|
|
ar
|
|
|
quote: Ook niet meer denk ik? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh niet haalbaar is 1 van de grootste talenten in Duitsland. Alle grote clubs zitten erachter aan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Denk dat Jaap Stam Namli of Clement mee neemt naar de Kuip of misschien wel alle bij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Of plus t en veel happen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Namli is niet goed genoeg voor de renovatie van dit Feijenoord! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Eens. Het zijn weer verontrustende namen die de revue passeren. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Maar heel eerlijk weet ik het ook op dit moment ook niet? Voor volgend seizoen met de spelers die we nu hebben zonder aankopen.
Bijlow, Nieuwkoop, juste, Botteghin, Haps, Toornstra, kokcu, Ayoub, Berghuis, Nicolai, Larsson?
Mijn ideale elf spelers met minimale inspanning.
Bijlow, Janmaat, Botteghin, Indi, Haps, Toornstra, Kokcu, Larsson, Berghuis, Nicolai, Elia.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 april 2019 door Milo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 november 2018 - 10:34 schreef yoghurt17 het volgende:Wordt het niet eens tijd dat die Joel Zwarts een kans krijgt in het eerste. Zie ik regelmatig doelpunten meepakken bij Jong Feyenoord en qua postuur een spits die een bal vast kan houden en misschien wel beter past bij het spel van Feyenoord dan Vente op dit moment. OH |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer aan de prozac Henk ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee joh, jouw posts werken nog veel beter. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat doet me deugd. Anders zit ik hier ook maar voor jan lul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och ja, een beetje de avond vullen . |
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
Bijlow. Janmaat, botteghin, martins indi/geertruida, haps. De guzman, kokcu, ayoub/burger. Kalou, jorgenson/vente, larsson
Met de verkoop van Vilhena en Berghuis en het vrijgekomen salaris van van Persie, Clasie en Cuco kun je een paar oude bekende terughalen die de club al kennen en de jonge jongens op sleeptouw kunnen nemen.
Lekker bouwen aan een nieuw Feyenoord met Stammetje aan t roer gaat goed komen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Martina wilt graag blijven. Te veel fanmail. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als Martina opnieuw gehuurd word of overgenomen word kunnen we de club echt beter uitschrijven en er voor altijd mee stoppen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2019 - 13:50 schreef MMM het volgende:Als Martina opnieuw gehuurd word of overgenomen word kunnen we de club echt beter uitschrijven en er voor altijd mee stoppen. Ik begrijp nu waarom die Engelse fans zo moesten lachen, en 3 miljoen aan ons cadeau wilde doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2019 - 13:50 schreef MMM het volgende:Als Martina opnieuw gehuurd word of overgenomen word kunnen we de club echt beter uitschrijven en er voor altijd mee stoppen. Misschien wordt de snelste weg naar de Keuken competitie bewandeld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alsof ie al gecontracteerd is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 10 april 2019 - 13:50 schreef MMM het volgende:Als Martina opnieuw gehuurd word of overgenomen word kunnen we de club echt beter uitschrijven en er voor altijd mee stoppen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alsof Stam daar in Zwolle nog niets te zeggen heeft? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst een nieuwe TD lijkt me.
Maar het zou precies bij subtopper Feyenoord passen. Martina en Clasie voor een schijntje overnemen. Tenzij we EINDELIJK eens een TD met visie en een netwerk krijgen. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Crowley? Kan feyenoord misschien 1 keer creatief en goed scouten.. Sinds frenkie de jong hoor ik alleen laar willem 2 spelers bij feyenoord voorbij komen, want als 020 er een goeie speler vandaan haalt gaan wij daar ook maar eens kijken. Psv en 020 scouten in colombia en feyenoord haalt ook maar snel een of andere rare Colombiaan.. jong psv en 020 in de keuken kampioen divisie en Feyenoord wilt toch ook maar naar die competitie met jong.. waar is die eigen en creatieve visie ?? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Beter scouten en internationaal. Ik denk beginnen met een goede verdediging neerzetten. Kom je heel erg ver in de NL competitie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Crowley is niks bijzonders. Kan me de interesse niet voorstellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Konings-dag lijkt me de uitgelezen mogelijkheid wat spelers te slijten . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een Tapia op je kleedje tussen de oude McDonalds speeltjes |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die brabo's willen ook echt door iedereen goedkoop geneukt worden, hè? |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat vindt ik geen speler wat Feyenoord omhoog lift, ik zie dan liever Kokcu lekker voetballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lekker doorgaan met halen van middelmaat pfff |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Kalou en Elia. De rest aanvullen met jeugdspelers. Kansen bieden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zou Botteghin en van der Heijden er ook bijhouden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dick Lemon is een groot talent
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 april 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is dat de neef van Fred citroen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dadelijk passeren de welbekende namen de revue.. Janmaat, Karsdorp, Guidetti, Kalou, Elia, Wolf's winkel, Guzman, Fer.. anyone?.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De Tena-lady komt naar jullie toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2019 - 22:25 schreef ar het volgende:Dadelijk passeren de welbekende namen de revue.. Janmaat, Karsdorp, Guidetti, Kalou, Elia, Wolf's winkel, Guzman, Fer.. anyone?.. Dat worden ook onze "versterkingen" idd. Narsingh, Fer, van Amersfoort, van der Hoorn, van Rhijn e.d. prima spelers die net uit hun contract lopen en ons nét niet beter maken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 18 april 2019 - 22:25 schreef ar het volgende:Dadelijk passeren de welbekende namen de revue.. Janmaat, Karsdorp, Guidetti, Kalou, Elia, Wolf's winkel, Guzman, Fer.. anyone?.. Tja, geen speler wat wij totaal niet kennen, geen verrassingen verder. Je kan er 3 a 4 gebruiken van dat rijtje spelers. Zo slecht zijn ze nou ook weer niet natuurlijk. |
|
|
|