|
|
salemi
|
|
|
Hoe zou het zijn als Salomon Kalou bij ons terug zou kunnen komen? Ik volg hem zoveel mogelijk in de samenvattingen van de Bundesliga. Hij heeft vaak een basisplaats, scoort regelmatig en is naar mijn idee vaak de meest intelligente speler die er bij loopt. Maar de trainer wisselt hem vaak. Hij heeft naar mijn idee een contract dat afloopt, of hooguit nog een jaar.Ik kan me niet voorstellen dat hij het (nog) naar zijn zin heeft daar. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heeft nog een contract tot 2020 en is al bijna 33 ... |
|
|
|
|
salemi
|
|
|
Ai, dat is een jaar langer als ik dacht. Maar transfersom zou eventueel niet zo hoog zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 15:12 schreef salemi het volgende:Ai, dat is een jaar langer als ik dacht. Maar transfersom zou eventueel niet zo hoog zijn. Hebben hem in 2014 voor slechts 1,8 miljoen gekocht dus als Kalou aangeeft weg te willen zal dat idd wel meevallen denk ik. Of het verstandig zou zijn van Feyenoord weet ik alleen niet. Heeft geen restwaarde en dan kun je Larsson (en Boëtius maar dat heb ik al gedaan) wel afschrijven ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb geen idee, in geen jaren meer zien voetballen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zie Herta nog wel eens spelen en of het dat nou waard is om JP en Larson er voor opzij te schuiven lijkt me eigenlijk niet. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 03 mei 2018 - 16:13 schreef VVout het volgende:Ik zie Herta nog wel eens spelen en of het dat nou waard is om JP en Larson er voor opzij te schuiven lijkt me eigenlijk niet. Ik zou JP voor elke speler opzij schuiven. Pff wat begin ik mij te ergeren aan dit ventje met zijn pedante loopje zeg. Maar goed daar is een andere topic voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 10:25 schreef Leuv het volgende:[..] Ik zou JP voor elke speler opzij schuiven. Pff wat begin ik mij te ergeren aan dit ventje met zijn pedante loopje zeg. Maar goed daar is een andere topic voor. Ik was al blij toen ie destijds weg kon naar Basel, daar heeft ie meer niet dan wel gespeeld en dan komt ie terug. Snap dat wel maar daarvoor gewoon iets beters zoeken dan Kaloe. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De Boëtius van het begin van dit seizoen was fantastisch. Krabbelde laatste weken ook weer wat op. Vertrouwen geven, hij kan zo goed voetballen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
6 goals, 7 assists. Moet beter en dat kan hij wel, nu laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 20:26 schreef MMM het volgende:De Boëtius van het begin van dit seizoen was fantastisch. Krabbelde laatste weken ook weer wat op. Vertrouwen geven, hij kan zo goed voetballen. fantastisch, dan ben je wel heel snel tevreden, want dat was t echt niet, t was nog geen halve Elia. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 20:35 schreef Stylzz het volgende:[..] fantastisch, dan ben je wel heel snel tevreden, want dat was t echt niet, t was nog geen halve Elia. In het begin vrijwel elke wedstrijd een goal of assist. Speelde toen echt sterk, assist tegen Twente was goed. Geweldige aanname.
Hij heeft het in zich maar moet nu eens een heel seizoen presteren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elia 9 goals en 8 assists. Scheelt niet gek veel.
Maar nee een Elia is het niet. Die was zo bepalend in de groep en stond er altijd als het moest. Kanjer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 mei 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 20:42 schreef MMM het volgende:[..] In het begin vrijwel elke wedstrijd een goal of assist. Speelde toen echt sterk, assist tegen Twente was goed. Geweldige aanname. Hij heeft het in zich maar moet nu eens een heel seizoen presteren. Onze standaard zakt. Moeten we voor waken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens hoor. Maar zijn begin was veelbelovend, vind jij ook denk ik? Laatste weken vind ik hem ook prima. Het is geen Lozano of Berghuis, nee dat zeker niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt maar zou het wel kunnen worden. Heeft alleen ook een paddo kappert nu |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 21:08 schreef MMM het volgende:[..] Eens hoor. Maar zijn begin was veelbelovend, vind jij ook denk ik? Laatste weken vind ik hem ook prima. Het is geen Lozano of Berghuis, nee dat zeker niet. Ik heb nooit echt in m geloofd, dat zit continu in t achterhoofd |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 20:42 schreef MMM het volgende:[..] In het begin vrijwel elke wedstrijd een goal of assist. Speelde toen echt sterk, assist tegen Twente was goed. Geweldige aanname. Hij heeft het in zich maar moet nu eens een heel seizoen presteren. Hij heeft niet de discipline om in een vertrouwde omgeving als topsporter te leven. Onder moeders vleugels en met zijn vriendjes is het teveel roti kip en feesten met zijn vriendjes. Hij zal dus nooit zijn niveau bij ons halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 mei 2018 - 21:43 schreef Leuv het volgende:[..] Hij heeft niet de discipline om in een vertrouwde omgeving als topsporter te leven. Onder moeders vleugels en met zijn vriendjes is het teveel roti kip en feesten met zijn vriendjes. Hij zal dus nooit zijn niveau bij ons halen. Weet je dat , of denk je dat ? |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Dat is mijn conclusie van het terugvallen van zijn niveau en het onafgetrainde uiterlijk. Meet zijn vetpercentage maar dan weet je het. Het is toch duidelijk zichtbaar dat hij niet afgetraind is. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: BMI had hetzelfde toen hij bij Porto ging spelen en gezonder ging eten. Hij gaf zelf toen aan meer afgetraind te zijn. |
|
|
|