|
|
van geil
|
|
|
Raar dan dat ze zo'n ophef maakten. Misschien over 4 jaar op scherm tonen ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die goal van Spanje leek mij ook gewoon geldig. De beslissingen bij Portugal - Iran waren wel discutabel, met name de penalty voor Iran. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Uiteindelijk zijn de twee beste wel door denk ik zo. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dat wel. Maar Portugal was denk ik liever eerste geworden met het oog op het vervolg van het WK. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na veel wedstrijden gezien te hebben zijn mijn favorieten nu: Frankrijk Kroatie Senegal Belgie Maar geef Brazillie de grootste kans |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 25 juni 2018 - 23:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Die goal van Spanje leek mij ook gewoon geldig. De beslissingen bij Portugal - Iran waren wel discutabel, met name de penalty voor Iran. Er blijft veel discussie , ondanks de video ref. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe vonden jullie het gedrag van de reserve spelers van diverse landen?.................................. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De marges worden gewoon verlegd, de discussie blijft over pieledingetjes. Dan blijft het ook moeilijk in te schatten hoe zwaar overtredingen zijn, aangeschoten hands enz. Het blijft moeilijk en laten ze niet te lang twijfelen bij het kijken van de beelden. Wat ik wel graag zou zien dat theater spelen wordt bestraft met gelijk geel. Ik heb er zelfs een gewoon smakelijk zien lachen toen ie zijn pingel versiert had, gelijk rood.Dat vind ik nou misselijk, doe het goed en ingetogen en anders ben je de pisang. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik zou het liefst alleen overtredingen bestraft zien worden waarbij aantoonbaar letsel is. Misschien moet de VAR ook een röntgenapparaat raadplegen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zoals Ramos in de CL op Mo, maar dan zien we het ff niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Of een zwaai met je arm in het gezicht van Ronaldo, dat zal ook ff niet gezien zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoe speelden de Feyenoorders vandaag ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja echt ? Nou schieten we 0 op met het WK |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Lachwekkend deze penalty. Schandalig dit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maxima kan de dildo uit het nachtkastje halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beetje asociaal die Maradona met zijn twee middelvingers , maar goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die video ref veranderd daar niets aan. ik vind het zelfs irritant. Doellijn technologie vind ik wel prima. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gebeurde vreemde dingen in deze wedstrijd. Ik vertrouw het niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fantastisch. Wat een spannende wedstrijd! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spannende 2e helft en Argentinië volgend wedstrijd eruit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa HOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Duitsland verdiend eruit. Vandaag echt slecht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mexico vind ik wel jammer, maar ja , eigenlijk boeien. Kan die kut haar gitaartje weer pakken. Oh wacht even , zijn wel door.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wtf is er met dat team gebeurd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mexico en Zweden door, heerlijk die Duitsers zo in beeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dit is gewoon een nieuwe traditie. Vorig toernooi was de kampioen van de vorige editie Spanje, ging er in de poulefase uit. Toernooi daarvoor zelfde met Italië. Daarvoor ook met Frankrijk. Alleen Brazilië tussendoor niet. En nu Duitsland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik kijk uit naar Frankrijk- Argentinie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst genieten Piet. Makkelie bejubelen langs de grachten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Waarom naar het WK afreizen ten koste van vele vakanties, als je ook zo, Duitsland uit kunt schakelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De glimlach van een kind doet je beseffen dat je leeft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had het idee dat de Duiters het wel best vonden,en aan vakantie toe waren..manmanman... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet alleen vandaag. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Welnee, het komt doordat die trainer niet meer aan z'n hol mocht snuffelen. Dat bracht hem geluk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juni 2018 - 20:56 schreef Gerard_FR het volgende:Welnee, het komt doordat die trainer niet meer aan z'n hol mocht snuffelen. Dat bracht hem geluk. Dit soort theorieën he... lang leve het internet :D |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Brazilië was de 7-1 van 2014 nog niet vergeten. Die hadden ook de grootste pret. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Engeland - België vanavond, willen allebei 2e worden.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 juni 2018 - 19:27 schreef VVout het volgende:Of een zwaai met je arm in het gezicht van Ronaldo, dat zal ook ff niet gezien zijn. Landen met de beste en bekende spelers moeten gewoon door anders wordt de WK een flop |
|
|
|