|
|
boes
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 08:50 schreef VVout het volgende:Ik vind het ook Jan, geloof dat het een gezellig avondje gaat worden waarbij zeker geen BBQ mag ontbreken. Er zal toch ergens wel iets moeten kunnen, man zo vredig als het hier op het forum er aan toe gaat waar heb je het over. Nogmaals, jammer dat ik een beetje ver weg zit maar de ruimte heb ik voor een bbq en bier heb ik ook Erdinger Weißbier of een bacotje, maar je kan ook gewoon een gezellige stek in de buurt zoeken natuurlijk. Kijkt Boes hier btw hier wel eens mee? Toevallig vandaag weer eens. :-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: boes en ik zeggen elkaar soms gedag in de supert. Hoi boes :) |
|
|
|
|
boes
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Supert is altijd nog beter dan in een bordeel! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat noemen ze daar de supert . |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hoeveel aanmeldingen hebben we al? En wanneer is de deadline? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lang geleden, nog steeds aan de BBQ. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Loopt storm! Iedereen komt, behalve van geil ... zoek alleen nog een kroeg ;-P |
|
|
|
|
boes
|
|
|
quote: Jazeker.. gaat lekker! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Leuk man, hoop dat je er nog veel plezier aan gaat beleven. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij zult die spare-ribs inmiddels wel uit de marinade hebben vrees ik? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja samen met 2 liter palinka en een flesje brandy en wat bier -.- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar geen nood, de BBQ gaat hier regelmatig aan en er is een nieuwe voorraad bestelt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik zie die Stylzz met zijn 2,20m of zoiets nog niet bij mij achterop kruipen, maar anders was de locatie wat mij betreft geregeld ;-P
P.S. Fart zou er 'voor straf' de hele weg achteraan mogen rennen! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar komt dan bij mij gelijk z'n gedachte op zetten, ghèhè
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Met een touw op rolschaatsen achter die racer van mij whahahahahaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hahaha het zou wel in mijn straatje passen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2018 - 17:32 schreef JanM het volgende:[..] Ik zie die Stylzz met zijn 2,20m of zoiets nog niet bij mij achterop kruipen, maar anders was de locatie wat mij betreft geregeld ;-P P.S. Fart zou er 'voor straf' de hele weg achteraan mogen rennen! Ik snap niet zo goed waar ik dit aan verdiend heb Jan. Het is mijn compagnon die dwars ligt welke toevallig dezelfde blijkt te zijn als die van Barabas (ben ik achter gekomen) Het is een beetje de Mino Raiola van de kroegen die compagnon |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2018 - 21:23 schreef Fart het volgende:[..] Ik snap niet zo goed waar ik dit aan verdiend heb Jan. Het is mijn compagnon die dwars ligt welke toevallig dezelfde blijkt te zijn als die van Barabas (ben ik achter gekomen) Het is een beetje de Mino Raiola van de kroegen die compagnon Was maar een geintje man, maar als je nu werkelijk beweert dat jouw compagnon ook die van Barabas is ga ik wel ernstig(er) twijfelen aan jouw verhaal ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Er is nog geen moment geweest dat ik iemand hier serieus nam :P
quote:Op dinsdag 08 mei 2018 - 21:28 schreef JanM het volgende:[..] maar als je nu werkelijk beweert dat jouw compagnon ook die van Barabas is ga ik wel ernstig(er) twijfelen aan jouw verhaal ... Je weet dat alles wat ik hier op dit forum neerzet een leugen is toch? (Behalve mijn drank gebruik) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ga verdomme toch eens neuken allemaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Klaar, voor de rest nog wat te melden? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 08 mei 2018 - 21:43 schreef Fart het volgende:[..] Er is nog geen moment geweest dat ik iemand hier serieus nam :P [..] Je weet dat alles wat ik hier op dit forum neerzet een leugen is toch? (Behalve mijn drank gebruik) Check 》》》 |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als ik aanwezig ben, zal dat niet veel helpen. Jullie zien mij vast over het hoofd.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2018 - 09:57 schreef Milo het volgende:Als ik aanwezig ben, zal dat niet veel helpen. Jullie zien mij vast over het hoofd.... Sluit ik me bij aan ,Tomson heeft geluk met die kuif. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2018 - 09:57 schreef Milo het volgende:Als ik aanwezig ben, zal dat niet veel helpen. Jullie zien mij vast over het hoofd.... Een paas kleintjes om ons bier op te zetten is anders wel verdomd handig ;-P |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
van geil