|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik zag het je laatst al eens melden , nooit bewust gezien. Ik zag bij Den Bosch ook n paar leuke spelers , vooral die back , komt van Norwich ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik zag het je laatst al eens melden , nooit bewust gezien. Ik zag bij Den Bosch ook n paar leuke spelers , vooral die back , komt van Norwich ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Even opgezocht , Duitse jongen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vincent Janssen vind ik wel een gokje waard . Robert Skov zou ik zeker voor gaan .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goede voetballer maar ik zie Berghuis niet zo'n counter maken zoals Engels deed dit weekend. Daarbij is Engels eentje die tot t gaatje gaat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Engels is echt razendsnel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bod Kiev op Sol afgeslagen door W2, vermoedelijk 3 M. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan er niets van. Hele hele matige spits. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mwah, geen begenadigd voetballer, maar vind Janssen wel een energiek kreng. Licht risico wel weer. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De kogel is dan toch door de kerk: Fran Sol vertrekt naar Dinamo Kiev. De Spaanse topschutter vliegt dinsdagmiddag naar Oekraïne voor de medische keuring, als het goed is zet hij daarna zijn krabbel onder een meerjarig contract. Daarmee komt er een einde aan een paar roerige dagen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je weet t niet he, komt daar niet aan spelen toe, en dan halen wij hem op huurbasis over n jaar . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 17:32 schreef van geil het volgende:[..] Je weet t niet he, komt daar niet aan spelen toe, en dan halen wij hem op huurbasis over n jaar . Om een half jaartje.ritme op te doen ja |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Het hing al wat langer in de lucht, maar Mo El Hankouri lijkt nu toch definitief de overstap naar FC Groningen te maken. Het contract van de vleugelaanvaller, die ook als nummer 10 uit de voeten kan, loopt aan het eind van het huidige seizoen af.
De clubs hebben een akkoord weten te bereiken over de Feyenoorder. El Hankouri gaat volgens OOGtv snel een meerjarig contract tekenen bij FC Groningen. Dit seizoen speelde de aanvaller slechte 86 minuten in het shirt van Feyenoord en mocht daarom uitkijken naar een nieuwe club. Vorig jaar werd El Hankouri verhuurd aan Willem II. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2019 - 05:58 schreef SCF Leiden het volgende:Het hing al wat langer in de lucht, maar Mo El Hankouri lijkt nu toch definitief de overstap naar FC Groningen te maken. Het contract van de vleugelaanvaller, die ook als nummer 10 uit de voeten kan, loopt aan het eind van het huidige seizoen af. De clubs hebben een akkoord weten te bereiken over de Feyenoorder. El Hankouri gaat volgens OOGtv snel een meerjarig contract tekenen bij FC Groningen. Dit seizoen speelde de aanvaller slechte 86 minuten in het shirt van Feyenoord en mocht daarom uitkijken naar een nieuwe club. Vorig jaar werd El Hankouri verhuurd aan Willem II. Is hem gegund. Blijkbaar niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zal heel dom zijn als Mo El Hankouri weg gaat bij Feyenoord laten ze hem alleen verhuren naar Groningen tot het einde van het seizoen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mo is niet goed genoeg, maakte op mij nooit indruk. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: met veel speeltijd in de eredivisie krijg hij wel ervaring |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
niets niets en nog eens niets. iedere keer weer speur ik het net af , komt er iets nee er komt niets het gaat toch geweldig als feyenoord wint van PEC en Fortuna blijft de trainer ook zitten en ook daar gebeurt niets. Fc Dordrecht sateliet club ook daar niets. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Diks naar Standard Luik. Zelfs slechte spelers halen lukt niet meer haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2019 - 11:18 schreef de bluffer het volgende:Zal heel dom zijn als Mo El Hankouri weg gaat bij Feyenoord laten ze hem alleen verhuren naar Groningen tot het einde van het seizoen Begrijp hier niets van , was goed genoeg om bij de selectie te komen, en is nu weg . Hoe slechts zijn die jongens dan wel niet , die niet bij het eerste mogen. En weer 0 transfersom.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2019 - 19:44 schreef van geil het volgende:[..] Begrijp hier niets van , was goed genoeg om bij de selectie te komen, en is nu weg . Hoe slechts zijn die jongens dan wel niet , die niet bij het eerste mogen. En weer 0 transfersom. Eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zat echt een hele zwakke lichting nu. Dus wat er kwam was echt niet best |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 16 januari 2019 - 19:44 schreef van geil het volgende:[..] Begrijp hier niets van , was goed genoeg om bij de selectie te komen, en is nu weg . Hoe slechts zijn die jongens dan wel niet , die niet bij het eerste mogen. En weer 0 transfersom. Vraag me meer af waarom ie uberhaupt erbij zat dit jaar. Was verhuurd vorig jaar en dat was niet veel, dus op basis waarvan hou je hem er dan erbij. Deze transfer komt eigenlijk een half jaar te laat. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Wanneer horen we eens wat qua transfers.. ben bang dat van Geel te hoog inzet, gewoon verkopen Vilhena en st Juste. Als ze samen 22 tot 25 miljoen op kunnen leveren meteen doen, voordat je net als met Jorgensen straks nog maar de helft krijgt.
Miazga en Hoogma halen heb je meteen 2 goede en jonge verdedigers met ervaring in het buitenland en de eredivisie. hou je nog 12 miljoen over en vang je Tony voor dit half jaar op met een Ayoub en jeugd.
Van de zomer een echte werker en een leider halen voor het middenveld. Vind die Bjarnason, aanvoerder van IJsland en speler van aston villa goed in dat plaatje passen, is alleen al 30, maar wel lekker goedkoop en zeer ervaren.
Dan van de zomer Berghuis en Jorgensen verkopen. Voor Jorgensen zijn wel de nodige opties, maar wie zou er voor Berghuis kunnen komen? Wie het ook gaat worden, zou er ook Kuwas aan toevoegen is toch transfervrij en daardoor het gokje wel waard denk ik. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
We hebben Pelle Guidetti gehad en nu Jorgensen als hij verkocht wordt dan is Kuwas geen versterking. Er moet een veel betere speler terug komen, van mij weer een Scorende goeie Deen Dat geld ook voor Berghuis, maar ik hoop dat hij nog blijft. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 05:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vraag me meer af waarom ie uberhaupt erbij zat dit jaar. Was verhuurd vorig jaar en dat was niet veel, dus op basis waarvan hou je hem er dan erbij. Deze transfer komt eigenlijk een half jaar te laat. Zelfde gaat er met Hansson gebeuren. Wanbeleid. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zou Joël Zwarts lekker voor vast toevoegen aan de selectie. Vente kan ook wel naar Dordrecht. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 11:31 schreef de bluffer het volgende:We hebben Pelle Guidetti gehad en nu Jorgensen als hij verkocht wordt dan is Kuwas geen versterking. Er moet een veel betere speler terug komen, van mij weer een Scorende goeie Deen Dat geld ook voor Berghuis, maar ik hoop dat hij nog blijft. Nee helemaal mee eens, er moet een goeie RB komen als Berghuis gaat, maar in de breedte zou ik het wel aandurven is het niks verkoop je hem en verdien je er zelfs nog iets aan. Dat zou ook het geval zijn wanneer je Ayoub nu verkoopt, is het ondanks dat hij amper gespeeld heeft, toch nog een goei e zet geweest. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Knoester verkocht aan Heracles.... |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook zo'n zogenaamd talent |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Weer een groot talent weg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en laten we dan een uitgerangeerde speler kopen Keneth Monkau f stanley Brard weer een shirt aan laten trekken. Begrijp echt niets meer mijn Cluppie
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 januari 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoe moeten jongens die janken na een paar tikken ooit overeind blijven in de grote mensen wereld. Denk best dat het goed is zo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 20:42 schreef VVout het volgende:[..] Hoe moeten jongens die janken na een paar tikken ooit overeind blijven in de grote mensen wereld. Denk best dat het goed is zo. Dat denk ik ook. Echte kwaliteit komt altijd boven drijven. En bij sommige duurt het langer, maar je kunt er niet op blijven wachten |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Momenteel gebeurt er op transfergebied niets bij Feyenoord. Spelers die niet goed genoeg zijn worden verhuurd of verkocht. Maar door zelf niets te doen geeft toch te denken. De kansen die Feyenoord mist in de wedstrijd, de vele blessuregevallen moeten toch opgevangen worden met goede spelers.Als je denkt dat je er bent met deze ploeg sla je toch volledig de plank mis want dat hebben we voor de winterstop kunnen zien. De beker win je ook niet zo maar, want als je tegen Ajax moet, loopt het ook meestal fout af. Dus hoe naïf kun je zijn door helemaal niets te doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 17 januari 2019 - 22:49 schreef ras het volgende:Momenteel gebeurt er op transfergebied niets bij Feyenoord. Spelers die niet goed genoeg zijn worden verhuurd of verkocht. Maar door zelf niets te doen geeft toch te denken. De kansen die Feyenoord mist in de wedstrijd, de vele blessuregevallen moeten toch opgevangen worden met goede spelers.Als je denkt dat je er bent met deze ploeg sla je toch volledig de plank mis want dat hebben we voor de winterstop kunnen zien. De beker win je ook niet zo maar, want als je tegen Ajax moet, loopt het ook meestal fout af. Dus hoe naïf kun je zijn door helemaal niets te doen. Berusting? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Noodzaak vs kosten vs opbrengst. Oftewel: Wat kan je nog halen realistisch/met een wonder. Wat kost dat om te bereiken. Wat levert t op. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
misschien contact leggen met Vincent Janssen?en de Spurs ook natuurlijk en ja dan hoor ik natuurlijk zijn salaris maar dat is misschien wel op te lossen door bij weer goed presteren weer mee te werken bij een eventuele transfer wat denken we ervan ?we moeten toch creatief zijn anders gaat het niet toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 - 13:25 schreef Dirk1 het volgende:misschien contact leggen met Vincent Janssen?en de Spurs ook natuurlijk en ja dan hoor ik natuurlijk zijn salaris maar dat is misschien wel op te lossen door bij weer goed presteren weer mee te werken bij een eventuele transfer wat denken we ervan ?we moeten toch creatief zijn anders gaat het niet toch? Ja dan haal je een topper in huis.....................en die kost niets........................................man man realistisch wij moeten het gaan doen met Vente |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu maar hopen dat de Russen nooit echt kijken naar St Juste . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: We hebben een mooi dvdtje gestuurd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 januari 2019 - 13:25 schreef Dirk1 het volgende:misschien contact leggen met Vincent Janssen?en de Spurs ook natuurlijk en ja dan hoor ik natuurlijk zijn salaris maar dat is misschien wel op te lossen door bij weer goed presteren weer mee te werken bij een eventuele transfer wat denken we ervan ?we moeten toch creatief zijn anders gaat het niet toch? Spits van niks, over het paard gegooide voetballer. |
|
|
|