regelmatig genoemd in verband met een overgang naar Feyenoord. De Vitessenaar zelf heeft geen contact gehad met Feyenoord, zo verklaart hij aan Fox Sports. "Nee, volgens mij hebben ze mijn nummer niet." Feyenoord heeft na het vertrek van Boetius wellicht nog een linksbuiten nodig? "Dat is aan Feyenoord. Feyenoord is natuurlijk een topclub in Nederland, een fantastische club, maar misschien dat ik nu een telefoontje heb gemist... ik weet het niet." Is 3 jaar te laat dus het zou me niets verbazen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is natuurlijk geen Jordy Clasie ,maar ik vind Linssen wel een speler met een goede mentaliteit. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vind ik ook en altijd dreigend..... veeeele malen beter dan jp |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij is natuurlijk geen Jordy Clasie ,maar ik vind Linssen wel een speler met een goede mentaliteit. Eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja alleen is hij wel weer wat oud.. Het ligt dan aan de transfersom.
Als JP de mentaliteit van Linssen had gehad ,dan had hij bij Real Madrid gespeelt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 29 augustus 2018 - 20:55 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja alleen is hij wel weer wat oud.. Het ligt dan aan de transfersom. Als JP de mentaliteit van Linssen had gehad ,dan had hij bij Real Madrid gespeelt. Maar niet in het eerste... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee gewoon in de rust, op de mondharmonica |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
Hoor die commentator bij PSV zeggen, dat Bazoer wordt genoemd bij PSV, als ze daar echt werk van gaan maken, kun je hem uit je hoofd zetten. Heeft trouwens in de jeugd van PSV gezeten. Overigens vind ik zelf, dat je hem alleen moet proberen te halen bij vertrek van Vilhena, maar die gaat niet meer weg |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het is wel verdacht stil. Zelfs Krabbedam is rustig. Zou er niets meer gebeuren?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door netsurfer -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Met Lego in de kantine van het stadion waarschijnlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik vrees dat dit het is. Kansen genoeg, geld genoeg, het nodige lef ontbreekt door van Geel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik verwacht ook niks meer, te stil. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Er komt nog wat uit de hoge hoed, let maar op. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Zal wel weer een naheffing zijn oid. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hoop toch stiekem op de verkoop van larsson tapia en vilhena liefst toornstra en van beek ook en dan aanvullen met de jeugd misshien een echte versterking halen die het elftal echt sterker maakt zou helemaal top zijn |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Hopen doen we allemaal, ik vergeet nooit meer dat mijn broertje en ik al aan het juichen waren dat Wagner Love zou komen, maar dat bleek die stinkneus Charisteas te zijn. Datzelfde gevoel krijg ik nu met dat gezeik over Linssen. Want dan doe je wel weer een jasje uit hoor...... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 - 10:56 schreef kenny het volgende:hoop toch stiekem op de verkoop van larsson tapia en vilhena liefst toornstra en van beek ook en dan aanvullen met de jeugd misshien een echte versterking halen die het elftal echt sterker maakt zou helemaal top zijn Ik heb jou nog op weinig zinnigs weten te betrappen. Nu wil je weer het halve elftal op het laatste moment van de hand doen ? En waarom ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, Oene maine matsj Tirol.. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote: Er is echt niemand beter dan Willie Batenburg |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 - 10:56 schreef kenny het volgende:hoop toch stiekem op de verkoop van larsson tapia en vilhena liefst toornstra en van beek ook en dan aanvullen met de jeugd misshien een echte versterking halen die het elftal echt sterker maakt zou helemaal top zijn Eigen jeugd is prima, mits een aantal ervaren spelers die ze kunnen begeleiden. Je kunt niet meer dan 2 a 3 talenten tegelijk laten spelen, iets met fysiek en ervaring. Wat jij nu schetst is pure suïcide. |
|
|
|
|
1965sambo
|
|
|
Vermeer tête st juste j hoogma haps bazoer clasie ayoub v persie berghuis jorgenson |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word dus een lang seizoen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Onbegrijpelijk dat we met een begroting van 67M€ zo'n selectie op de been krijgen. Ik vraag me toch werkelijk af waar al dit geld dan heen gaat wanneer ik het niet in de selectie kan terug vinden.
AZ heeft slechts een begroting van 24M€. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Had wel verwacht dat paddo zou gaan.. |
|
|