|
|
Loetje
|
|
|
Er lijkt een gigantisch drukke en chaotische transferperiode voor Ajax op komst te zijn. Er lijken diverse spelers te vertrekken en een aantal nieuwelingen lijken er zeker bij te gaan komen. Om het enigzins overzichtelijk te houden zal ik een overzicht van de selectie maken. De spelers die worden aangekocht, zal ik met zwarte letters weergeven.
Wanneer ik een speler vergeet, vertel het gewoon en pas ik het aan.
Doel: Andre Onana Benjamin van Leer Kostas Lamprou
Verdediging: Luis Orejuela Rasmus Kristensen Maximillian Wöber Matthijs de Ligt Perr Schuurs Nicolas Tagliafico Joël Veltman Daley Sinkgraven Noussair Mazraoui
Middenveld: Azor Matusiwa Jurgen Ekkelenkamp Hakim Ziyech Frenkie de Jong Donny van de Beek Carel Eiting Lasse Schöne Siem de Jong Dusan Tadic Daley Blind
Aanval: Vaclav Cerny Kasper Dolberg Klaas-Jan Huntelaar Hassane Bandé David Neres Kaj Sierhuis Zakaria Labyad
Vertrokken spelers Nick Viergever (PSV) Mitchell Dijks (Bologna) Amin Younes (Napoli) Justin Kluivert (AS Roma) Matteo Cassierra (FC Groningen) Verhuurd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 juli 2018 door Loetje -- |
|
|
|
|
Snakie59
|
|
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Is Labyad al zeker? Ik geloof het iniedergeval pas als Ajax het zelf bevestigt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nope! Ze beweren dat het na de play-offs bekend wordt. Dus eerst afwachten! Wat mij betreft komt die nooit. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2018 - 20:38 schreef Loetje het volgende:Nope! Ze beweren dat het na de play-offs bekend wordt. Dus eerst afwachten! Wat mij betreft komt die nooit. Prima vervanger voor de vertrekkende Ziyech hoor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op woensdag 09 mei 2018 - 15:41 schreef Loetje het volgende:[ afbeelding ] Er lijkt een gigantisch drukke en chaotische transferperiode voor Ajax op komst te zijn. Er lijken diverse spelers te vertrekken en een aantal nieuwelingen lijken er zeker bij te gaan komen. Om het enigzins overzichtelijk te houden zal ik een overzicht van de selectie maken. De spelers die worden aangekocht, zal ik met zwarte letters weergeven.
Wanneer ik een speler vergeet, vertel het gewoon en pas ik het aan.
Doel:Andre Onana Benjamin van Leer Kostas Lamprou Verdediging:Luis Orejuela Rasmus Kristensen Maximillian Wöber Matthijs de Ligt Perr SchuursNicolas Tagliafico Joël Veltman Middenveld:Azor Matusiwa Jurgen Ekkelenkamp Hakim Ziyech Frenkie de Jong Donny van de Beek Carel Eiting Lasse Schöne Aanval:Vaclav Cerny Kasper Dolberg Klaas-Jan Huntelaar Hassane BandéJustin Kluivert David Neres Matteo Cassierra Kaj Sierhuis Vertrokken spelersNick Viergever (PSV) Mitchell Dijks (Bologna) Amin Younes (Wolfsburg/Napoli) Ik mis Daley Sinkgraven ik je selectie, of heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vandaar de vraag ook, meld als ik iets gemist heb, haha. Dankje! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Daley Sinkgraven en Siempie ?. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sinkgraven en De Jong staan erbij. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Sterker, Labyad zegt ervan geschrokken te zijn, omdat hij pertinent geen contact heeft gehad met Ajax. Hij praatte over een kennelijke dubbelganger. De tijd zal het leren. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Waar rook is, is vuur..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Oké, dan moet de brandweer maar in actie komen ;-)
Maar je hebt gelijk: het gerucht is al maanden hardnekkig. Die komt heus wel en ik verwacht best wel veel van hem. Hij scoort gemakkelijk en is altijd aanspeelbaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 mei 2018 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik mos volgens mij Mazroui |
|
|
|
|
Del Campo
|
|
|
Bij keepers kan je eventueel nog Norbert Alblas zetten (vertrekt waarschijnlijk wel). Mitchel Bakker (verdedigers) zit laatste tijd wel regelmatig op de bank maar weet niet hoe ver je wilt gaan met spelers bij deze selectie zetten. Middenvelders: Dani de Wit, eventueel Noa Lang Dennis Johnsen nog bij aanvallers? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had ik er na Sinkgraven al bijgezet als het goed is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 10 mei 2018 - 15:53 schreef Del Campo het volgende:Bij keepers kan je eventueel nog Norbert Alblas zetten (vertrekt waarschijnlijk wel). Mitchel Bakker (verdedigers) zit laatste tijd wel regelmatig op de bank maar weet niet hoe ver je wilt gaan met spelers bij deze selectie zetten. Middenvelders: Dani de Wit, eventueel Noa Lang Dennis Johnsen nog bij aanvallers? Dit is een definitieve selectie, geen geruchten. Daar is al een topic voor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Knip die rechter er eens af! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die rechter kabouter!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Del Campo
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ga ervan uit, dat Ajax zich voor de komende seizoen specifieker heeft gezocht naar een nog betere selectie dan de afgelopen jaren, waardoor mede de kampioenschappen aan de neus voorbij gingen. Ik ga van het positieven uit. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik ben zo nu en dan niet aanwezig, dus mis ik af en toe het nodige... Wat is er met Daley Sinkgraven aan de hand? Is hij nog altijd geblesseerd of is hij uit beeld geraakt? |
|
|
|
|
Del Campo
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 - 16:44 schreef Pietje het volgende:[..] Ik ben zo nu en dan niet aanwezig, dus mis ik af en toe het nodige... Wat is er met Daley Sinkgraven aan de hand? Is hij nog altijd geblesseerd of is hij uit beeld geraakt? Nog geblesseerd, operatie aan knie gehad eind november. Richt zich op komend seizoen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Sinkgraven heb je straks maandje plezier van! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 - 20:33 schreef Del Campo het volgende:[..] Nog geblesseerd, operatie aan knie gehad eind november. Richt zich op komend seizoen. Thanks! Ik ben weer bij. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Als je geluk hebt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet hij wel goed gelijmd zijn! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jammer van zon jongen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja echt jammer, NOT!!! Gewoon wederom middelmaat gekocht! |
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
|
|
|
Ajax30
|
|
|
Hij zat vandaag niet bij de (SELETIE) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Transfers Tadic en Kluivert toegevoegd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik maak me voornamelijk zorgen over de verdediging en de aanval. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mazroui de Ligt Blind en Tagliafico? |
|
|
|
|
Messi2018
|
|
|
Blind keert terug naar Ajax na de staking van Man Utd..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 juli 2018 door Messi2018 -- |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Onana Veltman. Deligt. Blind viergever
Tadic. Frenkie. Labyad
Neres. Hunt/dolbert. Ziyech
Pffff |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juli 2018 - 17:48 schreef Scout2 het volgende:Viergever????? [..] Onana Veltman. Deligt. Blind viergever Tadic. Frenkie. Labyad Neres. Hunt/dolbert. Ziyech Pffff |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Precies zonde dat hij gratis de deur uitgelopen is |
|
|
|