|
|
JanM
|
|
|
Vandaag heeft wederom de compagnon van een kroegbaas het idee geblokkeerd om met enkele forumgangers daar bij elkaar te komen. Bang voor de veiligheid van personeel en klanten. Alsof hier doorgesnoven idioten en/of criminelen digitaal over Feyenoord praten en/of dom lopen te ouwehoeren (zei daar iemand hoeren?) ... ik ben daar eerlijk gezegd wel een beetje klaar mee!
Ik weet dat er onder ons meerderen zijn die het leuk zouden vinden om elkaar na al die jaren ‘contact’ eens IRL te ontmoeten. Ik vind dat het daar nu maar eens van moet komen! Gewoon ergens bij een Van der Valk of zo ergens een beetje centraal in het land. Wie kan en wil komt.
Details lijken mij handiger via PB. Wat ik graag zou willen weten is wie hier wel oren naar heeft en of er nog suggesties zijn voor plaats, locatie, data, tijden, etc. Stuur mij svp een PB. Ik verzamel dan alles en kijk of er een gemene deler uit te halen valt en zal de geïnteresseerden vervolgens via PB nader informeren!
Thanks!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door JanM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Suc6 JanM, dat je maar meer geluk hebt dan je voorgangers |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind het ook Jan, geloof dat het een gezellig avondje gaat worden waarbij zeker geen BBQ mag ontbreken. Er zal toch ergens wel iets moeten kunnen, man zo vredig als het hier op het forum er aan toe gaat waar heb je het over. Nogmaals, jammer dat ik een beetje ver weg zit maar de ruimte heb ik voor een bbq en bier heb ik ook Erdinger Weißbier of een bacotje, maar je kan ook gewoon een gezellige stek in de buurt zoeken natuurlijk.
Kijkt Boes hier btw hier wel eens mee? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vind het al jaren een leuk idee. Maar is kansloos. Maargoed ik meld me aan |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 08:50 schreef VVout het volgende:Ik vind het ook Jan, geloof dat het een gezellig avondje gaat worden waarbij zeker geen BBQ mag ontbreken. Er zal toch ergens wel iets moeten kunnen, man zo vredig als het hier op het forum er aan toe gaat waar heb je het over. Nogmaals, jammer dat ik een beetje ver weg zit maar de ruimte heb ik voor een bbq en bier heb ik ook Erdinger Weißbier of een bacotje, maar je kan ook gewoon een gezellige stek in de buurt zoeken natuurlijk. Kijkt Boes hier btw hier wel eens mee? Klinkt erg goed VVout en zoals ik al eerder aangaf spring ik zo op de motor! Wie weet zijn er meer gegadigden? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Stylzz, jij en ik. Of als we naar VVout gaan zijn het er al 4. Begin is er! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik heb ook wel zin hoor. Zekers.
Ik ga ff met mijn compagnon overleggen wanneer ik gemist ken worden |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Grappig idee, al meerdere keren voorgesteld kan ik mij herinneren. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Klopt Maar áls het dan een keer slaagt, dan wil je er natuurlijk wel bij zijn Rob |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 20:15 schreef Fart het volgende:Ik heb ook wel zin hoor. Zekers. Ik ga ff met mijn compagnon overleggen wanneer ik gemist ken worden Vindt hij het wel goed als je met criminelen elders afspreekt dan? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Dat gaan we ff overleggen inderdaad. Ik ben toch een aardig bedrag waard natuurlijk |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kwamen er nu wel of geen hoeren? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik weet niet wat van geil doet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik voel me hier niet toe geroepen. Voel best goede gevoelens voor de forum leden , en de gezamenlijke hobby , Feyenoord. Echter heb ik een eigen vriendenkring, gezin en best een druk sociaal leven. Ook kennen veel mensen elkaar hier persoonlijk, ik ben daarin een buitenbeentje. Dus nee, ik zal niet van de partij zijn, al hoop ik echt op een doorgang voor de mensen die zich wel geroepen voelen, prima initiatief ! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik voel me hier niet toe geroepen. Voel best goede gevoelens voor de forum leden , en de gezamenlijke hobby , Feyenoord. Echter heb ik een eigen vriendenkring, gezin en best een druk sociaal leven. Ook kennen veel mensen elkaar hier persoonlijk, ik ben daarin een buitenbeentje. Dus nee, ik zal niet van de partij zijn, al hoop ik echt op een doorgang voor de mensen die zich wel geroepen voelen, prima initiatief ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 23:02 schreef van geil het volgende:[..] Ik voel me hier niet toe geroepen. Voel best goede gevoelens voor de forum leden , en de gezamenlijke hobby , Feyenoord. Echter heb ik een eigen vriendenkring, gezin en best een druk sociaal leven. Ook kennen veel mensen elkaar hier persoonlijk, ik ben daarin een buitenbeentje. Dus nee, ik zal niet van de partij zijn, al hoop ik echt op een doorgang voor de mensen die zich wel geroepen voelen, prima initiatief ! Styl bedoelt of jij of Annet komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ghe ghe , dan geile slet Annet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 23:02 schreef van geil het volgende:[..] Ik voel me hier niet toe geroepen. Voel best goede gevoelens voor de forum leden , en de gezamenlijke hobby , Feyenoord. Echter heb ik een eigen vriendenkring, gezin en best een druk sociaal leven. Ook kennen veel mensen elkaar hier persoonlijk, ik ben daarin een buitenbeentje. Dus nee, ik zal niet van de partij zijn, al hoop ik echt op een doorgang voor de mensen die zich wel geroepen voelen, prima initiatief ! Maar dit is bull natuurlijk. We zijn allemaal druk of hebben ons eigen ding. Dat ene dagje kun je makkelijk een keer vooruit plannen. En hoezo buitenbeentje, we "kennen" elkaar via de mails op de topic. Allemaal gelijksgezind. Ik bijvoorbeeld heb alleen die meeuw de hand geschud, en een paar ken ik van Facebook, das alles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 23:10 schreef ar het volgende:[..] Maar dit is bull natuurlijk. We zijn allemaal druk of hebben ons eigen ding. Dat ene dagje kun je makkelijk een keer vooruit plannen. En hoezo buitenbeentje, we "kennen" elkaar via de mails op de topic. Allemaal gelijksgezind. Ik bijvoorbeeld heb alleen die meeuw de hand geschud, en een paar van Facebook, das alles. 0 behoefte aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoeft ook niet, ik ken de meesten ook niet. Sommigen wel eens gezien. Maar t is geen verplichting. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik ken niemand persoonlijk, maar ben daar juist benieuwd naar! Ook naar jou geile, met je Martin en Annet antipathie ;-P
En je vriend Henk - die trouwens verdacht stil is ineens - wil je toch ook wel eens een keer in levende lijve zien? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk eigenlijk dat ik met Henk best een klik zou hebben . Snap dat mensen die mij niet kennen hier daar soms anders tegen aan kijken , maar ben eigenlijk in al die jaren maar 1 keer even pissed geweest op Henk. Heb dat toen even vermeld, en eigenlijk was het daarmee al weer weg, het is maar n forum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lullen over voetbal, over afzeiken en elkaar afzeiken. Hoef ik niemand voor te zien. In het echt vallen mensen vaak tegen. Of juist mee. En kom niet aan van Geil. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vlees en drank .. Mensen zijn bijzaak |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
En ik zou best wel eens aan Geile willen zitten |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Joh.. Ondank een scheldpartij en een bokkensmoel na verlies, meningsverschillen over spelers of staf, blijven jullie kameraden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik kannie ik heb smetvrees.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, zie die meeuw al staan :)) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Jij kent zowat de helft inmiddels al he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Piet met een boekenkraampje op de meeting. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Dat is een goeie! Pierre, moi je vais absolument acheter votre livre! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als de bluffert met D K komt, ben ik van de partij. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo, dan is die geile er al een dag van tevoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahahahahahah absolument |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit is een Nederlandse topic. Er naar gedragen aub. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jaja doe er maar weer lacherig over, maar ik ga echt niet met jullie viespeuken aan een tafel zitten.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 mei 2018 - 17:03 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jaja doe er maar weer lacherig over, maar ik ga echt niet met jullie viespeuken aan een tafel zitten.. Je kunt ook gewoon in de dakgoot gaan zitten hè meeuw ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk