|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Volgens mij heeft Karsdorp de weg omhoog weer gevonden... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's toch die speler die mogelijk een half jaar naar ons zou komen? Stoute Martin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou nou op basis van 1 actie? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Straalt meer zelfvertrouwen uit als heel Feyenoord anders. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: nee, op basis van blessure, behoorlijke dip naar nu basisplek en bravoure... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 24 december 2018 - 16:20 schreef de bluffer het volgende:[..] Linsen hebben we niet nodig Sol en El Khayati wel en ik zal Svensson van AZ halen Doan is niet haalbaar en wie is Koczan? Svensson zei je ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Fox , weer een Argentijn naar Ajax ( Boca Juniors) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En hij voelde het nog aankomen ook. Bah.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Echt heel erg ja, met je mobieltje in je hand de laatste woorden uitspreken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Geel aanbieden bij de Chinezen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Stop nou maar eens hiermee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gewoon morgen smerig winnen, dan schijnt de zon weer een beetje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt dat van Geel geprobeerd heeft David Hancko (21) te halen voor de defensie. Afgeketst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Darryl Janmaat wil terug naar Feyenoord. Niet elke terugkeer is per definitie verkeerd.
Doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 03:02 schreef FR-Henk het volgende:Darryl Janmaat wil terug naar Feyenoord. Niet elke terugkeer is per definitie verkeerd. Doen. Te duur. Next. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hij wil terug, zal zelf ook wel snappen wat er bij Feyenoord mogelijk is. Heb alleen geen idee hoe snel en balvaardig hij nog is of dat het allemaal waard is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Krabbendam heel pessimistisch over de restwaarde van de selectie ( amper 20 miljoen ) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 1 of 2 leuke interlands van Tonny en het is 25 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te snel. Onderhandelen. Janmaat brengt ervaring mee en wat we nu hebben op RB is het niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 10:14 schreef FR-Henk het volgende:[..] Te snel. Onderhandelen. Janmaat brengt ervaring mee en wat we nu hebben op RB is het niet. Contract tot 2020, marktwaarde 6-8 M. En een Engels salaris. Sorry maar dit is niet onze vijver... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Janmaat wil salaris inleveren, de rest: onderhandelen. Kortom, altijd kijken wat de rek is en of het de transfersom waard is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 10:18 schreef MightyAce het volgende:[..] Contract tot 2020, marktwaarde 6-8 M. En een Engels salaris. Sorry maar dit is niet onze vijver... T is al 2019 hè |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgend seizoen tussenjaar met meer inzet op jeugd. Een as aan ervaren jongens realiseren, zeker ook als Vilhena en Berghuis vertrekken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 10:30 schreef FR-Henk het volgende:Volgend seizoen tussenjaar met meer inzet op jeugd. Een as aan ervaren jongens realiseren, zeker ook als Vilhena en Berghuis vertrekken. Het jeugd verhaal wordt ik altijd zo moe van. We spelen al sinds de laatste cricis met 75% zelf opgeleide spelers in de basis. Dus dat gelul altijd. Elia terug halen, Janmaat terug halen en indi terug halen. Bak ervaring en de juiste leeftijd! Alles er aan doen om Berghuis te behouden. Vermeer, Janmaat, Juste, indi, Haps, Toornstra, kokcu, vd heijden, berghuis, nicolai, Elia. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 11:00 schreef Milo het volgende:[..] Het jeugd verhaal wordt ik altijd zo moe van. We spelen al sinds de laatste cricis met 75% zelf opgeleide spelers in de basis. Dus dat gelul altijd. Elia terug halen, Janmaat terug halen en indi terug halen. Bak ervaring en de juiste leeftijd! Alles er aan doen om Berghuis te behouden. Vermeer, Janmaat, Juste, indi, Haps, Toornstra, kokcu, vd heijden, berghuis, nicolai, Elia. Is niet verkeerd Milo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Willen dus nu nog aan m verdienen. Niet iedereen geeft spelers weg bij een pak wasmiddel... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Dan kan die kleine kocku zich echt bewijzen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 11:00 schreef Milo het volgende:[..] Het jeugd verhaal wordt ik altijd zo moe van. We spelen al sinds de laatste cricis met 75% zelf opgeleide spelers in de basis. Dus dat gelul altijd. Elia terug halen, Janmaat terug halen en indi terug halen. Bak ervaring en de juiste leeftijd! Alles er aan doen om Berghuis te behouden. Vermeer, Janmaat, Juste, indi, Haps, Toornstra, kokcu, vd heijden, berghuis, nicolai, Elia. Nee joh, 40/50% hooguit. En vind jij dat jeugd voldoende kans krijgt? Kokcu, Burger, Geertruida, Swart? Ik denk dat Vilhena en Berghuis weer een andere stap willen maken. Zo niet...Ok prima. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 11:00 schreef Milo het volgende:[..] Het jeugd verhaal wordt ik altijd zo moe van. We spelen al sinds de laatste cricis met 75% zelf opgeleide spelers in de basis. Dus dat gelul altijd. Elia terug halen, Janmaat terug halen en indi terug halen. Bak ervaring en de juiste leeftijd! Alles er aan doen om Berghuis te behouden. Vermeer, Janmaat, Juste, indi, Haps, Toornstra, kokcu, vd heijden, berghuis, nicolai, Elia. Zijn niet allemaal mijn favoriete spelers, maar ik zou er goed mee kunnen leven.... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 27 januari 2019 - 11:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Nee joh, 40/50% hooguit. En vind jij dat jeugd voldoende kans krijgt? Kokcu, Burger, Geertruida, Swart? Ik denk dat Vilhena en Berghuis weer een andere stap willen maken. Zo niet...Ok prima. Zoek even de statestieken op. Ja ik vind dat de jeugd voldoende kansen krijgt. Als ze beter zijn spelen ze gewoon. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kan die nog wel lopen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat moeten clubs vooral zo laten denk ik. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: 32 jaar en al 1 1/2 jaar aan een stuk met zijn knieën aan het tobben, lekker met je vinger vanaf blijven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
brrrrrrrrrrrrr appelvlaai |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Neeee! Zorgt alleen maar voor problemen en heeft de werklust van een slak. Ben wel benieuwd of er zich nog clubs gaan melden voor spelers van Feyenoord. 1 goeie wedstrijd kan wonderen doen in het voetbal. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil