|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op woensdag 01 mei 2019 - 11:44 schreef Stylzz het volgende:Jaap Stam neemt zo goed als zeker 2 spelers uit Engeland mee naar Feyenoord. Het gaat om een centrale verdediger en een spits. Het salaris is het enige waar nog over onderhandeld moet worden En hoe kom je aan deze wijsheden? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nelson, Matt en misschien Callum nog? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gollum zal het wel worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord schijnt al op Namli geboden te hebben |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Speciaal voor Piet Saeid Ezatolahi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mocht Namli echt komen doe ik volgend seizoen liever schriftelijk af.
Donder is op met middelmaat |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Miazga nog wel de moeite waard denk ik! Goed gedaan bij Vitesse en nog jong |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bevoegdheden qua transfers zijn afgenomen lijkt me? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als ik alle genoemde namen hoor, nee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Fijne jongens , kun je wat mee. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hij is de diëtist van Feyenoord...
;) |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote: Daar zit dat lek dus;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Altijd nog verkopen aan club Brugge voor een habbekrats. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achraf El Bouchataoui Tot 2022
Lekker Piet! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Weer zo'n kort contract, leg zo'n jongen nou eens voor 5 jaar vast als het wat is. Dan heb je allebei een reden om over 1 a 2 jaar weer om tafel te gaan als hij het zo goed doet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Die pereiro van psv mag weg. Heeft nog een contract van 1 jaar. Die kan aardig ballen.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is de Zuid-Amerikaanse broer van Bruins. Kan af en toe leuk voetballen maar doet er geen reet aan. Nooit halen dat soort middelmatige flut spelers |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Nu hebben we lekker toppers in huis? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 02 mei 2019 - 18:42 schreef moa het volgende:Weer zo'n kort contract, leg zo'n jongen nou eens voor 5 jaar vast als het wat is. Dan heb je allebei een reden om over 1 a 2 jaar weer om tafel te gaan als hij het zo goed doet. Daar ben ik het wel mee eens. Feyenoord heeft ook de fantastische gave om hier mee te wachten 1 jaar voor afloop contract. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2019 - 08:45 schreef MMM het volgende:Dat is de Zuid-Amerikaanse broer van Bruins. Kan af en toe leuk voetballen maar doet er geen reet aan. Nooit halen dat soort middelmatige flut spelers Haha.. mee eens! Mooi weer voetballer, hebben wij niks aan joh. Maar wat te doen met Tapia? Speelde een goed seizoen bij willem 2 en vond hem in de bekerfinale ook weer een goeie pot spelen. Als er een mooi bod komt zeg ik verkopen, maar wat als we hem nou eens als cvm gaan gebruiken, wie denkt dat hij nog kan slagen in de kuip? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee maar laten we dan spelers halen die dat wel zijn. Ik zie liever Kökcü dan Pereiro. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 06 mei 2019 - 09:13 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Haha.. mee eens! Mooi weer voetballer, hebben wij niks aan joh. Maar wat te doen met Tapia? Speelde een goed seizoen bij willem 2 en vond hem in de bekerfinale ook weer een goeie pot spelen. Als er een mooi bod komt zeg ik verkopen, maar wat als we hem nou eens als cvm gaan gebruiken, wie denkt dat hij nog kan slagen in de kuip? Ik zou hem verkopen, gaat hier niet meer slagen na tig jaar denk ik. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Peruviaans international en panfluiter
Hoezo niet? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gaat niet eens meer om het slagen ben ik bang, wat dacht je van zijn contract tot 2020. Verkopen of bijtekenen is het motto, maw heeft Tapia zin in nog meer jaren eredivisie? Volgens zijn laatste interview niet echt dus lekker verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verkopen, levert nu meer op door goed Wlllem2-seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of inzetten in een trio met panfluit trommelaar en danser............ Ik zou echt niet weten wat je voor hem kan krijgen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn hartje is nog in Twente. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jorgensen Toulouse 9 miljoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, hoor, volgens uncle Martin gaat hij veel meer dan 20 opleveren. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik zou er niet van op kijken :D |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja Jorgensen verkopen en dan Vente in de spits, kom op Jorgensen komt weer onder de schaduw van RvP uit. Gewoon een goede bruikbare spits. En indien verkoop wie ga je dan kopen voor dit schijntje? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 mei 2018 - 11:22 schreef JanM het volgende:Misschien goed om voor komende zomer een nieuw geruchtentopic te starten? [ afbeelding ] EDIT 3/5 om ervoor te zorgen dat ook MMM dit topic serieus neemt heb ik de titel aangepast ;-P Volgens mij welgeteld 10 spelers exit vanaf mei 2018 . En een verwaarloos bedrag ervoor terug. Nee, die van Geel heeft het goed voor elkaar .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 mei 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Cuco Martina will return to Everton this summer as Feyenoord will not be activating their option to buy as they look to balance their finances (Source - Voetbal International ) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 08 mei 2019 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:Cuco Martina will return to Everton this summer as Feyenoord will not be activating their option to buy as they look to balance their finances (Source - Voetbal International ) Woooooohoooooo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bale maar gratis ophalen. |
|
|
|