|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou dan zal hij bij ons wel een topper worden. Zo gaat dat in de voetballerij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 17 wedstrijden gespeeld |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Stoke speelt fantastisch voetbal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laat m eerst maar eens voetballen voor een oordeel idd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben een gemankeerde verdediging. Er gaat een verdediger stuk. En Nieuwkoop is vaak stuk. Haps is net fit.
Ik snap deze aan alle kanten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 08:38 schreef van geil het volgende:[..] Schatje , het gaat er om dat je draaikont. Gio is ruk in jouw ogen, en als zijn palmares worden benoemd, dan is het ineens een geniale zet van Miskleun Martin, een beetje warrig allemaal. Je leest niet goed, mogelijk doordat je je fixeert. Gio begon vrij goed, maar blijkt op langere duur beperkt in een aantal punten. Net als bv. die aankoop die dan toch niet uit de verf komt. Ik vind dus dat Gio een jaar te lang heeft mogen doorgaan. Niet verstandig van Martin, maar heeft Gio wel de kans gegeven om deze functie te bekleden.
Dat vind jij vast ook goed van Martin. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Afgaande op de beelden krijg ik er geen warm gevoel bij. Denk niet dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft. Wel een redelijke voorzet, redelijk snel. Aparte manier van verdedigen. Zie het niet als een versterking of een speler voor de toekomst. Waarschijnlijk half jaartje overbruggen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 18:35 schreef Stylzz het volgende:We hebben een gemankeerde verdediging. Er gaat een verdediger stuk. En Nieuwkoop is vaak stuk. Haps is net fit. Ik snap deze aan alle kanten eens....maar tijdelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Op Wiki staat 11 alles bij elkaar |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voor een half jaartje dus prima. Aankomende zomer weg met Botteghin en van der Heijden, en dan in eigen kweek kijken. En eventueel een goede stabiele verdediger bij kopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja gelezen, ik hoop dat definitief overnemen niet aan de orde is. Van drongelen van de zomer los peuteren, speelt ook amper in Duitsland. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 18:37 schreef CobusIII het volgende:Afgaande op de beelden krijg ik er geen warm gevoel bij. Denk niet dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft. Wel een redelijke voorzet, redelijk snel. Aparte manier van verdedigen. Zie het niet als een versterking of een speler voor de toekomst. Waarschijnlijk half jaartje overbruggen. Tegenovergestelde van Haps ,die gooit zijn hele lichaam ter strijden. En hij lijkt de ballen als een ballerina weg te plukken bij de tegenstander. We gaan t zien. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: transfermarkt.nl is een stuk actueler en kan je ook meer data bekijken. Daar staat dat ie 17 wedstrijden heeft gespeelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 19:04 schreef R()b het volgende:Ja gelezen, ik hoop dat definitief overnemen niet aan de orde is. Van drongelen van de zomer los peuteren, speelt ook amper in Duitsland. Van Drongelen speelt alles bij HSV,.....21 wedstrjden dit seizoen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hmmm, vanaf Augustus 2017 tot heden , 18 wedstrijden. Zou die data niet juist zijn dan? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik zie het nu inderdaad, maakt niet uit gaat om de ambitie die je moet hebben. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb even alles gegoogled maar ik weet het niet, maar het is een aankoop op de reactie blessure van Botje. Ik hoop het beste ervan.Maar niet al te lang wachten met brengen Gio dus gelijk voor de leeuwen hij moet wel wat gewend zijn |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:
Geen idee wat klopt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij zitten daar de wedstrijden bij als dispensatiespeler onder 23 Stoke City U23 |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Sterke verdediger, zou hem graag zien bij ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Op hun website staat dat hij 18 keer hun shirt droeg. maar als je verder klikt op hem zie je dat hij eerst 2 maanden daar meespeelde. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou ja in ieder geval gespeeld, laten we t daar op houden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan het zien en beoordelen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fawaka Martina, de beuk er in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kon ta bai Martina ,hij is van Cura VV niet van Suri haha |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Deze spelers is in de zomer transfervrij. Ik kan me voorstellen dat er in de zomer een serieus goede linksback wordt gehaald en dat Martina dan dienst gaat doen als back-up. Wat ik lees is niet heel erg positief, maar gezien de omstandigheden een begrijpelijke zet op dit moment. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geen Suri ah hij snapt het best ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 20:40 schreef windoweyes het volgende:Deze spelers is in de zomer transfervrij. Ik kan me voorstellen dat er in de zomer een serieus goede linksback wordt gehaald en dat Martina dan dienst gaat doen als back-up. Wat ik lees is niet heel erg positief, maar gezien de omstandigheden een begrijpelijke zet op dit moment. Speelt het liefst rb, kan cenraal of lb waar ie ook gespeeld heeft. Als ie enigszins leuk uit de verf komt niet verkeerd voor een paar jaartjes en anders begin je er niet aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee, dat is te lullig. Je hebt gewoon zware botten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee hoor, gewoon vet |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 31 januari 2019 - 18:37 schreef CobusIII het volgende:Afgaande op de beelden krijg ik er geen warm gevoel bij. Denk niet dat hij veel voetballende kwaliteiten heeft. Wel een redelijke voorzet, redelijk snel. Aparte manier van verdedigen. Zie het niet als een versterking of een speler voor de toekomst. Waarschijnlijk half jaartje overbruggen. Krijg er steeds slechter gevoel bij... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Paniek-aanwinst. Dat zijn altijd de beste!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha.. Ach, een vetlaag ter bescherming voor die sixpack. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fer deze zomer transfervrij... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: schrijven we alvast op. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Koeman heeft hem 2x gehaald. Heeft PL wedstrijden in de benen. Snap ik deze negatieve reacties niet. Ik vind het echt verassend, want ik dacht dat hij niet haalbaar was! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
van Geel zit er achter. Dan is het meteen niet goed meer. |
|
|
|