|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 30 augustus 2018 - 14:34 schreef Leuv het volgende:Onbegrijpelijk dat we met een begroting van 67M€ zo'n selectie op de been krijgen. Ik vraag me toch werkelijk af waar al dit geld dan heen gaat wanneer ik het niet in de selectie kan terug vinden. AZ heeft slechts een begroting van 24M€. Nou nog 1 keer voor jou de uitleg van Martin van Geel. Wel kijken van de 1ste tot de laatste minuut https://youtu.be/buukjjP0yaQ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Sommige willen het gewoon niet in zien..... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Aangezien iedereen blijft, kan er ook niemand komen. Of er moet last minute een speler voor veel geld worden verkocht. Enige probleem is, wij zijn nooit gelukkig in laatste dag transfers. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Anders hadden we allang iets vernomen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Mooi verhaal maar dit zegt werkelijk niets. Het verschil is 40M€ met AZ en dit kan niet alleen aan de staf liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij werkt nu in de Keukenkampioen-divisie laat hij volgend jaar maar in de kuip werken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft me verbazen dat er geen rechtsback en/of linker centrale verdediger komt.
Armoedig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Inderdaad. Huidige defensie is middenmoot eredivisie. Als er daar 1 van wegvalt is het rechter rijtje niveau. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Eens. Amrabat en Boëtius zijn verkocht, dus er zou ruimte moeten zijn voor een extra rechtsback of een LCV. Dan wordt de boel een stuk stabieler achterin. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik houd het toch op st Juste als RB. Als hij het goed gaat doen op deze positie kan hij zich zomaar in Oranje spelen.
Ik zou dan ook liever een LCV en een LS erbij hebben. Met J. Hoogma en een tropische verrassing als LS zou ik al meer dan tevreden zijn. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat zou ook een prima optie zijn. Alleen is het de vraag of Hoogma nog terug naar Nederland wil (en naar Feyenoord) en of Hoffenheim hem voor een redelijk bedrag wil laten gaan. potentieel is het natuurlijk wel een groeidiamant. Bij ons zou hij wel meer aan spelen toe komen, wat beter voor zijn ontwikkeling is. Wellicht dat dit de doorslag zou kunnen geven. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Ik kan ook echt niet geloven dat er niet nog een verdediger gehaald gaat worden.
we hebben niet alleen geld voor een transfer, het lijkt me toch ook dat er genoeg salarisruimte vrij is gekomen voor in ieder geval 1 speler, door een vertrek van die 2 pannekoeken |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Van Geel kennende zal hij wel met Janmaat bezig zijn. Janmaat heeft aangegeven terug te willen naar Feyenoord, van Geel gaf aan dat hij hem wilde hebben, maar dat er eerst spelers verkocht moesten worden (want er was geen geld). Amrabat en Boëtius zijn nu voor 6 mln verkocht. Transferwaarde van Janmaat is ongeveer 6 mln. Van Geel is altijd erg rechtlijnig en als je goed luistert geeft hij altijd aan wat hij gaat doen: 1+1=2.
Op zich denk ik dat Janmaat een goede versterking zal zijn. Alleen zou het misschien handiger zijn om Justin Hoogma of Tete te halen. Dat zijn ook versterkingen, alleen brengen die over een paar jaar meer op bij een uitgaande transfer. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 - 12:14 schreef windoweyes het volgende:Van Geel kennende zal hij wel met Janmaat bezig zijn. Janmaat heeft aangegeven terug te willen naar Feyenoord, van Geel gaf aan dat hij hem wilde hebben, maar dat er eerst spelers verkocht moesten worden (want er was geen geld). Amrabat en Boëtius zijn nu voor 6 mln verkocht. Transferwaarde van Janmaat is ongeveer 6 mln. Van Geel is altijd erg rechtlijnig en als je goed luistert geeft hij altijd aan wat hij gaat doen: 1+1=2. Op zich denk ik dat Janmaat een goede versterking zal zijn. Alleen zou het misschien handiger zijn om Justin Hoogma of Tete te halen. Dat zijn ook versterkingen, alleen brengen die over een paar jaar meer op bij een uitgaande transfer. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vanavond om 00:00 uur sluit de transfermarkt in Nederland. Supporters hoeven niet meer te rekenen dat Feyenoord de selectie nog gaat versterken met een speler. Giovanni van Bronckhorst geeft aan dat er geen transfers meer gaan plaatsvinden.
Tonny Vilhena en Nicolai Jørgensen blijven dus ook minimaal een half jaar in De Kuip. De twee Feyenoorders hadden deze zomer gehoopt een stap te maken naar het buitenland, maar er heeft zich geen club gemeld dat kon voldoen aan de vraagprijs.
Jørgensen heeft dit seizoen nog geen minuut gemaakt voor Feyenoord. De spits kampt met een blessure aan zijn voet. ''We gaan Nicolai zo snel mogelijk terugbrengen. Kans is groot dat hij binnenkort ook wedstrijden kan spelen,'' zegt Van Bronckhorst.
Van Bronckhorst: geen transfers meer bij Feyenoord, Vilhena blijft dus ook. Maar hij kan de knop wel omzetten. Dat zal hij doen. #feynac pic.twitter.com/m17d8jpXyo
— Mikos Gouka (@MikosGouka) August 31, 2018 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ongeloofelijk. Willem2 haalt spelers die voor hun doen gewoon goed zijn. En die hebben helemaal geen geld..... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beleid is gericht op meer jeugd inzetten. Daarom geen aankopen. Ik hoop dat Gio jeugd dan ook kansen geeft. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Doan en El Khayati waren goeie versterkingen geweest voor Feyenoord |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Doan en El Khayati waren goeie versterkingen geweest voor Feyenoord |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Jaja nu weten we het wel. Ik hoef het toch niet met je eens te zijn hoop ik? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 - 15:12 schreef Milo het volgende:Ongeloofelijk. Willem2 haalt spelers die voor hun doen gewoon goed zijn. En die hebben helemaal geen geld..... Over 10 jaar de FIOD op visite zeker ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als was was was was was was ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat heb ik hier aan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gisteren zeiden ze op TV nog dat hij tekort komt voor de top. Totaal geen snelheid in de benen.. Leuk voor Ado en Utrecht en misschien voor Vitesse |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Feyenoord had de laatste week 0,0 intentie om nog iets op te pikken. Zijn alleen maar bezig geweest om de kikkers in de kruiwagen te houden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zou Jörgensen binnenkort weer iets van inzetbaar zijn ? Begrijp ik dat nu goed ? Edit : even nagezocht. Prima bericht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je elke week spelers noemen die er even uitspringen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 september 2018 - 14:14 schreef tomson het volgende:Feyenoord had de laatste week 0,0 intentie om nog iets op te pikken. Zijn alleen maar bezig geweest om de kikkers in de kruiwagen te houden. Nou ja dat is t minste dat ze konden doen ,maar goed we moeten het er maar meedoen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Mahi ophalen in de winterstop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Milo ophalen volgende week..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 september 2018 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gewoon die Sinistera opstellen volgende keer,of wachten ze dat hij ook een zware blessure oploopt op de training |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2020 is de kans op CL Dus nu voorsorteren op vertrek Berghuis Jorgensen Vilhena , en het afscheid van van Persie. Voor de duidelijkheid , in de winter. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Wat voor elftal kunnen we na dit seizoen verwachten? Denk dat er na dit seizoen toch een kleine leegloop zal ontstaan. Spelers als Vilhena, Toornstra, Berghuis, Jorgensen, van Beek, Vermeer, Tapia zullen denk ik toe zijn aan een nieuw avontuur. Hebben dan wel weer wat te besteden, maar wat zou dan een mooie opstelling zijn? Heb zelf eens wat gemaakt van interessante en dan mogelijk haalbare spelers. Wie heeft er verder nog mooie spelertjes op t oog voor volgend seizoen als er hopelijk wel weer geld is..?
------------------------------------Bijlow------------------------------ Janmaat-----------St. Juste--------------Miazga------------Haps-------- --------------------------------Clasie------------------------------- -----------------Ayoub-------------------------kocku/Burger------- ---Rashicia-------------------Cornelius----------------------Elia |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik verwacht maart 2019 deze opstelling: Vermeer/Bijlow Nieuwkoop - St. Juste - JanScharie - Haps Tapia - Burger - Ayoub/Vilhena Berghuis - Jorgensen - Larsson
Spelers in etalage zetten en jeugd. Duzzz... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2018 - 11:22 schreef JanM het volgende:Misschien goed om voor komende zomer een nieuw geruchtentopic te starten? [ afbeelding ] EDIT 3/5 om ervoor te zorgen dat ook MMM dit topic serieus neemt heb ik de titel aangepast ;-P .. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 september 2018 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:Ik verwacht maart 2019 deze opstelling: Vermeer/Bijlow Nieuwkoop - St. Juste - JanScharie - Haps Tapia - Burger - Ayoub/Vilhena Berghuis - Jorgensen - Larsson Spelers in etalage zetten en jeugd. Duzzz... Een rechterkant met Nieuwkoop - Tapia. Zullen we dan maar gewoon meteen de licentie inleveren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of dan toch eindelijk Jupiler \ Keuken league :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Mooi he... Ik verwacht dat Gio dit bedenkt. Maar dan is het begrijpelijk natuurlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wie wilde die Tete ook alweer? |
|
|
|