|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 17:45 schreef MightyAce het volgende:[..] Ja want Piet is al decennia de man die achter de schermen alles bepaalt bij onze club pfff Sarcasme of lekke band? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 15:30 schreef netsurfer het volgende:[..] Je kan de lat wel hoog leggen, maar dan moet je dat financieel wel waar kunnen maken. Plus als elk jaar bepalende spelers vertrekken blijf je ook achter de feiten aan sukkelen. De basis bij elkaar houden, daar zit de winst. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 18:02 schreef piet de paler het volgende:Als we de race met de nuezen willen aangaan moet je kwaliteit halen, en is de Portugese competitie slapper dan de Nederlandse? Dat denk ik niet. Ik weet ook dat hij waarschijnlijk niet te halen is. Maar wie dan...................... En ps die post is niet van mij Misschien snap je het niet, maar Dost wilt zelf niet eens. Dus waarom hierover discussiëren? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pffffff, eerst ff een heerlijke wolk rook uitblazen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 - 19:43 schreef MMM het volgende:[..] Misschien snap je het niet, maar Dost wilt zelf niet eens. Dus waarom hierover discussiëren? Oke dan over naar de nu nog kreupele v Wolfswinkel.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die is en een park te Eindhoven gesignaleerd . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan krijgen we de immer terugkerende naam ..................Guidetti |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beste spits van de Jupiler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Staat niet in de link? Is die link van mij een oude? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maakt niet uit. Jupiler niveau |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jullie willen Feyenoord serieus in het rechterrijtje hé |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Logisch toch dat je met een beetje speler uit de JL gaat strijden om de schaal -.- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
We weten alleen nog niet welke schaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ivan Santini. Goed scorende spits alleen is deze speler beetje hetzelfde als onze Nico Jørgensen. Heeft aanvoer van de zijkant nodig om te scoren . Jammer want dat hij t doel kan vinden is een feit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niets van bekend bij Caen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha nee die doelpunten maakte hij in een shirtje van Caen bij excelsior |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 15:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ivan Santini. Goed scorende spits alleen is deze speler beetje hetzelfde als onze Nico Jørgensen. Heeft aanvoer van de zijkant nodig om te scoren . Jammer want dat hij t doel kan vinden is een feit. [ filmpje ] De actie op 1m 40 is prima. Maar verder niet bijzonder Leon. De club verwacht meer kwaliteit Leon, wij verwachten vandaag betere beelden ja. :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 - 16:27 schreef ar het volgende:[..] De actie op 1m 40 is prima. Maar verder niet bijzonder Leon. De club verwacht meer kwaliteit Leon, wij verwachten vandaag betere beelden ja. :)
Deze dan hassane baudé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik denk dat je bandé bedoeld? Dat is al een stukje beter, maar niet genoeg. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die is toch al naar Ajax? |
|
|
|