BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - woensdag 23 mei 2018 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 11:37 schreef Leuv het volgende:

[..]

van Persie gaat dat nooit lang volhouden al zou ik hopen van wel. Ik denk dan ook wanneer Jorgensen weggaat er een vervanger zal moeten komen. Dat mag opzich wel een talentvolle jeugdspeler zijn die met Vente het duel aangaat.

Een goede aanvallende middenvelder hebben we volgens mij net aan Utrecht verkocht (wat een wanbeleid), en waarom krijgt die Hansson werkelijk nooit een kans ? Als hij er niets van kan dan verkopen en doorselecteren. Koksu zit er namelijk ook aan te komen.

Rechtsback gaat komend seizoen st Juste spelen lijkt me. Die deed het afgelopen seizoen ook best aardig op die plek. Ik zou dan ook eerder een rechter centrale verdediger aantrekken. Eentje die de bal wel vooruit speelt en durft in te schuiven.

Linksbuiten mag wanneer Larsson zijn niveau gaat halen ook geen probleem zijn. Boetius kunnen we dan van de hand doen en vervangen door een talentvolle jeugdspeler.

Eigenlijk hebben we niet zo heel veel nodig alleen is alles van een zorgelijk en betrekkelijk laag niveau.
Hoezo een talentvolle jeugdspeler als vervanger van Nico? dat is juíst Dylan.
Als je iets wilt betekenen heb je spelers nodig die je kampioen maken.
Je kunt niet met Persie en 2 jeugdspelers in de spits de competitie /Europa in.
MMM
 MMM - woensdag 23 mei 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:
En de fans naar Guidetti
Er moet gewoon een onbekende komen zoals Jorgensen.
Leuv
 Leuv - woensdag 23 mei 2018 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 13:28 schreef ar het volgende:

[..]

Hoezo een talentvolle jeugdspeler als vervanger van Nico? dat is juíst Dylan.
Als je iets wilt betekenen heb je spelers nodig die je kampioen maken.
Je kunt niet met Persie en 2 jeugdspelers in de spits de competitie /Europa in.
Mooi. Ik denk het wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 mei 2018 - 14:39   quote  deeplink  
Europa in?
Dat zijn misschien ook maar 2 wedstrijden.
Je moet een kampioenselftal creëren en daar moet de focus op liggen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 mei 2018 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 10:30 schreef Stylzz het volgende:
En de fans naar Guidetti
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/43511__.php

Gaan we al
ar
 ar - woensdag 23 mei 2018 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 14:39 schreef Leon FR1908 het volgende:
Europa in?
Dat zijn misschien ook maar 2 wedstrijden.
Je moet een kampioenselftal creëren en daar moet de focus op liggen.
Met alleen jeugd zeker 2 wedstrijden, maar dat is niet de bedoeling geloof ik.

2e zin eens
Leuv
 Leuv - woensdag 23 mei 2018 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 14:43 schreef ar het volgende:

[..]

Met alleen jeugd zeker 2 wedstrijden, maar dat is niet de bedoeling geloof ik.

2e zin eens
Precies en ik denkt niet dat je een kampioensteam in 1 jaar met het huidige materiaal dat er rondloopt kunt creëren. Je verlies nemen, investeren in de jeugd, en als de sodemieter dat nieuwe stadion bouwen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 mei 2018 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 14:54 schreef Leuv het volgende:

[..]

Precies en ik denkt niet dat je een kampioensteam in 1 jaar met het huidige materiaal dat er rondloopt kunt creëren. Je verlies nemen, investeren in de jeugd, en als de sodemieter dat nieuwe stadion bouwen.
Onzin,net of Psv zo'n fantastisch elftal had.
Je gaat natuurlijk nooit investeren voor europese wedstrijden .
Als je zo graag de jeugd een kans wil geven zet Vente in de spits die 2 wedstrijden.
Leuv
 Leuv - woensdag 23 mei 2018 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Onzin,net of Psv zo'n fantastisch elftal had.
Je gaat natuurlijk nooit investeren voor europese wedstrijden .
Als je zo graag de jeugd een kans wil geven zet Vente in de spits die 2 wedstrijden.
Bosz dacht er ook zo ver en toen zaten we voor ruim 30 Miljoen in de shit. Ik neem liever de geleidelijke weg met oog voor talentvolle jeugdspelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 mei 2018 door Leuv --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 mei 2018 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 15:42 schreef Leuv het volgende:

[..]

Bosz dacht er ook zo ver en toen zaten we voor ruim 30 Miljoen in de shit. Ik neem liever de geleidelijke weg met oog voor talentvolle jeugdspelers.
Bosz dacht totaal niet wat ik denk.
Tomasson De Cler Landzaat Hofland Makaay en Gio halen met miljoenen salarissen is niet echt wat ik bedoel
ar
 ar - woensdag 23 mei 2018 - 17:05   quote  deeplink  
quote:

[..]

Zo bedoel ik het niet.
Met alleen jeugd kom je niet verder dan 2 wedstrijden.
windoweyes
 windoweyes - woensdag 23 mei 2018 - 22:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

ik denkt niet dat je een kampioensteam in 1 jaar met het huidige materiaal dat er rondloopt kunt creëren.
Ik denk het wel.
Stel dat alleen Jorgensen, Tapia en Bilal verkocht worden. Dat zou 25 tot 30 mln op moeten kunnen brengen. Daar koop je Lens en Janssen en eventueel een verdediger voor terug. Dan heb je met Lens, Janssen, Berghuis en RvP op 10 in potentie de beste aanval van de eredivisie in huis. En kan je dus mee doen om het kampioenschap.

Let wel, het is maar een voorbeeld. Ik zeg niet dat dit de aankopen zouden moeten zijn, maar ik wil er mee aantonen dat je wel degelijk met 2 á 3 aankopen dit team om kan vormen tot een kampioenskandidaat.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 mei 2018 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 22:03 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Ik denk het wel.
Stel dat alleen Jorgensen, Tapia en Bilal verkocht worden. Dat zou 25 tot 30 mln op moeten kunnen brengen. Daar koop je Lens en Janssen en eventueel een verdediger voor terug. Dan heb je met Lens, Janssen, Berghuis en RvP op 10 in potentie de beste aanval van de eredivisie in huis. En kan je dus mee doen om het kampioenschap.

Let wel, het is maar een voorbeeld. Ik zeg niet dat dit de aankopen zouden moeten zijn, maar ik wil er mee aantonen dat je wel degelijk met 2 á 3 aankopen dit team om kan vormen tot een kampioenskandidaat.
Eens
Leuv
 Leuv - donderdag 24 mei 2018 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 mei 2018 - 22:03 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Ik denk het wel.

Het lijkt wel of je nu al vergeten bent hoe we het afgelopen seizoen gevoetbald hebben. Centraal in de verdediging spelen ze elkaar alleen maar de bal toe (tikkie breed). Op het middenveld hebben we alleen maar postbodes rondlopen die zonder bal nauwelijks iets doen en eenmaal ze de bal hebben er veel teveel mee lopen.
Dan kun je spitsen kopen wie je wil maar zonder een gedegen opbouw gaan we nooit kampioen worden.

Er zit geen voetbal in !!! Dat ziet een blinde nog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2018 door Leuv --
MMM
 MMM - donderdag 24 mei 2018 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 09:17 schreef Leuv het volgende:

[..]

Het lijkt wel of je nu al vergeten bent hoe we het afgelopen seizoen gevoetbald hebben. Centraal in de verdediging spelen ze elkaar alleen maar de bal toe (tikkie breed). Op het middenveld hebben we alleen maar postbodes rondlopen die zonder bal nauwelijks iets doen en eenmaal ze de bal hebben er veel teveel mee lopen.
Dan kun je spitsen kopen wie je wil maar zonder een gedegen opbouw gaan we nooit kampioen worden.

Eens.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 24 mei 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:

[..]

Een goede aanval kan een mindere verdediging zeker beter tot zijn recht laten komen in de eredivisie, omdat de tegenstander hierdoor naar achteren gaat spelen, waardoor er ruimte ontstaat om op te bouwen.

Wat het middenveld betreft, hebben we geen enkele wedstrijd verloren wanneer van Persie meespeelde. Sterker nog, wanneer hij speelde kwam er wél creativiteit op het middenveld en in de rest van het team. Een wereld van verschil zelfs en dat onderstreept juist mijn stelling dat je met 2 tot 3 aankopen een team kan creëren dat voor de titel mee kan gaan doen.

Wat de verdediging betreft heb je gelijk, daarom schreef ik ook dat er een verdediger bij zou moeten. Dat zou inderdaad een opbouwende, naar voren voetballende CV kunnen zijn, maar gevoelsmatig geef ik toch meer de voorkeur aan een type Haps voor de positie van rechtsback. Met Botteghin en Jan Arie zijn we een jaar terug ook kampioen geworden, in principe is dat dus weer mogelijk. Daar komt bij, dat je met Van Beek en St Juste wellicht zelfs betere alternatieven in huis hebt. En het zijn nog relatief jonge spelers en je zei zelf dat we die de kans moesten geven. Maar er is desnoods ruimte voor een 4de aankoop in de CV, alhoewel dat niet mijn prioriteit zou hebben (als er aan die andere voorwaarden zou worden voldaan).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2018 door windoweyes --
Leuv
 Leuv - donderdag 24 mei 2018 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 11:24 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Een goede aanval kan een mindere verdediging zeker beter tot zijn recht laten komen in de eredivisie, omdat de tegenstander hierdoor naar achteren gaat spelen, waardoor er ruimte ontstaat om op te bouwen.

Wat het middenveld betreft, hebben we geen enkele wedstrijd verloren wanneer van Persie meespeelde. Sterker nog, wanneer hij speelde kwam er wél creativiteit op het middenveld en in de rest van het team. Een wereld van verschil zelfs en dat onderstreept juist mijn stelling dat je met 2 tot 3 aankopen een team kan creëren dat voor de titel mee kan gaan doen.

Wat de verdediging betreft heb je gelijk, daarom schreef ik ook dat er een verdediger bij zou moeten. Dat zou inderdaad een opbouwende, naar voren voetballende CV kunnen zijn, maar gevoelsmatig geef ik toch meer de voorkeur aan een type Haps voor de positie van rechtsback. Met Botteghin en Jan Arie zijn we een jaar terug ook kampioen geworden, in principe is dat dus weer mogelijk. Daar komt bij, dat je met Van Beek en St Juste wellicht zelfs betere alternatieven in huis hebt. En het zijn nog relatief jonge spelers en je zei zelf dat we die de kans moesten geven. Maar er is desnoods ruimte voor een 4de aankoop in de CV, alhoewel dat niet mijn prioriteit zou hebben (als er aan die andere voorwaarden zou worden voldaan).
Goed verhaal en ik ben het ook gedeeltelijk met je eens. Wat mij echter grote zorgen baart is dat we ons afhankelijk maken van een 34 jarige speler die niet eens meer 100% voluit kan gaan. Dit zegt wel heel veel over de rest van het elftal.
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat van Persie er een jaar bij aanknoopt maar ik had liever gezien dat hij er mee stopt en zich ging toeleggen op het trainen en coachen van de jeugd.

St Juste komt rechtsback te spelen, daar wil ik wel een kratje bier met je om verwedden. Dan heb je daar heb je dus tevens je Haps voor de rechterkant. Botteghin en Jan Arie daar geloof ik niet meer in. Deze had ik al lang vervangen door jeugdige spelers. Zijn die er dan werkelijk niet ?

Van Beek zou ik voor iedere breedtepas die hij nu nog geeft 100 euro in de boetepot laten doen. Het is natuurlijk allemaal een beetje gechargeerd maar ik maak me echt zorgen om het elftal dat er nu staat. Postbodes op het middelveld, breedtepassers in de verdediging, en muv Berghuis compleet vleugellam op de vleugels.

Laten we dan nog maar een jaar onze hoop op van Persie vestigen. Hoe treurig !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2018 door Leuv --
Duderino
 Duderino - donderdag 24 mei 2018 - 14:29   quote  deeplink  
Je zult in ieder geval een spits en een hele goede rechtsback moeten halen. Diks is het niet en Nieuwkoop is geloof ik nooit fit. Een goede buitenspeler geen overbodige luxe.
windoweyes
 windoweyes - donderdag 24 mei 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 13:03 schreef Leuv het volgende:

[..]

Goed verhaal en ik ben het ook gedeeltelijk met je eens. Wat mij echter grote zorgen baart is dat we ons afhankelijk maken van een 34 jarige speler die niet eens meer 100% voluit kan gaan. Dit zegt wel heel veel over de rest van het elftal.
Het is natuurlijk hartstikke mooi dat van Persie er een jaar bij aanknoopt maar ik had liever gezien dat hij er mee stopt en zich ging toeleggen op het trainen en coachen van de jeugd.

St Juste komt rechtsback te spelen, daar wil ik wel een kratje bier met je om verwedden. Dan heb je daar heb je dus tevens je Haps voor de rechterkant. Botteghin en Jan Arie daar geloof ik niet meer in. Deze had ik al lang vervangen door jeugdige spelers. Zijn die er dan werkelijk niet ?

Van Beek zou ik voor iedere breedtepas die hij nu nog geeft 100 euro in de boetepot laten doen. Het is natuurlijk allemaal een beetje gechargeerd maar ik maak me echt zorgen om het elftal dat er nu staat. Postbodes op het middelveld, breedtepassers in de verdediging, en muv Berghuis compleet vleugellam op de vleugels.

Laten we dan nog maar een jaar onze hoop op van Persie vestigen. Hoe treurig !!!
Op zich heb je een punt wat betreft RvP. Maar dat het armoede is, dat is al langer bekend en dan geldt dat verhaal ook voor Kuijt. Die had dezelfde leeftijd. Maar als je op deze manier in 4 jaar tijd 2 keer de beker wint en 2 keer kampioen wordt, dan hoor je mij niet klagen. In 020 hebben ze Huntelaar lopen (ook van dezelfde leeftijd) en daar winnen ze al 4 jaar helemaal niets. Met 200 mln op de bank. Hun vrouwenelftal even buiten beschouwing gelaten, natuurlijk.

Maar, ik zie juist lichtpuntjes. Vorig jaar konden we voor het eerst sinds jaren miljoenen investeren. Dat het er niet helemaal uit kwam, is ook voor een gedeelte pech en wellicht wegens wat eerste aanpassingsproblemen. Larsson langdurig niet fit en wat blessures. St Juste lange blessure. En Haps ook een lange blessure, al hadden we geluk met Malacia.

St Juste rechtsback heb ik uiteraard ook in het achterhoofd. Toen die rechtsback stond, liep de hele verdediging trouwens veel beter. Wellicht dat die tikjes breed ook met het geen vertrouwen in Diks te maken hadden. Vandaar ook mijn neiging voor een extra kwalitatieve rechts-back. Als je alleen St. Juste hebt, dan dondert de boel weer in elkaar als deze uit valt. Nieuwkoop heeft een hele tijd terug een paar goede wedstrijden laten zien, maar ik ben er niet helemaal zeker van of je daar altijd 100% een beroep op kunt doen, als dat nodig is.
.
Leuv
 Leuv - donderdag 24 mei 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 14:32 schreef windoweyes het volgende:

[..]

Op zich heb je een punt wat betreft RvP. Maar dat het armoede is, dat is al langer bekend en dan geldt dat verhaal ook voor Kuijt. Die had dezelfde leeftijd. Maar als je op deze manier in 4 jaar tijd 2 keer de beker wint en 2 keer kampioen wordt, dan hoor je mij niet klagen. In 020 hebben ze Huntelaar lopen (ook van dezelfde leeftijd) en daar winnen ze al 4 jaar helemaal niets. Met 200 mln op de bank. Hun vrouwenelftal even buiten beschouwing gelaten, natuurlijk.

Maar, ik zie juist lichtpuntjes. Vorig jaar konden we voor het eerst sinds jaren miljoenen investeren. Dat het er niet helemaal uit kwam, is ook voor een gedeelte pech en wellicht wegens wat eerste aanpassingsproblemen. Larsson langdurig niet fit en wat blessures. St Juste lange blessure. En Haps ook een lange blessure, al hadden we geluk met Malacia.

St Juste rechtsback heb ik uiteraard ook in het achterhoofd. Toen die rechtsback stond, liep de hele verdediging trouwens veel beter. Wellicht dat die tikjes breed ook met het geen vertrouwen in Diks te maken hadden. Vandaar ook mijn neiging voor een extra kwalitatieve rechts-back. Als je alleen St. Juste hebt, dan dondert de boel weer in elkaar als deze uit valt. Nieuwkoop heeft een hele tijd terug een paar goede wedstrijden laten zien, maar ik ben er niet helemaal zeker van of je daar altijd 100% een beroep op kunt doen, als dat nodig is.
.
Precies dus moet je hem verkopen dan wel bij een pak cornflakes cadeau doen en verbeteren. En zo kan ik er een stuk of 10 opnoemen waar je werkelijk niets aan hebt. Of misschien vetten zij juist de voetbalschoenen wel fantastisch in. Voetbaltechnisch is het allemaal van een zeer bedenkelijk niveau. Ik zie die lichtpuntjes dan ook niet en maak me meer zorgen. (Nieuwkoop, Knoester, Ayoub, Amrabat, El Hankouri, Boetius, Schuurman, Tapia, Verdonck) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Wat moet je er toch werkelijk mee ? Ze komen allemaal tekort voor het niveau dat we nastreven dus moet je er afscheid van nemen.
Leuv
 Leuv - donderdag 24 mei 2018 - 14:51   quote  deeplink  
Wat ik me dan wel afvraag en zelf heb ik het antwoord er niet op omdat ik de trainingen nooit bezoek. Zit er dan werkelijk geen talent aan te komen in de jeugd ? Waar ligt dit aan ? Wordt er verkeerd getraind ? Is de mentaliteit er niet ? wat is er toch aan de hand want het klimaat in Rotterdam zou er toch moeten zijn om werkelijk pareltjes voort te brengen. Wie heeft hier wel antwoord op ?
windoweyes
 windoweyes - donderdag 24 mei 2018 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 14:51 schreef Leuv het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag en zelf heb ik het antwoord er niet op omdat ik de trainingen nooit bezoek. Zit er dan werkelijk geen talent aan te komen in de jeugd ? Waar ligt dit aan ? Wordt er verkeerd getraind ? Is de mentaliteit er niet ? wat is er toch aan de hand want het klimaat in Rotterdam zou er toch moeten zijn om werkelijk pareltjes voort te brengen. Wie heeft hier wel antwoord op ?
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-exponent-chong-imponeert-bij-manchester-united
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 mei 2018 - 17:25   quote  deeplink  
quote:

[..]

Prachtig hij schrijft vrijwel t zelfde als jou 2 a 3 goede aankopen,en jij bent het niet met hem eens.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 mei 2018 - 18:17   quote  deeplink  
https://twitter.com/fcupdate_nl/status/999685155282354177?s=21
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 mei 2018 - 19:39   quote  deeplink  
Een talent van Varkenoord zegt van Geel,hij speelt er net een halfjaar.
Niet dat t verder iets uutmaakt
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 mei 2018 - 20:25   quote  deeplink  
T klopt wel...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 mei 2018 - 21:48   quote  deeplink  
Wat mij betreft niet ,maar dit wil niet zeggen dat hij van mij niet welkom is.
Gaat zo op een andere club lijken met die "eigen" jeugd.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 24 mei 2018 - 21:59   quote  deeplink  
Nou ja hij komt zes maanden van varkenoord
van geil
 van geil - donderdag 24 mei 2018 - 22:02   quote  deeplink  
Eigen jeugd is sowieso al een landelijk begrip.
En de "kinderhandel" van de jonge spelers , doen de Nederlandse clubs zelf ook, alleen nog veel jonger.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 mei 2018 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 21:59 schreef Stylzz het volgende:
Nou ja hij komt zes maanden van varkenoord
Ja dat is waar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 25 mei 2018 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 mei 2018 - 22:02 schreef van geil het volgende:
Eigen jeugd is sowieso al een landelijk begrip.
En de "kinderhandel" van de jonge spelers , doen de Nederlandse clubs zelf ook, alleen nog veel jonger.
Ja dat is t model.
SCF Leiden
 SCF Leiden - vrijdag 25 mei 2018 - 11:03   quote  deeplink  
Feyenoord vindt in Denny Landzaat nieuwe assistent-trainer https://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/feyenoord-vindt-in-denny-landzaat-nieuwe-assistent-trainer
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 mei 2018 - 11:17   quote  deeplink  
Ik vind het altijd vreemd dat al onze top talenten niet direct in het 1ste staan en een kans krijgen.
17 jaar is oud genoeg, en zo kun je jezelf ontwikkelen. 020 ( he bah) durft dit wel. En we hebben gezien aan Vente, Malachia, en onze keepr dat het kan. Alleen moet je daar dan wat oudere spelers naast zetten. Of is het zo dat onze jeugd omhoog geluld wordt, en eigenlijk niet zo goed is?
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 25 mei 2018 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 mei 2018 - 11:17 schreef piet de paler het volgende:
Ik vind het altijd vreemd dat al onze top talenten niet direct in het 1ste staan en een kans krijgen.
17 jaar is oud genoeg, en zo kun je jezelf ontwikkelen. 020 ( he bah) durft dit wel. En we hebben gezien aan Vente, Malachia, en onze keepr dat het kan. Alleen moet je daar dan wat oudere spelers naast zetten. Of is het zo dat onze jeugd omhoog geluld wordt, en eigenlijk niet zo goed is?
Ben het wel met je eens....ze zouden in ieder geval meer speelminuten moeten krijgen. Het kan niet zo zijn dat Malacia een seizoen alleen maar op de bank zit. Laat hem in ieder geval de bekerwedstrijden spelen en hem bij gunstige tussenstanden invallen.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 25 mei 2018 - 11:22   quote  deeplink  
Dit is een speler die van mij mag blijven staan, maar ja daar heb je wat duurdere spelers voor gekocht
Leuv
 Leuv - vrijdag 25 mei 2018 - 12:00   quote  deeplink  
We kunnen alleen maar onderkennen dat er daar geen beleid op gevoerd wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 mei 2018 - 22:48   quote  deeplink  
Gerucht: Jones naar Liverpool
van geil
 van geil - zaterdag 26 mei 2018 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2018 - 22:48 schreef Leon FR1908 het volgende:
Gerucht: Jones naar Liverpool
Anass in zijn kielzog.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 26 mei 2018 - 22:50   quote  deeplink  
Iemand moet de waterfles dragen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 26 mei 2018 - 22:58   quote  deeplink  
Lol
ar
 ar - zaterdag 26 mei 2018 - 23:00   quote  deeplink  
Is in staat om een lege te brengen
van geil
 van geil - zaterdag 26 mei 2018 - 23:23   quote  deeplink  
het is toch Ramadan , geen punt.
PieterBos
 PieterBos - zondag 27 mei 2018 - 09:07   quote  deeplink  
Wat een gezeik op van Beek over in de breedte / achteruit spelen.
Dat ligt niet aan van Beek maar aan gebrek aan creativiteit op het middenveld.
Aan wie geeft hij de diepte pass? Juist RvP omdat die wel die creativiteit heeft. Sublieme pass op de stropdas bij Robin vergeten waaruit hij zo mooi scoorde??

Van Beek is enorm gegroeid en verdient een plek in het elftal als hij zo blijft spelen.
Samen met St. Juste een sterk duo (helaas te weinig gezien dit jaar door blessures, maar de wedstrijden die ze samen speelden waren over het algemeen prima).
Diks ook steeds beter gaan spelen.
Denk dat Vilhena vertrekt, haal daar dan een echte creatieve middenvelder voor.
piet de paler
 piet de paler - zondag 27 mei 2018 - 09:16   quote  deeplink  
Rvp is geen zekerheid, je moet iemand kopen die dezelfde spelstijl heeft, alleen kunnen we nooit iemand kopen met die kwaliteit.
MMM
 MMM - zondag 27 mei 2018 - 10:59   quote  deeplink  
Van Beek is echt middelmaat

Omdat hij 1 keer een goede diepe pass heeft gegeven wil niet zeggen dat hij dat echt kan. Onrustige, zonder inzicht spelende, slappe verdediger.

Voor de bank kan het nog, maar geen vaste waarde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 mei 2018 door MMM --
PieterBos
 PieterBos - zondag 27 mei 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2018 - 10:59 schreef MMM het volgende:
Van Beek is echt middelmaat

Omdat hij 1 keer een goede diepe pass heeft gegeven wil niet zeggen dat hij dat echt kan. Onrustige, zonder inzicht spelende, slappe verdediger.

Voor de bank kan het nog, maar geen vaste waarde
Kom onder je steen vandaan, weet niet waar jij afgelopen seizoen hebt gezeten?
Meerdere goeie dieptepasses.
Stevig in de duels.
Prima inzicht waardoor hij vaak op de goeie plek is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2018 - 18:54   quote  deeplink  
Nou t was niet allemaal hoogstaand Pieter,maar ik geloof in beterschap volgend seizoen.
Leuv
 Leuv - zondag 27 mei 2018 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 mei 2018 - 18:19 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Kom onder je steen vandaan, weet niet waar jij afgelopen seizoen hebt gezeten?
Meerdere goeie dieptepasses.
Stevig in de duels.
Prima inzicht waardoor hij vaak op de goeie plek is.
Je hebt de bril wat te roze mijn jong. Die van Beek kan er echt geen klote van.
CobusIII
 CobusIII - zondag 27 mei 2018 - 20:26   quote  deeplink  
het is wel beter dan Arie.....hahaahha...(moet soms lachen om mijn eigen groef)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 27 mei 2018 - 20:45   quote  deeplink  
https://www.dokterdokter.nl/gezond-leven/psyche/kalmeringsmiddelen-antidepressiva-en-slaapmiddelen-slik-ze-met-verstand/item28679

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het OFFICIËLE Transfergeruchtentopic ZOMER 2018

0.0127758