Hoeveel had Jørgensen er gescoord als hij in de spits had gelopen bij België. De 1 na de andere schitterende voorzet van de flanken. Het spelletje dat Feyenoord vroeger ook zo beheerste met bv Blinker en Taument. Dit blijft voor mij persoonlijk het mooiste systeem. De dood aan tikki takka
Op maandag 02 juli 2018 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende: Hoeveel had Jørgensen er gescoord als hij in de spits had gelopen bij België. De 1 na de andere schitterende voorzet van de flanken. Het spelletje dat Feyenoord vroeger ook zo beheerste met bv Blinker en Taument. Dit blijft voor mij persoonlijk het mooiste systeem. De dood aan tikki takka
Vente is nu al beter voor de goal als Jörgensen vind ik , het is nogal een beperkte speler op 9. Fysiek is hij wel sterker als aanspeelpunt, maar dat is geen ouderwetse spits.
Vente is nu al beter voor de goal als Jörgensen vind ik , het is nogal een beperkte speler op 9. Fysiek is hij wel sterker als aanspeelpunt, maar dat is geen ouderwetse spits.
Kijk dan maar eens goed naar dit filmpje.. Ok Berghuis is de beste van dit elftal nu ,maar ook de pest voor dit elftal. Kijken vanaf het begin tot t eind.
Elia missen we toch wel hoor, dat zie je ook weer duidelijk terug in dat filmpje. Het is echt te hopen dat Sam de vorm en het plezier weer terug krijgt komend seizoen. Dat zou al een doelpunt of wat schelen en daarmee krijgt de rechterflank ook weer meer vrijheid, als links mee gevaarlijk is en krijg je automatisch ruimte in het midden omdat je het naar buiten open trekt met daar Jorgenson, Vente, Clasie, Robin, Vilhena. Met een goed aansluitende verdediging en de backs weer in vorm hoort het zich dan helemaal niet verkeerd aan beste Feyenoorders.
Op dinsdag 03 juli 2018 - 06:42 schreef Stylzz het volgende: Dit filmpje kent drie assists van de flanken ook. 1 van Elia, 1 van Bilal en 1 van Jorgensen ;-)
Jammer dat Berghuis er niet bijstaat maat.. Je ziet m wel een keertje balen dat Jørgensen gescoord had.
Op dinsdag 03 juli 2018 - 08:19 schreef VVout het volgende: Elia missen we toch wel hoor, dat zie je ook weer duidelijk terug in dat filmpje. Het is echt te hopen dat Sam de vorm en het plezier weer terug krijgt komend seizoen. Dat zou al een doelpunt of wat schelen en daarmee krijgt de rechterflank ook weer meer vrijheid, als links mee gevaarlijk is en krijg je automatisch ruimte in het midden omdat je het naar buiten open trekt met daar Jorgenson, Vente, Clasie, Robin, Vilhena. Met een goed aansluitende verdediging en de backs weer in vorm hoort het zich dan helemaal niet verkeerd aan beste Feyenoorders.
Op dinsdag 03 juli 2018 - 22:11 schreef van geil het volgende: Niet eens hoor, Feyenoord bijvoorbeeld zou van vrijwel alle teams 8 van de 10 keer verliezen.
Veel wedstrijden lijken saai door prima positiespel , druk op de bal , en tactisch goed staan. Je ziet pas voetbal zoals wij dat willen zien als er ruimtes komen , vaak in de slotfases als de stellingen verlaten moeten worden .