|
|
ar
|
|
|
RvP heeft aangegeven dat achter de spits spelen fysiek veel van hem vergt. In de spits is dan logisch. Belast je hem minder, en hij speelt daar het liefst.Lens zou ik altijd met zijn diepte aan de vleugels opstellen. Met een creatieveling achter Robin / nieuwe spits. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 21:02 schreef ar het volgende:RvP heeft aangegeven dat achter de spits spelen fysiek veel van hem vergt. In de spits is dan logisch. Belast je hem minder, en hij speelt daar het liefst.Lens zou ik altijd met zijn diepte aan de vleugels opstellen. Met een creatieveling achter Robin / nieuwe spits. Dat had ik ook begrepen, ja. Alhoewel je als spits wellicht meer trappen krijgt waardoor je blessuren op kunt lopen. Maar dan begrijp ik een eventuele aankoop van Lens minder, aangezien alle posities dan wel zo`n beetje bezet zijn. Berghuis en RvP wil je niet passeren. Boetius en Larsson (is veel geld voor betaald) aan de kant zetten is kapitaalvernietiging. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
En Lens zal een aardig salaris op eisen. Dus die wil je ook niet op de bank. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 21:11 schreef windoweyes het volgende:[..] Dat had ik ook begrepen, ja. Alhoewel je als spits wellicht meer trappen krijgt waardoor je blessuren op kunt lopen. Maar dan begrijp ik een eventuele aankoop van Lens minder, aangezien alle posities dan wel zo`n beetje bezet zijn. Berghuis en RvP wil je niet passeren. Boetius en Larsson (is veel geld voor betaald) aan de kant zetten is kapitaalvernietiging. Berghuis vertrekt, zodra de R in de maand zit heb je niks meer aan Boëtius . In Larsson zie ik wel potentie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 16 mei 2018 - 21:12 schreef windoweyes het volgende:En Lens zal een aardig salaris op eisen. Dus die wil je ook niet op de bank. Die zal flink moeten inleveren, net als Berghuis destijds |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Afellay een optie? Speelt ook niet bij Stoke. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee. Lang geblesseerd geweest en niet gespeeld. Teveel salaris |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik word een beetje moe van al die terugkeerders |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Echt he.....pleur op met die afdankers |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Absoluut. Er loopt genoeg jeugdig talent rond. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
,,En de top 3 gaat me niet bellen'', vervolgt hij. ,,Als er een andere club is waarvoor ik zou willen spelen dan is het Feyenoord. Dat is ook het enige dat de supporters hier zouden accepteren en begrijpen. Maar voor de rest? Totaal niet.''
Aldus Van Beugelsdijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daar word je geen kampioen mee. Balans in je elftal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 16:12 schreef MightyAce het volgende:,,En de top 3 gaat me niet bellen'', vervolgt hij. ,,Als er een andere club is waarvoor ik zou willen spelen dan is het Feyenoord. Dat is ook het enige dat de supporters hier zouden accepteren en begrijpen. Maar voor de rest? Totaal niet.'' Aldus Van Beugelsdijk. Ideale van Geel spelert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ha, dat gaat nergens over |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rustaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb bij fr12 een aantal opstellingen gezien voor t volgend seizoen. Opstellingen van reageerders . De Feyenoord reageerders willen graag nacompetitie spelen volgens mij.
Wat een droevenis.Hopelijk komt van Geel met een aantal parels op de proppen . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Wouter Burger is een talentje die zo ingepast kan worden. Kheb nu een paar wedstrijdjes onder 17 gekeken, maar deze is jongen is er fysiek al klaar voor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens heulll Europa wel, dus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 zit er ook achteraan. Mogelijk straks meer. Leggen we het financieel af. Ziedaar de kern van de financiële staat van Feyenoord. Ziedaar ook een verdere noodzaak om echt concurrent te worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je wilt toch wel naar een club die prijzen wint? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 13:17 schreef FR-Henk het volgende:020 zit er ook achteraan. Mogelijk straks meer. Leggen we het financieel af. Ziedaar de kern van de financiële staat van Feyenoord. Ziedaar ook een verdere noodzaak om echt concurrent te worden. Precies andersom, Eerst durf investering , dan sportief succes dan cashen , etc etc . Dus geen droef toeters meer halen ,dat geld in de zak houden en alleen maar echte versterkingen halen. Even buiten beschouwing of dit dat is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: IK wil je wel even wakker schudden.
De eerstkomende 5 jaar worden wij geen kampioen of er moet wel heel iets spectaculairs gebeuren en eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren. Dan kun je beter investeren in de toekomst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 13:32 schreef van geil het volgende:[..] Precies andersom, Eerst durf investering , dan sportief succes dan cashen , etc etc . Dus geen droef toeters meer halen ,dat geld in de zak houden en alleen maar echte versterkingen halen. Even buiten beschouwing of dit dat is. Wanneer is het durf? Als het m.i. financieel verantwoorde risico's zijn. Inderdaad 1 a 2 sterkhouders erbij. Maar een brede selectie erachter is ook noodzaak. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 14:45 schreef Leuv het volgende:[..] IK wil je wel even wakker schudden. De eerstkomende 5 jaar worden wij geen kampioen of er moet wel heel iets spectaculairs gebeuren en eerlijk gezegd zie ik dat niet gebeuren. Dan kun je beter investeren in de toekomst. Ok bedankt Doe mij jouw glazen bol even lenen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Graag gedaan mien jong. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerucht dus Nico out en Bilal out. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Martin krijgt een heet zomertje voor de boeg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou Babovic een optie kunnen zijn voor van Geel. Past in zijn bingo. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waren andere tijden, MMM. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nog een gerucht Brian Linsen naar Feyenoord.weet niet of dit waar is maar van mij mag het dan larsson op 10 en Boetius banken of nog liever verkopen mits er belangstelling voor is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vond m wel oké laatste maanden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik zou kiezen voor 2 spelers uit het hogere segment, en de jeugd en de blijvende spelers inpassen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat wel, maar lijkt me geen toegevoegde waarde. |
|
|
|
|
pavel paul
|
|
|
Misschien eerst zorgen dat Karim, Jens, Tony, Steven, Nicolai blijven. Er zal wat gaan, er komt wat bij. Justin, Cheikh, Wouter kansen geven. Komt vast goed! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk de namen die jij noemt te blijven,juist allemaal vertrekken :) Welkom pavel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat wel maar er echt alles aan doen dat Justin Cheikh en Wouter aan voetballen toekomen. Desnoods alle 3 Sparta gaan helpen.Of bij NEC gaan ballen ...what ever maar doorontwikkelen moeten ze |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sparta helpen "..... .. .............................. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat verhuren van jeugd heeft ons eigenlijk afgelopen jaren amper verder geholpen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En zeker niet aan Sparta die hebben een samenwerking verband met PSV. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hebben ze al geholpen. De juup in. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote:Op maandag 21 mei 2018 - 13:42 schreef pavel paul het volgende:Misschien eerst zorgen dat Karim, Jens, Tony, Steven, Nicolai blijven. Er zal wat gaan, er komt wat bij. Justin, Cheikh, Wouter kansen geven. Komt vast goed! ha ha ha gio en kansen geven alleen in uiterste nood komen ze aan bod en dan blijkt het verdomd nog mee te vallen ook zie malacia zie bylo maar alleen als het niet anders kan nietwaar Gio?? |
|
|
|