|
|
ar
|
|
|
Janmaat zou ik ok vinden. Die positie is wel een prio |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Janmaat van Wolfswinkel. Ook die positie wordt van belang. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wolfswinkel roepen we al 2/3 jaar, Henk? of langer haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe. Maar wij hebben dan ook oog voor kwaliteit, ar.
En altijd bescheiden gebleven natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Saampjes lekker om de tafel met Miskleun Martin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd smakelijk eten met de man die Gio de opstap heeft gegeven om te schitteren. Martin betaalt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha, Martin heeft nog ergens een potje voor exclusieve gelegenheden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ferstand is Fer te zoeken vanavond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ferbijsterend.En ook weer logisch .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 januari 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jullie komen zeker uit 020 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En voor kenners...ar en Henk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zo is dat.
Professionele kennisoverdracht behoeft een exclusief gangendiner. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2019 - 21:43 schreef FR-Henk het volgende:Altijd smakelijk eten met de man die Gio de opstap heeft gegeven om te schitteren. Martin betaalt. Die tactische onbenul , en welzijnswerker zoals jij hem noemt, dat zachte eitje zonder ballen , geen oog voor de jeugd hebbende , en bankzitter discriminerende droef toeter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Korte samenvatting uit de ruim 15000 posts. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 30 januari 2019 - 22:28 schreef van geil het volgende:[..] Die tactische onbenul , en welzijnswerker zoals jij hem noemt, dat zachte eitje zonder ballen , geen oog voor de jeugd hebbende , en bankzitter discriminerende droef toeter. Welzijnswerker klopt, zacht ei klopt. tactisch tekort, okee, laat jeugd te weinig ruimte. Dat laatste heb ik nooit gezegd. Dus je liegt hier of vergist je.
En ik had het over Martin die de opstap gaf... Zei ik iets over daadwerkelijk schitteren?
En verder niet peeuwen. Je doet hetzelfde. Jij stoot van Geel al weet ik veel vaak onder gordel. Mag van mij, maar soms een tandje minder is ook niet erg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou er een CV komen vandaag nog? Eigenlijk gewoon bittere noodzaak nu Bot eruit ligt... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De spits van Fc. Köln Simon Terode goeie spits paar keer gezien top score in de 2e Duitse Liga iets voor Feyenoord |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Schatje , het gaat er om dat je draaikont. Gio is ruk in jouw ogen, en als zijn palmares worden benoemd, dan is het ineens een geniale zet van Miskleun Martin, een beetje warrig allemaal. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Tapia ? Zo zie je maar weer welk beleid we voeren ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ferwerpelijk dit, grrr... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dacht het ook ja en misschien kan Verdonk het ook wel op de plaats van Jan-Arie, zou zonde zijn nu Haps weer fit is hij geen speeltijd meer krijgt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Die speelt nooit. Ik had liever hem uitgeleend en Tapia behouden. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 10:07 schreef VVout het volgende:[..] Dacht het ook ja en misschien kan Verdonk het ook wel op de plaats van Jan-Arie, zou zonde zijn nu Haps weer fit is hij geen speeltijd meer krijgt. 174 cm en dan centraal zetten. Lekker ! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Je moet niet alles wat je leest geloven. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar geloof ik niks van! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lees hier ook veel ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joël Zwarts vertrekt op huurbasis naar FC Dordrecht. De 19-jarige aanvaller, die dit seizoen deel uitmaakt van de selectie van Jong Feyenoord, heeft bij Feyenoord nog een overeenkomst tot medio 2019 met een door de club te lichten optie voor nog een seizoen.
Zwarts maakte in de zomer van 2017 de overstap van de opleiding van Excelsior naar Feyenoord Academy. Hij speelde zijn eerste seizoen in Feyenoord Onder 19 en maakte in maart 2018 zijn officieuze debuut voor Feyenoord tijdens de benefietwedstrijd tegen ADO Den Haag. Een kleine maand later tekende hij zijn eerste profcontract in De Kuip. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tip van Ronald Koeman? Ik ken deze gozer niet zo goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ook niet. Wel ervaring, 29 jaar, premier Leaque.. tsja Juste centrum? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan op meerdere posities. Ook centraal. Dus waarschijnlijk dat de blessure van Botteghin een rol speelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik lees is t eerst huur en dan overname. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon een goede verdediger voor de nederlandse competitie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We all ♥ Martin's netwerk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
He fijn weer een van Geeltje.
Wanneer dondert die eikel op |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zekers, maarja, MMM had een pepe, pique, Marcelo verwacht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overbodig in de Championship competitie klinkt niet echt hoopgevend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee ik verwacht een keer een speler die uitvoerig gescout is ipv weer een een oud-Eredivisie speler.
Van Geel 0 visie 0 netwerk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Reactie van enkele Stoke fans over het Cuco-gerucht:
'Thank god, had as much footballing ability as my Nan.'
'He’s our third choice right back. Great news he’s going.'