|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Cornelius staat er in...om je dood te lachen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar zat Feyenoord volgens mij ooit ook achteraan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jorgensen weer minder waard. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was ook een kudt pingel ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Echt he..pfff . Een in een rij van vele |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Tot nu toe beste speler op de WK |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Neymar mag gaan maar Brazilië niet ik heb gezegd dat ze ...... worden |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: vanavond niet, maar toch door |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Heimwee naar R'dam! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 23:24 schreef de bluffer het volgende:[..] Neymar mag gaan maar Brazilië niet ik heb gezegd dat ze ...... worden Maar dat is bluf ;-P |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hup België, vlammen vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Eerste echte test, ik weet het niet erschijnen wat probleempjes volgens de media te zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Eerste echte test, ik weet het niet erschijnen wat probleempjes volgens de media te zijn. We gaan het zien Piet,maar het zeker de eerste echte wedstrijd. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Willem heeft 100% gelijk vanmorgen, ik las het voor dat ik terug ga naar Denemarken in het AD over de wedstrijd Spanje-Rusland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker ,die Kuypers en Makelie zijn gewoon slecht. En Costa heeft hetzelfde probleem als Jorgensen bij ons. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Bij die overtreding op o.a. Ramos in het strafschop gebied had je nu beter de man naast het doel gehad, die het beter had gezien dan die in een hokje in Moskou |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 09:02 schreef piet de paler het volgende:[..] Eerste echte test, ik weet het niet erschijnen wat probleempjes volgens de media te zijn. Belgische media en zijn voetbalteam, das al jaren een probleem!
Ik hoop dat het voetbal spreekt zefkes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juli 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Neymar huilt als een baby die teveel aandacht krijgt. Gewoon negeren dus, anders wordt het alleen maar erger. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat bij Japan voor Feyenoord haalbare spelers tussen kunnenzitten die goed zijn, en commercieel heel aantrekkelijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Putain! Hoor je in heel België |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met NL hebben ze in het buitenland geen leedvermaak meer maar bijna medelijden :p |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 21:16 schreef tomson het volgende:[..] Met NL hebben ze in het buitenland geen leedvermaak meer maar bijna medelijden :p En terecht. Maar nog steeds lach ik om uitgeschakelde Duitsers, Portugezen, Spanjaarden of Belgen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mazzelgoal hielp ze in t zadel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Belgen hebben door dat ze tegen dwergen spelen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bijna elke voorzet van de Jappen is goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Zo gezegd zo gedaan. Op naar weer een verlenging. Toch een amusant WK aan het worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Lekker belangrijk. Spektakel :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Onverdiend. Maar wat oerdom de corner ervoor |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Respect voor Japan....kunnen goed voetballen, komen lengte tekort. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Met het neuken ook , veel energie , weinig gevoel voor de dames. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hup Belgie Wie komen er nu ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eens. Zonde voor die gasten. Hadden een beter lot verdiend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 01 juli 2018 - 11:41 schreef Gerard_FR het volgende:WK 2018 achtste finales: Maandag 2 juli 2018 16:00 Samara Brazilië - Mexico 3-2 Maandag 2 juli 2018 20:00 Rostov België - Japan 2-1 Dinsdag 3 juli 2018 16:00 Petersburg Zweden - Zwitserland 0-2 Dinsdag 3 juli 2018 20:00 Moskou Colombia - Engeland 3-1 aha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Achter blokjes ook he. Elk plukje en gaatje is geblurd. Geen plek voor een geile. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Weet ik niet...er zijn veel meer japanners dan nederlanders...moeten ze toch iets goed doen.. |
|
|
|