|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Ze zijn alle elf waardeloos tegen Frankrijk. Maar voor het niveau van de eredivisie zijn het prima voetballers. Dat geldt ook voor Tete. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 september 2018 - 21:51 schreef windoweyes het volgende:Ze zijn alle elf waardeloos tegen Frankrijk. Maar voor het niveau van de eredivisie zijn het prima voetballers. Dat geldt ook voor Tete. Dat denk ik ook |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een goed vooruit voetballende creatieve verdediger en middenvelder erbij zou Feyenoord veel en veel sterker maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ben nu al weer Frenkie de Jong moe |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, gaat het nou om Frenkie of om iets anders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dacht ut niet. Wel van groot belang gebleken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Over een half jaar deugd er weer niets van en snapt Nederland er niets van, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb ik iets gemist of loopt v Beek straks transfervrij de deur uit ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tot eind jun 2019, eerst maar weer eens zien wat het wordt toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wegdoen in de winterstop of verlengen wordt het dan Anders transfervrij weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 september 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel verlengt worden denk ik zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom verlengen? Laat hij eerst maar een reden geven voor verlenging. Prima gozer maar eerst maar weer eens met overtuiging gaan spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Straks komt die Dolberg nog uit zijn blessure,dan ga we helemaal kapoet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Kopen we die er ook bij , zijn we klaar voor een prikkie volgens transfermarkt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 10 september 2018 - 21:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Waarom verlengen? Laat hij eerst maar een reden geven voor verlenging. Prima gozer maar eerst maar weer eens met overtuiging gaan spelen. Ik geloof dat het nog steeds kan komen, komt van ver. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zijn er nog complottheorietjes in omloop? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie weet waar ze hier weer mee op de proppen komen. Uiteindelijk is het gewoon de schuld van Marin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha, life is full of surprises. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Verkopen ipv verlengen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Topsportklimaat graag. Als iemand het vorig jaar en dit seizoen tot nu toe ook niet laat zien gaan we het niet weer proberen.
We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Van Beek heeft een transferwaarde van 5,5 mln. Ik zou altijd verlengen. Het liefst in de winter en dan verkoop je hem desnoods in de zomer voor de helft van de transferwaarde. Daarbuiten heb je natuurlijk ook altijd een reserve RCV nodig. Van Beek is daar sowieso geschikt voor. Eén en ander is dus ook afhankelijk van de rest van het toekomstige elftal. Komt er een nieuwe rechtsback en wordt St, Just dan de nieuwe RCV, wat gebeurt er met Botteghin, enz. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
man man man wat een beleid. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 13:09 schreef windoweyes het volgende:Van Beek heeft een transferwaarde van 5,5 mln. Ik zou altijd verlengen. Het liefst in de winter en dan verkoop je hem desnoods in de zomer voor de helft van de transferwaarde. Daarbuiten heb je natuurlijk ook altijd een reserve RCV nodig. Van Beek is daar sowieso geschikt voor. Eén en ander is dus ook afhankelijk van de rest van het toekomstige elftal. Komt er een nieuwe rechtsback en wordt St, Just dan de nieuwe RCV, wat gebeurt er met Botteghin, enz. Volgens transfermarkt.nl ja. Bekijk ook even de andere transferwaardes, daar klopt zo vaak niets van. Natuurlijk krijg je voor van Beek geen 5,5 miljoen, zet de DVD tegen Trencin maar op..
Is gewoon een hele beperkte verdediger die zowel opbouwend als verdedigend niet goed genoeg is.
Plus als je moet verlengen moet je hem weer een salarisverhoging geven, allemaal zonde geld. Geertruida de kans gaan geven. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 13:55 schreef MMM het volgende:[..] Volgens transfermarkt.nl ja. Bekijk ook even de andere transferwaardes, daar klopt zo vaak niets van. Natuurlijk krijg je voor van Beek geen 5,5 miljoen, zet de DVD tegen Trencin maar op.. Daarom zei ik ook de helft. :-) |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 13:55 schreef MMM het volgende:[..] Volgens transfermarkt.nl ja. Bekijk ook even de andere transferwaardes, daar klopt zo vaak niets van. Natuurlijk krijg je voor van Beek geen 5,5 miljoen, zet de DVD tegen Trencin maar op.. Is gewoon een hele beperkte verdediger die zowel opbouwend als verdedigend niet goed genoeg is. Plus als je moet verlengen moet je hem weer een salarisverhoging geven, allemaal zonde geld. Geertruida de kans gaan geven. Waarom geen salarisverlaging ? Het is take-it or leave-it. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou er helemaal mee stoppen, tijd voor de volgende die een kans hoort te krijgen. Geertruida. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Wat een wanbeleid, Botteghin voldoet ook niet. Wat moet je dan ? 2 nieuwe RCV halen ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik zou investeren in een rechtsback, aangezien die zover ik weet niet loopt op Varkenoord. Plus dan kan St. Juste zich eindelijk richten op zijn eigen positie. Geertruida erachter.
We willen toch naar Varkenoord kijken? Wat moeten we anders met Geertruida? Geef die jongen maar het vertrouwen. van Beek en Botteghin kennen we nu wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 14:46 schreef MMM het volgende:[..] Ik zou investeren in een rechtsback, aangezien die zover ik weet niet loopt op Varkenoord. Plus dan kan St. Juste zich eindelijk richten op zijn eigen positie. Geertruida erachter. We willen toch naar Varkenoord kijken? Wat moeten we anders met Geertruida? Geef die jongen maar het vertrouwen. van Beek en Botteghin kennen we nu wel. Eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 12:49 schreef MMM het volgende:[..] Topsportklimaat graag. Als iemand het vorig jaar en dit seizoen tot nu toe ook niet laat zien gaan we het niet weer proberen. We zijn toch geen liefdadigheidsinstelling? Ik hoop dat omdat dat Feyenoord het meeste helpt, ook in geval van een verkoop als er beter alternatieven zijn. Alles wat je in een betere positie kan helpen moet je meepakken en op hopen. Geloven is daarbij een steuntje die ook positief bijdraagt, aan afkraken van wat je op het moment hebt help je je zelf al helemaal niet mee. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 15:07 schreef VVout het volgende:[..] Ik hoop dat omdat dat Feyenoord het meeste helpt, ook in geval van een verkoop als er beter alternatieven zijn. Alles wat je in een betere positie kan helpen moet je meepakken en op hopen. Geloven is daarbij een steuntje die ook positief bijdraagt, aan afkraken van wat je op het moment hebt help je je zelf al helemaal niet mee. Amen !! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 15:07 schreef VVout het volgende:[..] Ik hoop dat omdat dat Feyenoord het meeste helpt, ook in geval van een verkoop als er beter alternatieven zijn. Alles wat je in een betere positie kan helpen moet je meepakken en op hopen. Geloven is daarbij een steuntje die ook positief bijdraagt, aan afkraken van wat je op het moment hebt help je je zelf al helemaal niet mee. Afkraken of realistisch? Op basis van wat zou je van Beek verlengen? Als het een prima verdediger was geweest had ik hem ook verlengd maar hij word niet beter. Ontwikkelt niet.
Haal een rechtsback, st. Juste en Geertruida heb je dan over voor rechterkant centrale verdediging. Hoe kan Geertruida zich nu ontwikkelen. Jij wilde ook doorontwikkeling van jeugd toch?
Ja van Beek is ook jeugd maar als we door willen moeten we eens wat harder worden. Ik vind jou, en jij vind mij vast tegenovergesteld, echt veel te lief. Lees het boek van Kuyt eens, als je als Feyenoord zijnde door wilt moet je soms hard zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 september 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 september 2018 - 15:57 schreef MMM het volgende:[..] Afkraken of realistisch? Op basis van wat zou je van Beek verlengen? Als het een prima verdediger was geweest had ik hem ook verlengd maar hij word niet beter. Ontwikkelt niet. Haal een rechtsback, st. Juste en Geertruida heb je dan over voor rechterkant centrale verdediging. Hoe kan Geertruida zich nu ontwikkelen. Jij wilde ook doorontwikkeling van jeugd toch? Ja van Beek is ook jeugd maar als we door willen moeten we eens wat harder worden. Ik vind jou, en jij vind mij vast tegenovergesteld, echt veel te lief. Lees het boek van Kuyt eens, als je als Feyenoord zijnde door wilt moet je soms hard zijn. Ik zou verlengen op basis van zijn progressie in de richting van de winterstop als de kans voor een betere transfer daarvoor aanwezig is en hij daar zelf in mee werkt. Ik zou hem daarna maar al te graag verkopen als ik me daar mee kan verbeteren en daarmee meerdere vliegen in klap slaan. Opvolging uit jeugd Geertuida en St. Juste Centraal prima idee en dan nog geld overhouden om me verder te versterken op rechts top. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Moet je eens zien wie er voor in de kerk zitten ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahahaha, wanbeleid is als een speler niet voldoet en daarvoor ijzersterk speelde in een kampioensjaar. Geweldig leuk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil