|
|
tomson
|
|
|
quote: Schrijf jij die metropoot al af dan ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ach Hannibal of die jankerT, is eigenlijk worst en wie weet wat er nog komt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Cavani is wel wat voor Feijenoord.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Yo, moet Gele ff de bank bellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goed plan, heeft Vente wat concurrentie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal best wel met het bord op schoot mee kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Uruguay, vreselijk. Alleen maar tegenhouden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juni 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zo speelt 85% op dit wk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb anders 2 hele mooie aanvallen gezien met hele goede doelpunten, dat je alles probeert tegen te houden is dan alleen maar logisch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Portugal speelt normaal niet anders |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Die lekkere pot hadden we vanmiddag al gehad he |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yup...lood om oud ijzer :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 - 21:36 schreef VVout het volgende:Ik heb anders 2 hele mooie aanvallen gezien met hele goede doelpunten, dat je alles probeert tegen te houden is dan alleen maar logisch. Zonder verder niet meer bij het doel te komen?
Niet mijn manier hoe ik voetbal wil zien. Laat die Fransen maar winnen van Uruguay. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Qua voetbal die Fransen liever, ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 28 juni 2018 - 12:25 schreef Gerard_FR het volgende:WK 2018 achtste finales: Zaterdag 30 juni 2018 16:00 Kazan Frankrijk - Argentinië 2-0 Zaterdag 30 juni 2018 20:00 Sotsji Uruguay - Portugal 3-1 Zondag 1 juli 2018 16:00 Moskou Spanje - Rusland 2-1 Zondag 1 juli 2018 20:00 Nizjni Kroatië -Denemarken 3-1 . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Morgen ook weer leuke potjes. Kan Jorgensen zijn waarde opkrikken ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een beslissende goal is miljoenen waard! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Laat het hem maar bij Feyenoord zien, dan verkopen we hem een jaartje later. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die is vastberaden om te vertrekken. Transfer is hem al eens door de neus geboord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk dat er weinig gegadigden zijn voor hem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Cavani man of the match..wat een geweldenaar.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
WK 2018 achtste finales:
Maandag 2 juli 2018 16:00 Samara Brazilië - Mexico 3-2 Maandag 2 juli 2018 20:00 Rostov België - Japan 2-1 Dinsdag 3 juli 2018 16:00 Petersburg Zweden - Zwitserland 0-2 Dinsdag 3 juli 2018 20:00 Moskou Colombia - Engeland 3-1 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 11:41 schreef Gerard_FR het volgende:WK 2018 achtste finales: Maandag 2 juli 2018 16:00 Samara Brazilië - Mexico 2-2 verl 2-3 Maandag 2 juli 2018 20:00 Rostov België - Japan 4-1 Dinsdag 3 juli 2018 16:00 Petersburg Zweden - Zwitserland 0-2 Dinsdag 3 juli 2018 20:00 Moskou Colombia - Engeland 3-1 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zondag 1 juli 2018 16:00 Moskou Spanje - Rusland 3-1 Zondag 1 juli 2018 20:00 Nizjni Kroatië -Denemarken 2-1 Maandag 2 juli 2018 16:00 Samara Brazilië - Mexico 2-3 Maandag 2 juli 2018 20:00 Rostov België - Japan 4-1 Dinsdag 3 juli 2018 16:00 Petersburg Zweden - Zwitserland 2-1 Dinsdag 3 juli 2018 20:00 Moskou Colombia - Engeland 1-2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop dat Neymar ook optieft naar huis...walgelijk mannetje. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Brazilië is ook beter af zonder hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Suarez, Neymar, Ronaldo: ultra nare types. Messi: een heer en sportief winnaar en verliezer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spanje - Rusland rust 1-1. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We all love Poetin , RUSSIA ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heerlijk voor die Ramos.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
MH17 Zelfs Kuypers heeft de ballen niet! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu Kroatië Denemarken Hup Kroatië |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik vond het geen handsbal van Pique. De bal komt uit zijn rug dus kon de bal niet zien komen. En daarbij was die arm al daar en de regel is toch als de hand naar de bal gaat? Maar ergens anders ook al gezegd het maak mij verders niet uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eens,spelen het mooist tot nu toe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En , niet onbelangrijk , :) , staat wat geld op . Net als Russia iedere keer .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Schandalig dat zo'n land door gaat in 90 minuten bijna niks gezien. Als dat hands was dan moest Spanje ook een penalty hebben overtreding op Ramos Zwak van de Tukker en ook van Makkelie En in de 30 minuten maar wachten op de penalty's |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je erbij was geweest had je het heel anders gezien Bluffer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 19:43 schreef de bluffer het volgende:Schandalig dat zo'n land door gaat in 90 minuten bijna niks gezien. Als dat hands was dan moest Spanje ook een penalty hebben overtreding op Ramos Zwak van de Tukker en ook van Makkelie En in de 30 minuten maar wachten op de penalty's Eens! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zou boven op zijn kop gescheten hebben als ik jou was :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik kom niet in Rusland Ben blij dat LEON FR 1908 het met me eens is ook een echter kenner |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: had ik van jou niet gedacht
Mooie stand nu al bij Kroatië-Denemarken 1-1 |
|
|