|
|
van geil
|
|
|
Mooi dat die Jappen eruit zijn . Nu Zweden Zwitserland Colombia Eng land |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je bent al lang japanner? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoeveel had Jørgensen er gescoord als hij in de spits had gelopen bij België. De 1 na de andere schitterende voorzet van de flanken. Het spelletje dat Feyenoord vroeger ook zo beheerste met bv Blinker en Taument. Dit blijft voor mij persoonlijk het mooiste systeem. De dood aan tikki takka |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ha, mooie herinnering! Lekker oorlog in de 16. Graag weer terug. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:Hoeveel had Jørgensen er gescoord als hij in de spits had gelopen bij België. De 1 na de andere schitterende voorzet van de flanken. Het spelletje dat Feyenoord vroeger ook zo beheerste met bv Blinker en Taument. Dit blijft voor mij persoonlijk het mooiste systeem. De dood aan tikki takka Vente is nu al beter voor de goal als Jörgensen vind ik , het is nogal een beperkte speler op 9. Fysiek is hij wel sterker als aanspeelpunt, maar dat is geen ouderwetse spits. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eng Land gaat de finale halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan België maar de volgende. Fuk Neymar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 juli 2018 - 22:26 schreef van geil het volgende:[..] Vente is nu al beter voor de goal als Jörgensen vind ik , het is nogal een beperkte speler op 9. Fysiek is hij wel sterker als aanspeelpunt, maar dat is geen ouderwetse spits.
Kijk dan maar eens goed naar dit filmpje.. Ok Berghuis is de beste van dit elftal nu ,maar ook de pest voor dit elftal. Kijken vanaf het begin tot t eind.
Weltrusten voor straks Geile. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit filmpje kent drie assists van de flanken ook. 1 van Elia, 1 van Bilal en 1 van Jorgensen ;-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Elia missen we toch wel hoor, dat zie je ook weer duidelijk terug in dat filmpje. Het is echt te hopen dat Sam de vorm en het plezier weer terug krijgt komend seizoen. Dat zou al een doelpunt of wat schelen en daarmee krijgt de rechterflank ook weer meer vrijheid, als links mee gevaarlijk is en krijg je automatisch ruimte in het midden omdat je het naar buiten open trekt met daar Jorgenson, Vente, Clasie, Robin, Vilhena. Met een goed aansluitende verdediging en de backs weer in vorm hoort het zich dan helemaal niet verkeerd aan beste Feyenoorders. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat niet, maar het is geen selectie voor een kampioenschap. Omdat er 2 kutclubs zijn met veel meer financiële armslag. Een 3e plek moet. Minimaal. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gelukkig zegt geld niet alles, als dat de maatstaf voor het WK geweest zou zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 06:42 schreef Stylzz het volgende:Dit filmpje kent drie assists van de flanken ook. 1 van Elia, 1 van Bilal en 1 van Jorgensen ;-) Jammer dat Berghuis er niet bijstaat maat.. Je ziet m wel een keertje balen dat Jørgensen gescoord had. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 08:19 schreef VVout het volgende:Elia missen we toch wel hoor, dat zie je ook weer duidelijk terug in dat filmpje. Het is echt te hopen dat Sam de vorm en het plezier weer terug krijgt komend seizoen. Dat zou al een doelpunt of wat schelen en daarmee krijgt de rechterflank ook weer meer vrijheid, als links mee gevaarlijk is en krijg je automatisch ruimte in het midden omdat je het naar buiten open trekt met daar Jorgenson, Vente, Clasie, Robin, Vilhena. Met een goed aansluitende verdediging en de backs weer in vorm hoort het zich dan helemaal niet verkeerd aan beste Feyenoorders. Zeker Elia is een teamplayer gebleken bij ons.! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 10:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jammer dat Berghuis er niet bijstaat maat.. Je ziet m wel een keertje balen dat Jørgensen gescoord had. Ik plaats Berghuis in het rijtje Neymar, Ronaldo en Suarez... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan heb je een kwartet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: of vier op een rij... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoe bedoel je dat Cobus? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gaan we weer , toch weer even kijken |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tot nu toe wel lekker veel pressie van Colombia. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat Engeland is helemaal niks |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Leek ook haast wel een scrimmage zoals bij rugby. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig is Oranje beter ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verdedigen is ook een kunst . Zoals de Russen tegen Spanje , dat was echt hoog niveau En zo zijn er steeds meer ploegen tactisch heel sterk .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze zijn elkaar wel aardig aan het naaien met vallen en opstaan en geblèr. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens , weinig sportiviteit deze pot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie goal, het gaat nog even door. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, op de valreep weer gelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Strijd en acht de kans dat één en ander nog zijn beheersing de loop laat. Technisch niet hoogstaand, maar strijd is er wel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor t voetbal hoef je dit wk inderdaad niet te kijken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Slaapverwekkend, met teams die het van 1 speler moeten hebben en zonder die speler een jupiler-kijkgenot tonen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet eens hoor, Feyenoord bijvoorbeeld zou van vrijwel alle teams 8 van de 10 keer verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 22:11 schreef van geil het volgende:Niet eens hoor, Feyenoord bijvoorbeeld zou van vrijwel alle teams 8 van de 10 keer verliezen. Jee. Wat raar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Veel wedstrijden lijken saai door prima positiespel , druk op de bal , en tactisch goed staan. Je ziet pas voetbal zoals wij dat willen zien als er ruimtes komen , vaak in de slotfases als de stellingen verlaten moeten worden . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Inderdaad niet raar , maar om even het enorme niveau verschil te onderschrijven . Dus keuken kampioen en Jupiler league niveau , dat zie ik echt niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 juli 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 22:15 schreef van geil het volgende:[..] Inderdaad niet raar , maar om even het enorme niveau verschil te onderschrijven . Dus keuken kampioen en Jupiler league niveau , dat zie ik echt niet. Ik heb het over Jupiler-kijkgenot. Niveau is gediciplineerd, maar slaapverwekkend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Snap ik wel , maar dan zit je meer naar clownesk vertoon te kijken ipv echt voetbal.
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil