BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zakaria Labyad voor 4 jaar naar Ajax.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 14 mei 2018 - 15:39
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Update: 'Ajax vervroegt bekendmaking Labyad-deal door uitgelekte keuring' (VoetbalPrimeur)

Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 mei 2018 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 22:55 schreef p111 het volgende:
Toch weer effe belangrijk Labyad een assist en een Goal bij invalbeurt,ik geloof wel in hem.
Ik help het hopen. Dat het niet weer een speler is die indruk maakt bij subtop maar vervolgens bij Ajax verzuipt.
remco k
 remco k - woensdag 16 mei 2018 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 14:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik help het hopen. Dat het niet weer een speler is die indruk maakt bij subtop maar vervolgens bij Ajax verzuipt.
Misschien helpt het hem dat ie al eens eerder bij de top heeft gezeten.

Wat hem wel siert overigens, hij heeft voor heel weinig salaris zijn eerste tijd bij Utrecht gewerkt ( in verhouding tot andere voetballers) dit om zichzelf te bewijzen en terug te knokken.

Of hij hier wel of niet slaagt heb ik geen ide van, maar dat siert iemand wel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 mei 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 14:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien helpt het hem dat ie al eens eerder bij de top heeft gezeten.

Wat hem wel siert overigens, hij heeft voor heel weinig salaris zijn eerste tijd bij Utrecht gewerkt ( in verhouding tot andere voetballers) dit om zichzelf te bewijzen en terug te knokken.

Of hij hier wel of niet slaagt heb ik geen ide van, maar dat siert iemand wel..
Als je in een slop zit is dat een oplossing.

Maar ik heb twijfel over hem.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 mei 2018 - 14:41   quote  deeplink  
Vooropgesteld, geen enkele vorm van mij van kritiek is omdat iemand uit het buitenland komt, want dat is het gewoon niet.

Ik vind Labyad een uitstekende speler bij FC Utrecht en verdiend zeker een transfer. Ik ben ook eerlijk dat deze jongen al 24/25 jaar is. Ajax spreekt constant uit zichzelf naar een hoger niveau te tillen en ik denk persoonlijk gewoon dat je, met het oog op wat er vertrekt, ook spelers moet halen die je die stap omhoog kunnen bieden. De vlakke jongens die niet veel hoger kunnen, hebben we er wat mij betreft genoeg. Vandaar ook mijn oprechte twijfel.

Ik hoop dan ook dat hij wordt aangetrokken voor de flanken en niet als opvolger van Ziyech, want ondanks ik geen fan ben van de laatste, maak je daar dan wel een hele grote stap achteruit in.

Hoop op een Schöne verhaal, ideale 12e man die in zijn eerste jaren zo nu en dan toch belangrijk kan zijn. Meer dan dat verwacht ik er zonder negatief te denken, er niet van!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 mei 2018 - 14:42   quote  deeplink  
Denk dat het al heel erg zou helpen als we hem steunen als hij zijn draai nog even moet vinden en niet gaan fluiten als hij 3 mindere wedstrijden speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Zakaria Labyad voor 4 jaar naar Ajax.

0.0076398