|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 09:43 schreef Milo het volgende:Koeman heeft hem 2x gehaald. Heeft PL wedstrijden in de benen. Snap ik deze negatieve reacties niet. Ik vind het echt verassend, want ik dacht dat hij niet haalbaar was! De negatieve reacties komen voort uit het feit dat ie FC list en bedrog verkoos boven Feyenoord. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 februari 2019 - 12:19 schreef MightyAce het volgende:[..] De negatieve reacties komen voort uit het feit dat ie FC list en bedrog verkoos boven Feyenoord. Ja maar toen had Feijenoord weinig te bieden met 50 miljoen euro schuld. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig waren er andere mensen loyaal aan Feyenoord die de club weer uit de goot hebben geholpen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 - 10:49 schreef MightyAce het volgende:[..] Inderdaad. Huidige defensie is middenmoot eredivisie. Als er daar 1 van wegvalt is het rechter rijtje niveau. Kenner |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er lopen zat potentieele goede verdedigers in de NL competitie. Maar je moet nu al toeslaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 februari 2019 - 18:50 schreef piet de paler het volgende:Er lopen zat potentieele goede verdedigers in de NL competitie. Maar je moet nu al toeslaan. Martin 0 euro ,zal heus wel weer transfervrij toeslaan. Tot die tijd zal hij de rust bewaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal ook rustig blijven voor onze verdedigers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We verkopen al jaren bijna niks. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De naam Schouten wordt genoemd............als je de naam noemt kost hij 1 milj meer. En een middenvelder die hebben we bijna niet ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 12:24 schreef piet de paler het volgende:De naam Schouten wordt genoemd............als je de naam noemt kost hij 1 milj meer. En een middenvelder die hebben we bijna niet ? zie hem 10x liever dan clasie die bakt er niks van |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Wat vinden we van Nick Venema? Keuken kampioen divisie: 16 gespeeld 13 goals 3 assists Eredivisie: 10 gespeeld 4 goals Knvb beker: 2 gespeeld 1 goal Waarvan eredivisie en beker veelal als invaller.
19 jaar en een contract tot 2020. Lijkt mij wel de moeite waard om een bod op te doen. Niet meteen eerste spits maken, maar in potentie beter dan Vente als je het mij vraagt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 22:59 schreef yoghurt17 het volgende:Wat vinden we van Nick Venema? Keuken kampioen divisie: 16 gespeeld 13 goals 3 assists Eredivisie: 10 gespeeld 4 goals Knvb beker: 2 gespeeld 1 goal Waarvan eredivisie en beker veelal als invaller. 19 jaar en een contract tot 2020. Lijkt mij wel de moeite waard om een bod op te doen. Niet meteen eerste spits maken, maar in potentie beter dan Vente als je het mij vraagt. [/quote Is Sam Lammers dan niet beter ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nogmaals: Lammers is van PSV, die gaan ze niet verkopen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 24 februari 2019 - 22:59 schreef yoghurt17 het volgende:Wat vinden we van Nick Venema? Keuken kampioen divisie: 16 gespeeld 13 goals 3 assists Eredivisie: 10 gespeeld 4 goals Knvb beker: 2 gespeeld 1 goal Waarvan eredivisie en beker veelal als invaller. 19 jaar en een contract tot 2020. Lijkt mij wel de moeite waard om een bod op te doen. Niet meteen eerste spits maken, maar in potentie beter dan Vente als je het mij vraagt. Gaat deze week verlengen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: De volgende aanwinst van NEC waarschijnlijk |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Dus van Geel is weer eens te laat.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ayoub deed het ook fantastisch bij Utrecht. We hebben andere zorgen denk ik, spelers die het voorheen redelijk deden zijn veel te wisselvallig waardoor het moment dat wel alles klopt zeldzaam worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ayoub heeft zich nog niet kunnen bewijzen bij Feyenoord. Daarom is er niemand die er echt een eerlijke mening over kan hebben. Speelt hij 8 wedstrijden in de basis dan pas weten we het echt..
Zie Tapia ,gisteren een stande ovatie bij Willem 2. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 25 februari 2019 - 10:34 schreef VVout het volgende:Ayoub deed het ook fantastisch bij Utrecht. We hebben andere zorgen denk ik, spelers die het voorheen redelijk deden zijn veel te wisselvallig waardoor het moment dat wel alles klopt zeldzaam worden. Nou bij Utreg vond ik hem niet bijzonder. Viel af en toe positief op, en af en toe negatief. Zat daar op zijn hoogste niveau denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wouter Burger een contract ja groot nieuws maar als je de talenten niet inzet gaan ze weg. Noem ze maar op niemand wordt ingezet, of zouden we bij verlies van 020 eindelijk gaan bouwen. Nog dit seizoen!!!!!!!!!!!!!!!! Gaan we dan durf hebben ? Als Clasie kut speelt of Berghuis, of Keizer Vilhena. Gaan we dan durven wisselen? Ik hoop dat we woensdag winnen, echter bij verlies kunnen we NU al jeugd inbrengen, om eens klaar te zijn voor het nieuwe seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt, ik las het , die zullen ze niet wegdoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Zou een goeie zijn! ik hoop in ieder geval dat de bezem er doorheen gaat. Een nieuwe frisse gemotiveerde ploeg neerzetten Verkopen/afscheid:
Berghuis( 12 mln ) Jorgensen (10 mln) Vilhena ( 10 mln ) Larsson ( 4 mln) Botteghin, Tapia, Ayoub, ( 6 mln) RVP, Cuco en Jordy Clasie weg
En dan voor een aantal echte versterkingen de portemonnee trekken: - Wesley Hoedt huren, wordt nu verhuurd aan Celta de Vigo en zit op de bank. - Van Drongelen van HSV (oud Sparta halen) - Leroy Fer kent de club, heeft ervaring en is transFERvrij - Andreas Pereira, oud speler PSV, talent met aflopend contract bij man united. - Stengs ( 10 mln) Een speler die het naar mijn mening waard is. - Cornelius of Guidetti beide rond de 5 mln. - Rashica, 7 mln - Marcus Berg ( transfervrij) voor de breedte
--------------------------------Vermeer--------------------------- St. Juste---------W. Hoedt (huur)-- Van Drongelen (6 mln)--------Haps
-------------------------------Fer (tranfrvrij)-------------------------------------- --------------Toonrstra/Kocku-----------------------Andreas Pereira(transfrvrij)---------------
Stengs(10 mln)----------------Cornelius(5 ml)--------------Rashica (7 mln)
Wissels: Swarts Nieuwkoop Verdonk Bijlow Malacia Van Beek Hansson Burger Summervile Sinisterra Marcus Berg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 februari 2019 door yoghurt17 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2019 - 16:49 schreef yoghurt17 het volgende:Zou een goeie zijn! ik hoop in ieder geval dat de bezem er doorheen gaat. Een nieuwe frisse gemotiveerde ploeg neerzetten Verkopen/afscheid: Berghuis( 12 mln ) Jorgensen (10 mln) Vilhena ( 10 mln ) Larsson ( 4 mln) Botteghin, Tapia, Ayoub, ( 6 mln) RVP, Cuco en Jordy Clasie weg En dan voor een aantal echte versterkingen de portemonnee trekken: - Wesley Hoedt huren, wordt nu verhuurd aan Celta de Vigo en zit op de bank. - Van Drongelen van HSV (oud Sparta halen) - Leroy Fer kent de club, heeft ervaring en is transFERvrij - Andreas Pereira, oud speler PSV, talent met aflopend contract bij man united. - Stengs ( 10 mln) Een speler die het naar mijn mening waard is. - Cornelius of Guidetti beide rond de 5 mln. - Rashica, 7 mln - Marcus Berg ( transfervrij) voor de breedte --------------------------------Vermeer--------------------------- St. Juste---------W. Hoedt (huur)-- Van Drongelen (6 mln)--------Haps -------------------------------Fer (tranfrvrij)-------------------------------------- --------------Toonrstra/Kocku-----------------------Andreas Pereira(transfrvrij)--------------- Stengs(10 mln)----------------Cornelius(5 ml)--------------Rashica (7 mln) Wissels: Swarts Nieuwkoop Verdonk Bijlow Malacia Van Beek Hansson Burger Summervile Sinisterra Marcus Berg |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het is leuk om allemaal namen te noemen, maar ook hier kan je weer allerlei vraagtekens neerzetten. Stel v Geel zou dit doen, welke garanties zouden we dan hebben? Ik denk weer een derde plek...Stengs is in mijn optiek de enige echte onomstreden meerwaarde. De vraag is of hij dan ook nog bij ons wil komen spelen. Ik denk het niet. Guidetti neem ik niet serieus als optie, Fer heeft andere kwaliteiten dan Clasie, maar is ook niet doorgebroken, Hoedt zou kunnen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
geld is op dankzij onze martin , ik zie het somber in en zie weinig geschikte aankopen die voor ons te halen zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geld is op door Martin, geld is ook op door de technische staf. Trencin... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 februari 2019 - 19:19 schreef kenny het volgende:geld is op dankzij onze martin , ik zie het somber in en zie weinig geschikte aankopen die voor ons te halen zijn En niet alleen op, maar ook een selectiewaarde die met raketsnelheid afgenomen is. Dat is dubbelop . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die spits van Heracles maakt weer een knappe goal. Ik ben wel gecharmeerd van hem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Arno Vermeulen gaf wat opties: Wolfswinkel Rekik Vormer Hoedt En meer van dit soort namen bubgetair te doen ( aflopende contracten) maar van een paar namen ril ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus zogenaamde kenners Zijn net zo fantasieloos als ome Martin |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja vind ik ook alleen v W blijf ik een interesante speler vinden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bruma, Rekik dan kan je ook een Thomas Lam halen, zo rechtstreeks van de TV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 maart 2019 door R()b -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Misschien echter als hij niet zoveel gaat kosten wel een optie, als RVP en jorgensen weggaan. Vente niet top. Ik denk wel een reele optie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
In ieder geval ook een speler die op het veld een sturende bek opentrekt hebben en net als alle anderen zich de pestpokkepleuris zullen werken.
Met dito trainer. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We kunnen ook een blik Polen opentrekken, die werken hard voor weinig. |
|
|