|
|
VVout
|
|
|
Ben eigenlijk benieuwd naar Belgie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 juli 2018 - 22:15 schreef van geil het volgende:[..] Inderdaad niet raar , maar om even het enorme niveau verschil te onderschrijven . Dus keuken kampioen en Jupiler league niveau , dat zie ik echt niet. Je moet t n de context zien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hoop dat ze degraderen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gun ze wel een eindoverwinning. In het WK frites bakken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Colombia nog slechter gisteren, die heb ik zelden zo slecht gezien op een WK. En ze waren erg irritant..
Engeland terecht door. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Ik denk dat België en Kroatië gaan uitvechten wie de nieuwe wereldkampioen wordt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou dan kunnen we die 2 wegstrepen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
België is kut. Verdediging is verdorde zak friet. En Vertonghen is eng. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind je? Stel malloten bij elkaar dat Columbia. Deden alles behalve voetballen 80 minuten lang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 10:20 schreef MMM het volgende:[..] Colombia nog slechter gisteren, die heb ik zelden zo slecht gezien op een WK. En ze waren erg irritant.. Engeland terecht door. Eens! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je zo doorgaat eindig je nog als stoofvlees zenne, bovenop de wk-bak frieten. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wout 43 punten Gerard_FR 34 punten piet de paler 6 punten T-FeYeN00rD 4 punten van geil 3 punten |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
WK 2018 kwartfinales:
Vrijdag 6 juli 2018 16:00 Nizjni Uruguay - Frankrijk 1-2 Vrijdag 6 juli 2018 20:00 Kazan Brazilië - België 2-1 Zaterdag 7 juli 2018 16:00 Samara Zweden - Engeland 1-2 Zaterdag 7 juli 2018 20:00 Sotsji Rusland - Kroatië 2-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juli 2018 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vrijdag 6 juli 2018 16:00 Nizjni Uruguay - Frankrijk 0-1 Vrijdag 6 juli 2018 20:00 Kazan Brazilië - België 1-3 Zaterdag 7 juli 2018 16:00 Samara Zweden - Engeland 1-1 (pingels 4-3) Zaterdag 7 juli 2018 20:00 Sotsji Rusland - Kroatië 1-2 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 14:58 schreef VVout het volgende:Vrijdag 6 juli 2018 16:00 Nizjni Uruguay - Frankrijk 0-1 Vrijdag 6 juli 2018 20:00 Kazan Brazilië - België 1-3 Zaterdag 7 juli 2018 16:00 Samara Zweden - Engeland 1-1 (pingels 4-3) Zaterdag 7 juli 2018 20:00 Sotsji Rusland - Kroatië 1-2 Zet Engeland op winst en ik zet in op jou :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: +1908!
Kwartfinales:
Uruguay - Frankrijk 0-2 Brazilië - België 2-4 na verlenging Zweden - Engeland 0-1 Rusland - Kroatië 0-3
Halve finales:
Frankrijk - België 1-2 Engeland - Kroatië 1-3
Finale
België - Kroatië 2-2 met Kroatië dat de strafschoppen beter neemt! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou Jan ik ga voor jou ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die Belgen winnen no way van Frankrijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vind Frankrijk ook beter maar niet zo heel veel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verdediging van België is de crux. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 juli 2018 - 12:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vind je? Stel malloten bij elkaar dat Columbia. Deden alles behalve voetballen 80 minuten lang. Dat wel. Maar de Engelsen breken ook geen potten. Zonder Kane is het ook niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Speelde laatst met 3 verdedigers toch.. Lastig indd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We denken er anders over.. Vind ze wel de mindere ploeg nu in de kwartfinale. Tenminste op Zweden na dan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Frankrijk wordt wereldkampioen. Tja zo niet dan jammer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nee joh, Guidetti schiet de laatste pingel raak en gaat door met Zweden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Idd. jammer als ze wereldkampioen zouden worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Frankrijk valt een beetje tegen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar staan wel voor met 1-0 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahah ga jij dan de vazal staat Belgie die zich vrijgevochten hebben van de Nederlanden aanmoedigen ?
Grapje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeer matige wedstrijd dat geen moment heeft geboeit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Frankrijk door zie ik, was te verwachten , al weet je het nooit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 18:09 schreef piet de paler het volgende:Hahahah ga jij dan de vazal staat Belgie die zich vrijgevochten hebben van de Nederlanden aanmoedigen ? Grapje Van wie is België afhankelijk Piet,Frankrijk Nederland of van de mensen die er heen gevlucht zijn omdat ze het daar niet meer zagen zitten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt slecht. Wat een gejank ook telkens. |
|
|
|