|
|
VVout
|
|
|
quote: Die naam heeft iets met geld en transfers, als ik al Bogarde lees... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal wel Chelsea worden ,hebben goede ervaringen met de familie Bogarde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee juist niet, want die ga je na een goed jaar nooit mogen houden. Potentie voor anderen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar misschien blijft hij gewoon? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Echt? Dat zou leuk zijn. Hoop alleen wel voor hem dat hij slaagt bij ons. Slabbekorn heb ik ook nooit meer iets van vernomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou hebben ze het in de wereld vaak over slavenhandel en wat een schande dit was. En terecht zwarte bladzijde. Echter veel van de gekleurde spelers laten zich wel behandelen als een slaaf. Die Raiola is toch een .....handelaar. Maar ja dat is met instemming van ouders 15 jaar en het wordt al verhandeld. Daar moet de eufa en Knvb toch ens wat over doen of zeggen,of heb ik het mis? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2018 - 14:55 schreef piet de paler het volgende:Nou hebben ze het in de wereld vaak over slavenhandel en wat een schande dit was. En terecht zwarte bladzijde. Echter veel van de gekleurde spelers laten zich wel behandelen als een slaaf. Die Raiola is toch een .....handelaar. Maar ja dat is met instemming van ouders 15 jaar en het wordt al verhandeld. Daar moet de eufa en Knvb toch ens wat over doen of zeggen,of heb ik het mis? Ja maar als ik als 15 jarig jochie tegen de rechter zeg. Of vakken vullen bij de appie Heijn ,of financieel onafhankelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2018 - 15:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar als ik als 15 jarig jochie tegen de rechter zeg. Of vakken vullen bij de appie Heijn ,of financieel onafhankelijk. Ik geloof dat als ik een jochie van 15 jaar in dienst neem die nog aan leerplicht onderhevig is er een probleem is? In eerste instantie kan je dat als werkgever toch helemaal niet maken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2018 - 15:18 schreef VVout het volgende:[..] Ik geloof dat als ik een jochie van 15 jaar in dienst neem die nog aan leerplicht onderhevig is er een probleem is? In eerste instantie kan je dat als werkgever toch helemaal niet maken. Topsport is altijd gekoppeld aan een studie op persoonlijk niveau. Is geen probleem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 13 mei 2018 - 15:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Topsport is altijd gekoppeld aan een studie op persoonlijk niveau. Is geen probleem. Studie zal ook aantoonbaar de priortijd zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De meesten weten dat prima te verbergen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Clasie over toekomst: ''Het is nu nog open voor me''
Jordy Clasie weet nog niet waar zijn toekomst ligt. De oud-Feyenoorder wordt dit seizoen door Southampton verhuurd aan Club Brugge waarmee hij zich gisteren kroonde tot kampioen van België. Eerder gaf hij zelf aan open te staan voor een terugkeer bij Feyenoord.
“In principe keer ik terug naar Southampton", zegt Clasie tegen De Telegraaf. "Mijn contract daar loopt nog twee jaar door. Ik ga de komende tijd met mijn vrouw en mijn zaakwaarnemer praten over wat we gaan doen volgend seizoen. Het is nu nog open voor me." Het contract van de 26-jarige Clasie in Engeland loopt door tot medio 2020. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Niets nieuws eigenlijk, maar toch. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Lekker terug komen naar Feijenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wel weer een van Geel transfers. Dus zou best kunnen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan kun je veel beter Vente de kans gunnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Prima spits voor ons, jammer genoeg nooit gekocht door Feyenoord. Had gewoon al 5 seizoenen Feyenoord achter zijn naam moeten hebben. Alsnog als Jørgensen wordt verkocht deze zomer, dan is van Wolfswinkel een prima toevoeging. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou er werkelijk nog geen euro voor over hebben. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nah.. je koopt in feite gewoon doelpunten. Het ligt er ook aan wat je verwacht van Nederlandse topclubs? Een soort speler als Jorgensen kan ik begrijpen vanuit scouting. Voor de rest komen er weinig spelers voort vanuit deze scouting. Tropische verrassingen kunnen wij niet betalen mate. Een Kalou los weken zou misschien net lukken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lens is het nieuwe gerucht. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Tenzij we genoegen nemen met plek 3/4 dan kun je hem halen. Leuke speler voor Utrecht/Vitesse |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bingo
Die komt nooit met zijn salaris
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Een kinderhand is snel gevuld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker bingo.
Maar wel iemand die ons sterker zou maken denk ik. En heeft ook diepgang, wat Berghuis en Larsson weer veel minder hebben. Bovendien kan ie in de spits uit de voeten, indien nodig. Zou een typisch Van Geel aankoop zijn, maar dat is niet per definitie slecht.
Of ie wil komen voor een redelijke vergoeding is weer een tweede. En het hele verhaal kan uit de duim gezogen zijn natuurlijk.
Maar goed, doe je Bilal weg, en ga je met Berghuis, Larsson, JP en Lens als vleugels het seizoen in. Ben je op dat gebied al sterker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Unnerstall van VVV wordt aan PSV gelinkt. Zou ik, omdat ie daar als een prima en betrouwbare keeper oogde, ook wel bij ons willen zien. Zeker ook omdat ie transfervrij is. Doe je Vermeer en Jones weg en laat je het Bijlow en hem uitvechten oid.
Een goede Vermeer mag ook eerste keeper worden, maar gezien zijn constante blessures en zijn aanvaring met Gio...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2018 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben erg benieuwd of Vermeer nog zou willen of dat hij het niet meer ziet zitten in een nieuwe samenwerking met Gio |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 16:27 schreef MMM het volgende:Ben erg benieuwd of Vermeer nog zou willen of dat hij het niet meer ziet zitten in een nieuwe samenwerking met Gio Hoeveel keus heeft Vermeer dan? De clubs zullen niet in de rij staan voor hem ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 15:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zeker bingo. Maar wel iemand die ons sterker zou maken denk ik. En heeft ook diepgang, wat Berghuis en Larsson weer veel minder hebben. Bovendien kan ie in de spits uit de voeten, indien nodig. Zou een typisch Van Geel aankoop zijn, maar dat is niet per definitie slecht. Of ie wil komen voor een redelijke vergoeding is weer een tweede. En het hele verhaal kan uit de duim gezogen zijn natuurlijk. Maar goed, doe je Bilal weg, en ga je met Berghuis, Larsson, JP en Lens als vleugels het seizoen in. Ben je op dat gebied al sterker. Lens is vele malen beter dan Bilal/JP. Als je een gooi wilt doen naar groepsfase EL heb je dit soort spelers nodig denk ik. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 15:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Unnerstall van VVV wordt aan PSV gelinkt. Zou ik, omdat ie daar als een prima en betrouwbare keeper oogde, ook wel bij ons willen zien. Zeker ook omdat ie transfervrij is. Doe je Vermeer en Jones weg en laat je het Bijlow en hem uitvechten oid. Een goede Vermeer mag ook eerste keeper worden, maar gezien zijn constante blessures en zijn aanvaring met Gio... Dit is jammer. Had hem graag bij ons gezien. Potverdikkie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 16:55 schreef MightyAce het volgende:[..] Lens is vele malen beter dan Bilal/JP. Als je een gooi wilt doen naar groepsfase EL heb je dit soort spelers nodig denk ik. Klopt ace. Gewoon een versterking voor de eredivisie en je selectie. Over restwaarde moet je het dan niet hebben natuurlijk. Puur om je selectie te versterken, en weer voor de prijzen te gaan voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien kan v Persie van dienst zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal allemaal wel laat op gang komen. De meeste spelers die er een beetje toe doen zullen het WK afwachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jaja die was de vorige keer ook in verband gebracht met een evt transfer van Lens. Om samen naar Feyenoord te gaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, en doel ook in het algemeen , die heeft ook connecties. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Dit is niet wat er gaat gebeuren. 1 Van de 2 wordt opgesteld en ongeacht wat er gebeurt blijft hij staan tot hij geblesseerd raakt. Daarna krijgt nummer 2 de kans tot hij geblesseerd raakt en zo verder en zo verder..... Het gaat bij Gio om gunnen. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Lens is vrij breed inzetbaar. Rechtsbuiten, spits, linksbuiten. Wat dat betreft is het een nuttige speler met veel kwaliteit. Is hij goed genoeg om Jorgensen te vervangen, dat is de vraag. Berghuis blijft denk ik nog en die moet je niet passeren. Larsson en Boetius moet je ook niet gelijk afschrijven en de kans geven om nog te groeien. RvP kan dan op 10 blijven, Vilhena heeft aangegeven te willen blijven en El Ahmadi kan op zich ook nog wel een seizoen mee. Op zich heb je in beginsel dan al wel een flink deel van je basis staan. |
|
|
|